Lomaxz Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Flere som har problemer med at auksjonene ikke oppdateres fortløpende? Har vært sånn lenge for meg nå. Byr på noe, står på watch list og ingenting oppdateres. Må drive å gå inn og ut av watchlist for å oppdatere.. Frustrerende :S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jepp, tror det er slik for alle. Er en bug som har vært en stund. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når jeg mottar tilbud på spillere og jeg skal åpne det så står ting helt stille. Totally freeze! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 arg, kommer meg ikke inn på FUT engang -.- Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Deler ut Nani, Mata, Kompany, Bent og Bastos! Eneste du trenger å gjøre er å gi meg 3k, så er du med i trekningen. Du har muligheten til å vinne flere spillere. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Vet ikke om noen har nevnt dette problemet før: Etter alle Ultimate team kamper jeg spiller, blir jeg disconnectet fra ea servererne. Jeg får alltid spilt ferdig kampen, men jeg blir disconnectet rett før jeg kommer til "pengeoppsummeringa". Derfor får jeg heller ingen penger for kampene jeg spiller. Noen som har hørt om problemet, evt. en løsning ? Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Deler ut Nani, Mata, Kompany, Bent og Bastos! Eneste du trenger å gjøre er å gi meg 3k, så er du med i trekningen. Du har muligheten til å vinne flere spillere. Ny scam metode? lol Ikke at 3k er mye men.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 SHIT FUCKKKKK!!!!!!!!!!!! FIkkk IF CR7 i min 3die fuckings pakke!!! ER JÆVLLAAAAAAAAAAAA GLAAAAD NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! : :D :DD :dribble: :dribble: :dribble: :new_woot: :new_woot: Deler ut Nani, Mata, Kompany, Bent og Bastos! Eneste du trenger å gjøre er å gi meg 3k, så er du med i trekningen. Du har muligheten til å vinne flere spillere. Trenger du pengene da? Du som fikk IF CR7? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 DuplicateForFifa says:October 29, 2011 at 11:07 am If you need players on FIFA 12 ultimate team then send an email with your EA email and password and security question answer and the desired players or coins and I will put them straight on your account xbox only Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Han brukte jo smilefjes, er nødt til å være sant. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, og han skriver jo at han skal putte dem rett innpå så er vel ingen grunn til å sitte på gjerdet her. Pokker at eg ikke har Xbox og kan benytte meg av dette kjempetilbudet.... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det var dumt Lunatic. Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Må kanskje skaffe meg en Xbox for dette kan eg ikke la gå fra meg! Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det var dumt Lunatic. Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med. Jeg håper du kødder!! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det var dumt Lunatic. Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med. Jeg håper du kødder!! you can smell the trolling from a mile away! OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det var dumt Lunatic. Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med. Jeg håper du kødder!! you can smell the trolling from a mile away! OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k Jeg har kjøpt og solgt ashley young for over 50 k lett. Så du solgte han billig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det var dumt Lunatic. Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med. Jeg håper du kødder!! you can smell the trolling from a mile away! OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k Er det no Happy Hour idag eller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hadde 300k. Etter sikkert å ha brukt rundt 100k, se hvem som dukket opp: og for de som ikke tror meg; Her er Chelsea laget med Ronaldo. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#eRzjLpmNbbRw9 Endret 31. oktober 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå