Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, nå begynner jeg å bli geern i hue av å skifte lag hele tiden:

Lilbro gadd ikke mer fifa12 så han gå meg alle spillerne og coinsa :) han hadde bla VidiC og Lampard :)

 

Så nå har jeg dette laget:

 

Chech

 

Micah.R

Vidic

Ferdinand

Cole

 

Gerrard

Toure

Lampard

 

If Adam(helt konge)

Torres

Aguero

 

Subs: Nasri, Essien, Evra, Chica, Luiz..

 

Men som sagt begynner å bli lei av dette laget. Har dere no tips til hvem spillere, eller skal jeg selge hele laget mitt og laget et annet lag?

 

LaLiga, har dårlige spisser, men syk midtbane,

 

Serie A, Dårlig midtbane utenom Sneijder, men konge forsvar.

 

Hvorfor jeg har blitt lei av PL laget, vet jeg ikke, kanskje fordi Torres ikke er så rask, ikke vet jeg lager helt syke unnskyldninger til meg selv for å skifte lag hehe..

 

Men help mee, sett opp et lag som er helt konge, ikke sett om spillere som Ronaldo og Messi, disse har jeg ikke råd til..

 

Kan si at jeg liker kjappe spisser, kjappe forsvarspillere, midtbanen er de spillerne jeg bruker minst.

 

 

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bSzQqddPbbOhD

 

Kjøp de spillerne jeg har. Du angrer ikke. Raske spisser, VELDIG raskt forsvar, og midt ;)

Lenke til kommentar

må bare elske å få random DC etter kampen er ferdig, vant akkurat 3-1 i semien, og bom "you have lost the connection to ea servers, and will be returned to the main menu" :new_woot:

 

EDIT: ^ bruk helder Dedé som CB om jeg husker rett så har han vel 81 pace, 81 defending og 80 heading eller noe i den duren, 78 rating. billig (kjøpte han for rundt 3-4k) får ikke sett på statsa hans nå, en bug med ea soccer som påstår jeg er inlogga på xboxen, selvom jeg netopp slo den av :p

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

må bare elske å få random DC etter kampen er ferdig, vant akkurat 3-1 i semien, og bom "you have lost the connection to ea servers, and will be returned to the main menu" :new_woot:

 

EDIT: ^ bruk helder Dedé som CB om jeg husker rett så har han vel 81 pace, 81 defending og 80 heading eller noe i den duren, 78 rating. billig (kjøpte han for rundt 3-4k) får ikke sett på statsa hans nå, en bug med ea soccer som påstår jeg er inlogga på xboxen, selvom jeg netopp slo den av :p

 

 

Har Dedé også. Manoel koster rundt 10ganger mer enn det du ga for Dedé ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...