Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kjøpe pakker for coins er uansett bortkastet penger. Du skal ha ganske flaks for å få spillere som gjør at det er verdt det. Som regel vil du få bedre utnytte av å bruke pengene på spillere og faktisk vite hva du får.

 

Har hørt om folk som har brukt 500k coins på pakker og fått spillere og ting til verdi av 50k.

Lenke til kommentar

Chiellini84, Lucio85 ikke sant. Men alikavel så er Chiellini bedre på alle områder, og han har 80 et eller annet i fart.. Hvorfor?

 

Det jeg skulle ønska var at man kunne søke på formasjonskort. F.eks 4-3-1-2 søk, så kommer alle kortene i denne formasjonen istedet for bruke så mye tid på å bla meg gjennom.

 

En annen ting skulle ønske jeg kunne bytte posisjon fra RW til ST og omvendt seff..Du kan jo gjøre en CDM til ST men ikke ST til RW :/

 

Også på player search, kanskje det hadde vært greit å søke på navn i tillegg..

Lenke til kommentar

Hehe, bor i den grava eg det vet du. Neida, formasjonen har liksom bare blitt med over fra Fifa 11, prøvde en god del formasjoner der og ble liksom aldri noe action fremover, så prøvde eg 5-2-1-2 og følte eg spilte bedre da. Så startet eg med den i Fifa 12 også, at det er 5 bak er uansett ikke alltid nok heller.

 

Som mange vet er fart viktig i spillet, og mine stoppere er ikke de kjappeste så to eller 3 spisser gir meg nok å gjøre.

Lenke til kommentar

Spørsmål, hvis man har to forksjellige lag og med to helt forskjellige spillere. Først bruker jeg Lag A, og de taper fitness, så bruker jeg Lag B i neste kamp, vil da de i lag A få 100 i fitness igjen?

Ja, så lenge du har Lag A på innbytterbenken/reservebenken. En spiller må være i 23-mannstroppen for å lege skader, sone karantene og få tilbake fitness.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...