IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bytt ut Kaka med enten Lucas(Sao Paolo) eller Carlos Eduardo(også en brasilianer, spiller i russland en plass). Begge er raske og har 5-stjerner, deilig å spille med. Kaka er forferdelig. Skal testes ut med engang jeg er hjemme, Kaka er virkeeelig skuffende på spillet ass.. Skaff deg begge, har selv begge to på mitt FUT lag. De er råe begge to. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jepp, bruker de selv. Deilig å spille med sånne spillere, alle fra midtbanen og frem har 5* med meg. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Nytt supertilbud!! Endrer det jeg sa i stad, og legger til Lennon. Prisen øker med 3k, så ny pris er 48k !!!! Dette er ett kupp. Her er prisene fra databasen, så dere ser at dere har penger å tjene på dette! Neymar = 41k Keita = 1k Sissiko = 1k Lennon = 10k Total = 53k Endret 24. oktober 2011 av Berbashow Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som kan forklare hvordan "Sjefstrenere", "keepertrenere", "fysisk form" og "fysio" fungerer? Er det nødvendig å ha disse rollene i laget? Varer de for alltid? Trenger de kontrakter? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 De gir deg en bonus når du gir spillerne dine ferdighets-kort. IMO helt unødvendig å ha. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 De gir deg en bonus når du gir spillerne dine ferdighets-kort. IMO helt unødvendig å ha. Takk Da dropper jeg å bruke penger på det. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nytt supertilbud!! Endrer det jeg sa i stad, og legger til Lennon. Prisen øker med 3k, så ny pris er 48k !!!! Dette er ett kupp. Her er prisene fra databasen, så dere ser at dere har penger å tjene på dette! Neymar = 41k Keita = 1k Sissiko = 1k Lennon = 10k Total = 53k Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjøpte Villas Boas som manager og han har +3 % på kontrakter. Hva gjør dette? En kontrakt er fortsatt "bare" 13 kamper? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nei, jo flere managere du har (ikke duplikat) jo mer % får du på kontraktskort. Meste du kan få er 50%. Noen som kan forklare hvordan "Sjefstrenere", "keepertrenere", "fysisk form" og "fysio" fungerer? Er det nødvendig å ha disse rollene i laget? Varer de for alltid? Trenger de kontrakter? Mener ganske bestemt at feks spillere komemr fortere tilbake fra skader med feks høy % på Fysio? Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Etter å ha spilt meg litt lei av mitt relativt sugne BPL lag fant jeg ut at jeg sku slenge meg rundt og prøve noe nytt, så mekka meg (som så mange andre) et brasiliansk team da disse hadde gode stats i forhold til pris... Slik ser teamet ut akkurat nå http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#BhfHk7UHbbMPY Noen som ser noe jeg burde byttet på? Skal sies at coins er det litt skrøpelig med så spillere til mer en 10k kan jeg se langt etter enda Synes selv jeg er ganske solid defansiv, men sliter voldsomt med å skape noe særlig fremover... Må lære meg litt mer en bare vingløp og heading Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ta en titt på mitt lag og se om du får noen idèer http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iY1Xoe0ibbMQQ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Berbashow, hva er online id`en din? Solge hele brasil laget mitt igår, skal mekke meg et LaLiga lag nå for treedje gang..Off.. noen som har no tips til spiss fra la liga? De jeg har tenkt på Benzema, Nilmar, Rossi, Higuain, Falcao..??Benzema og Nilmar er de kjappeste, dritt at Higuain er så treig ass.. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 PSN min er Holy_diver92 . Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan i alle dager skal man få Club value på 85.000.000? Kommer til koste shorta er jeg redd. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Regner med at det ikke går an, men går det an å både ha en spiller i både IF og i vanlig på laget samtidig? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dere som spiller FUT bruker dere ekte penger på det? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jepp, men ikke mer enn 200 i uken tror jeg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dere som spiller FUT bruker dere ekte penger på det? Nope, kjøpte en pakke på FIFA11, men i år skal jeg gå helt clean. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 da har jeg starta å bygge opp mitt lag, går for brasiliansk nå i starten (fikk endel brasser i de første pakkene) så blir det kanskje over til ett spansk lag etter hvert Fikk også Young i ene pakken og la han ut for 30k bid, for bare håpe at han går så jeg får bygd opp laget mitt! Og til slutt litt syt: GI MEG NY INTERNETTLINJE DITT FORBANNA HYBELHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå