Erratum Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hva skal til for å få god chemistry? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Edit: feil tråd Endret 25. oktober 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hva skal til for å få god chemistry? Spillere som "kjenner" hverandre, f.eks samme land, samme liga, samme lag, samme formasjon osv Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Typisk, spiller meg lett fram til finalen i 1900coins-turneringa, starter finalen, finner en motstander og sørger for at det er 3 grønne bars (for god tilkobling), og med en gang - SELVSAGT skal det lagge som et mongolid helvete. Umulig å få gjort noe som helst da alle bevegelsene henger 2 sek etter, men dette er jo tydeligvis noe motstanderen er vant til, så han scorer 3 mål på rappen. Oh dear.. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 joda, her har jeg stått i 7-8 min og sett på laget til en eller annen random, arg! er det trygt og slå av xboxen uten at ratingen går til helvette? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei, det er det dessverre ikke. Og irriterende er det. Du må enten vente til motstanderen leaver, eller finne deg i det. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nei, det er det dessverre ikke. Og irriterende er det. Du må enten vente til motstanderen leaver, eller finne deg i det. endte med at jeg stakk :/ takker for svar! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Noen som har lyst på david silva 4-2-2-2 cam? Har du fortsatt D.Silva til salgs?? Hvor mye? Endret 26. oktober 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det noen som har McGeady fra Scotland?? Trenger han til det russiske liga laget mitt!! Lenke til kommentar
MarBey Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som er interriserte i å kjøpe dette laget? http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iaRBeE9obbNUG inkludert de du måtte ønske på benken? :!: Send en mld her,xbox eller svar i denne tråden. XBL: whosMarky Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ukens lag kommer 18:30 i dag eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har vært tatt opp før, men er det interesse for en UT-cup med coins i potten? Jeg synes dette hadde vært en kul ide, og tar gjerne ansvaret for organiseringen. Men vi trenger flere med. For meg går det greit å starte med 4 mann, så det blir semi og finale. Men selvsagt kult med litt flere også. Tenker 5K i buy-inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Eg kan alltids være med. Men hvordan skal en donere coins liksom? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 BLir å legge ut en bronsjespiller for trade og legge til coins. Glemte forresten å skrive at jeg er på xbox. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jaokei, det blir på den måten ja. Ja pokker, du har Xbox du. Det visste eg jo egentlig Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det noen som har erfaringer med Eto`o? Jeg har et russisk liga lag og siden jeg har Doumbia og Welliton lurer jeg på om jeg virkelig trenger han. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som er med på Coins cup på PS3?? Minst 8 spillere. 5k buy in 1 plass = 80% 2 plass = 15% 3 plass = 5% Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ja, eg er med eg Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det noen som har erfaringer med Eto`o? Jeg har et russisk liga lag og siden jeg har Doumbia og Welliton lurer jeg på om jeg virkelig trenger han. Lagde det russiske laget mitt igår og jeg kjøpte eto. Eto og Welliton er helt syke sammen. Eto skyter steinhardt og han er kjapp. Det eneste minuset er at han er litt svak, men det er bare og løpe rundt forsvaret så går det fint Mangler bare McGeady men det er ingen av han på markedet!! Er det noen som har erfaringer med Eto`o? Jeg har et russisk liga lag og siden jeg har Doumbia og Welliton lurer jeg på om jeg virkelig trenger han. Eto er bedre en Doumbia!! Har Doumbia og Martins som spiss bytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå