Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om noen har nevnt dette problemet før:

 

Etter alle Ultimate team kamper jeg spiller, blir jeg disconnectet fra ea servererne. Jeg får alltid spilt ferdig kampen, men jeg blir disconnectet rett før jeg kommer til "pengeoppsummeringa". Derfor får jeg heller ingen penger for kampene jeg spiller.

 

Noen som har hørt om problemet, evt. en løsning :)?

Lenke til kommentar

SHIT FUCKKKKK!!!!!!!!!!!! FIkkk IF CR7 i min 3die fuckings pakke!!! ER JÆVLLAAAAAAAAAAAA GLAAAAD NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D: :D:D :D:DD :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

 

 

Deler ut Nani, Mata, Kompany, Bent og Bastos! Eneste du trenger å gjøre er å gi meg 3k, så er du med i trekningen. Du har muligheten til å vinne flere spillere.

 

Trenger du pengene da? Du som fikk IF CR7? ;)

Lenke til kommentar

Ja, det var dumt Lunatic.

 

Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med.

Jeg håper du kødder!!

 

you can smell the trolling from a mile away! ;)

 

OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k :(

Lenke til kommentar

Ja, det var dumt Lunatic.

 

Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med.

Jeg håper du kødder!!

 

you can smell the trolling from a mile away! ;)

 

OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k :(

Jeg har kjøpt og solgt ashley young for over 50 k lett. Så du solgte han billig.

Lenke til kommentar

Ja, det var dumt Lunatic.

 

Jeg sendte han all infoen min, han sa jeg skulle få svar i løpet av noen dager, var vist ganske komplisert det han drev med.

Jeg håper du kødder!!

 

you can smell the trolling from a mile away! ;)

 

OT: Krysser fingrene for å få noe som faktisk er nyttig en av pakkene idag, har enda ikke fått noen bedre en Young som solgte for 23k :(

 

Er det no Happy Hour idag eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...