Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med Eto`o? Jeg har et russisk liga lag og siden jeg har Doumbia og Welliton lurer jeg på om jeg virkelig trenger han.

Lagde det russiske laget mitt igår og jeg kjøpte eto. Eto og Welliton er helt syke sammen. Eto skyter steinhardt og han er kjapp. Det eneste minuset er at han er litt svak, men det er bare og løpe rundt forsvaret så går det fint ;) Mangler bare McGeady men det er ingen av han på markedet!! :(

 

Er det noen som har erfaringer med Eto`o? Jeg har et russisk liga lag og siden jeg har Doumbia og Welliton lurer jeg på om jeg virkelig trenger han.

Eto er bedre en Doumbia!! Har Doumbia og Martins som spiss bytter.

 

Hva snakker du om??! Det er jo mange av MCgeady på markedet. Høyre Midtbann, spiller for Spartak Moskva. Han går for rundt 700 coins.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaringer med Eto`o? Jeg har et russisk liga lag og siden jeg har Doumbia og Welliton lurer jeg på om jeg virkelig trenger han.

Lagde det russiske laget mitt igår og jeg kjøpte eto. Eto og Welliton er helt syke sammen. Eto skyter steinhardt og han er kjapp. Det eneste minuset er at han er litt svak, men det er bare og løpe rundt forsvaret så går det fint ;) Mangler bare McGeady men det er ingen av han på markedet!! :(

 

Er det noen som har erfaringer med Eto`o? Jeg har et russisk liga lag og siden jeg har Doumbia og Welliton lurer jeg på om jeg virkelig trenger han.

Eto er bedre en Doumbia!! Har Doumbia og Martins som spiss bytter.

 

Hva snakker du om??! Det er jo mange av MCgeady på markedet. Høyre Midtbann, spiller for Spartak Moskva. Han går for rundt 700 coins.

Haha, jeg fant det ut istad. Jeg leste et sted at han var fra Scotland men nei da han er jo fra Irland :p

Lenke til kommentar

Har lyst på Doumbia IF, Danny IF og Bochetti IF men da må jeg begynne og tjene mer penger. Har "bare" 150k. Er det bare jeg her som bare får elendige spiller i pakker?? En venn av meg får bare bra og det er jævelig irriterende. Han har sikkert fått 5 IF. Brukte over 100 k på pakker her om dagen. Beste spilleren min var Wilshere!!

Lenke til kommentar

Har lyst på Doumbia IF, Danny IF og Bochetti IF men da må jeg begynne og tjene mer penger. Har "bare" 150k. Er det bare jeg her som bare får elendige spiller i pakker?? En venn av meg får bare bra og det er jævelig irriterende. Han har sikkert fått 5 IF. Brukte over 100 k på pakker her om dagen. Beste spilleren min var Wilshere!!

 

 

Brukt rundt 250k på pakker i dag. Fått IF Balotelli, David Villa, Random IF fra Ligue 1, 2 Lavezzi, Cambiasso, også en del spillere som går for 10k+

 

Håpet på en IF Ronaldo, men det er vel bare drømmetenkning :(

Lenke til kommentar

 

Ligna forsåvidt veldig på mitt eget team :p

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#BhfHk7UHbbMPY

 

Lurer fælt på åssn jeg skal få trykt inn alle midtbanespillerne jeg har lyst på...

Kanskje jeg skal dytte ronaldinho ned på CDM evt CAM og skaffe meg ny CF, Robinho eller Neymar. Noen som har erfaring med hvem av disse som evt passer best som CF? :)

 

Edit: Hmm, har Pato som spiss nå, ser ikke ut share linken hadde fått med seg det :p

Endret av Dimas
Lenke til kommentar

 

Ligna forsåvidt veldig på mitt eget team :p

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#BhfHk7UHbbMPY

 

Lurer fælt på åssn jeg skal få trykt inn alle midtbanespillerne jeg har lyst på...

Kanskje jeg skal dytte ronaldinho ned på CDM evt CAM og skaffe meg ny CF, Robinho eller Neymar. Noen som har erfaring med hvem av disse som evt passer best som CF? :)

 

Edit: Hmm, har Pato som spiss nå, ser ikke ut share linken hadde fått med seg det :p

 

 

Ikke putt Ronaldinho ned på cdm. Kjøp enten Lucas eller Neymar. De foretrekker jeg. Begge er raske og 5 star. Bytt ut Ronaldinho med en av de. Kjøp Maicon/Alves så har du en som kan ta frispark. Carlos Eduardo putter det meste på frispark, men er lefty.

Endret av daanielb
Lenke til kommentar

Hei, nå begynner jeg å bli geern i hue av å skifte lag hele tiden:

Lilbro gadd ikke mer fifa12 så han gå meg alle spillerne og coinsa :) han hadde bla VidiC og Lampard :)

 

Så nå har jeg dette laget:

 

Chech

 

Micah.R

Vidic

Ferdinand

Cole

 

Gerrard

Toure

Lampard

 

If Adam(helt konge)

Torres

Aguero

 

Subs: Nasri, Essien, Evra, Chica, Luiz..

 

Men som sagt begynner å bli lei av dette laget. Har dere no tips til hvem spillere, eller skal jeg selge hele laget mitt og laget et annet lag?

 

LaLiga, har dårlige spisser, men syk midtbane,

 

Serie A, Dårlig midtbane utenom Sneijder, men konge forsvar.

 

Hvorfor jeg har blitt lei av PL laget, vet jeg ikke, kanskje fordi Torres ikke er så rask, ikke vet jeg lager helt syke unnskyldninger til meg selv for å skifte lag hehe..

 

Men help mee, sett opp et lag som er helt konge, ikke sett om spillere som Ronaldo og Messi, disse har jeg ikke råd til..

 

Kan si at jeg liker kjappe spisser, kjappe forsvarspillere, midtbanen er de spillerne jeg bruker minst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...