IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Skrekkelig urettferdig. Hva slags pakke kjøpte du? Premium Gold? Den til 7,500 coins? Endret 31. oktober 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hadde 300k. Etter sikkert å ha brukt rundt 100k, se hvem som dukket opp: og for de som ikke tror meg; Her er Chelsea laget med Ronaldo. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#eRzjLpmNbbRw9 Seffern så bruker du Tamper Data. Det blir nok en ban-hammer i nærmeste fremtid på alle som gjør dette. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Akuratt det eg skulle skrive. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Akuratt det eg skulle skrive. Fjerner denne. Ifall noen skulle finne på å ødelegge spillet. Endret 1. november 2011 av Berbashow Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Derfor noen får så bra lag ja. Har vært mange glitcher hitill i år også. Men hvordan ser dere at han bruker sånn temper data? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hurra. Fikk Nani i freepack. Det gir vel rundt 20k håper jeg. Da har jeg doblet pengebeholdningen. Jay. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, det var dumt Lunatic. Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med. Jeg håper du kødder!! you can smell the trolling from a mile away! OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k Jeg har kjøpt og solgt ashley young for over 50 k lett. Så du solgte han billig. da har du vert heldig eller tidlig i spillets gang? For jeg prøvde å selge for 30k flere ganger, å så satt jeg ned prisen til 20k bid og da ble han tilslutt solgt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Prisene har gått sinnsykt ned. Jeg kjøpte Mata for 30k i starten. Nå går han for 10k Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Noen av dere som fikk noe nice i den gratis pakken i dag eller? Jeg var så heldig at jeg fikk Palermo hjemmedrakt som rare. Herlig...... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Derfor noen får så bra lag ja. Har vært mange glitcher hitill i år også. Men hvordan ser dere at han bruker sånn temper data? Antar det fordi det er såpass liten sjansje for å få han. Men nå skal glitchen være fikset. Men den hacken og serverne til EA, har vært med på å ødelegge markedet helt. Nesten bare IF spillere som er verdt noe. Men det er jo bra for de som ikke har så mye coins. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor er det man finner gratispakkene? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Går inn på butikk, og det skal ligge der Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bid-tokens er så dyre at jeg ikke tjener penger på å handle spillere. Markedet er ødelagt. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Går inn på butikk, og det skal ligge der Hmm, jeg finner det ikke jeg. Har det noe å si at jeg har xbox? KJøpte spillet for litt over en uke siden hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har du skrevet inn koden som fulgte med? Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nei, hvor skal den skrives inn? Lenke til kommentar
Fyr1 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har heller ikke fått noen gratispakker. Har skrevet inn koden som gjør at jeg kan spille online hvis det var den du tenkte på til personen ovenfor Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Nei, er ikke den koden. De som forhåndsbestillte fikk med en kode for gratis pakker. Tror ikke de som har kjøpt spillet i etterkant fikk denne koden. Forresten, noen veit om det er mulig å få 9 i chemistri for en spiller hvis han ikke spiller i sin naturlige posisjon? Endret 1. november 2011 av Teipball 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har du ikke koden kan den kjøpes på ebay til 8 dollar (4 gratis UT pakker i måneden). Teipball; nei går ikke. Når jeg bruker Sturridge som RW får han MAKS 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå