Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var dumt Lunatic.

 

Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med.

Jeg håper du kødder!!

 

you can smell the trolling from a mile away! ;)

 

OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k :(

Jeg har kjøpt og solgt ashley young for over 50 k lett. Så du solgte han billig.

 

da har du vert heldig :p eller tidlig i spillets gang? For jeg prøvde å selge for 30k flere ganger, å så satt jeg ned prisen til 20k bid og da ble han tilslutt solgt :p

Lenke til kommentar

Derfor noen får så bra lag ja. Har vært mange glitcher hitill i år også.

 

Men hvordan ser dere at han bruker sånn temper data?

Antar det fordi det er såpass liten sjansje for å få han. Men nå skal glitchen være fikset. Men den hacken og serverne til EA, har vært med på å ødelegge markedet helt. Nesten bare IF spillere som er verdt noe. Men det er jo bra for de som ikke har så mye coins.

Lenke til kommentar

Nei, er ikke den koden.

 

De som forhåndsbestillte fikk med en kode for gratis pakker. Tror ikke de som har kjøpt spillet i etterkant fikk denne koden.

 

Forresten, noen veit om det er mulig å få 9 i chemistri for en spiller hvis han ikke spiller i sin naturlige posisjon?

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...