PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hva er sjansene for å få et IF kort? Aldri fått det Skjønner ikke hvordan folk får gode spillere, jeg skal ihvertfall boikotte de pakkene Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Å kjøpe pakker for coins er uansett bortkastet penger. Du skal ha ganske flaks for å få spillere som gjør at det er verdt det. Som regel vil du få bedre utnytte av å bruke pengene på spillere og faktisk vite hva du får. Har hørt om folk som har brukt 500k coins på pakker og fått spillere og ting til verdi av 50k. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Noen som har CAM->CM posisjonskort de kan selge til meg? Endret 20. oktober 2011 av Larsemão Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Chiellini84, Lucio85 ikke sant. Men alikavel så er Chiellini bedre på alle områder, og han har 80 et eller annet i fart.. Hvorfor? Det jeg skulle ønska var at man kunne søke på formasjonskort. F.eks 4-3-1-2 søk, så kommer alle kortene i denne formasjonen istedet for bruke så mye tid på å bla meg gjennom. En annen ting skulle ønske jeg kunne bytte posisjon fra RW til ST og omvendt seff..Du kan jo gjøre en CDM til ST men ikke ST til RW :/ Også på player search, kanskje det hadde vært greit å søke på navn i tillegg.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har 40-0-6 sålangt i FUT med dette laget: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ftUqORewbbJEn 5-2-1-2, kjiping... Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Har 40-0-6 sålangt i FUT med dette laget: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ftUqORewbbJEn 5-2-1-2, kjiping... Ja, det er jævelig feigt og spille med 5 i forsvar. Viser bare hvor lite skills man har! Endret 20. oktober 2011 av Th3BTK Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Haha. Ja ikke sant. Med det nye systemet så trenger en jo ikke kunne en dritt om forsvare seg selv for å unngå å slippe inn mål. Eg tar gjerne imot utfordringer fra dere begge, og skal med glede rundspille hele laget deres med midtstopperene mine. Two words; blow me. Endret 20. oktober 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ingen grunn til å hoppe i skyttergraven søten Jeg synest bare det er kjedelig å møte folk med den formasjonen. Forsvaret ditt hadde sannsynligvis ligget og sprellet på ræva etter møtet med angrepsrekka mi forresten . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hehe, bor i den grava eg det vet du. Neida, formasjonen har liksom bare blitt med over fra Fifa 11, prøvde en god del formasjoner der og ble liksom aldri noe action fremover, så prøvde eg 5-2-1-2 og følte eg spilte bedre da. Så startet eg med den i Fifa 12 også, at det er 5 bak er uansett ikke alltid nok heller. Som mange vet er fart viktig i spillet, og mine stoppere er ikke de kjappeste så to eller 3 spisser gir meg nok å gjøre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Irriterer meg egentlig at alle forsvarsspillere er så usannsynlig raske. Er så vanskelig å spille mot 5 i forsvar da, må liksom pulle off en god del bra skill moves. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Joda, men som eg har fått erfare og både sett og hørt så hender ofte mange mål med at motstandere bare spaserer gjennom etthvert forsvar siden en ikke har homing forsvar lenger, en kan ikke bare løpe på, takle og ta ballen. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spørsmål, hvis man har to forksjellige lag og med to helt forskjellige spillere. Først bruker jeg Lag A, og de taper fitness, så bruker jeg Lag B i neste kamp, vil da de i lag A få 100 i fitness igjen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spørsmål, hvis man har to forksjellige lag og med to helt forskjellige spillere. Først bruker jeg Lag A, og de taper fitness, så bruker jeg Lag B i neste kamp, vil da de i lag A få 100 i fitness igjen? Ja, så lenge du har Lag A på innbytterbenken/reservebenken. En spiller må være i 23-mannstroppen for å lege skader, sone karantene og få tilbake fitness. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 aha, ok takk for svar! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fikk Aguero og Torres i en og SAMME pakke ))))))))))) Nå skal jeg bytte over til PL yeaaaaaah buddy.. Tips til midtbanen og forsvar? Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fikk Aguero og Torres i en og SAMME pakke ))))))))))) Nå skal jeg bytte over til PL yeaaaaaah buddy.. Tips til midtbanen og forsvar? Forsvar: Richards, Kompany, Davis Luiz og Evra Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Da var IF Terry i boks også Så langt har jeg samtlige IF kort av Chelsea spillere! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#rtB53wY1bbKkj Endret 21. oktober 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Da var IF Terry i boks også Så langt har jeg samtlige IF kort av Chelsea spillere! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#rtB53wY1bbKkj Får ikke opp siden(jobb) men har du Lamps, Ramires og Terry av IF kort? Hvordan har du fått de`? Pakker? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har kjøpt de for coins. Ikke pakker. De eneste Chelsea spillerne jeg har fått i pakker er; Alex, 2x A. Cole, Terry, Torres, Luiz, Meireles og Anelka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå