fnats Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Den 59 metoden, hvilke kriterier søker dere med da? Søker dere etter kun gull kort også klikker dere frem til det femtiniende minutt hvor nye og forhåpentligvis billige kort ligger ute? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hva er 59 metoden ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fnats skrev det jo nettopp.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har aldri fått den til siden pcen min ikke tålte å gå til 59 min, men jeg kom ditt i alle fall nå på 5 min ca. Jeg søker etter gullspillere og med kjøp nå sum med hva jeg har igjen av coins. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Har forsøkt et par ganger å finne noen skikkelige røverkjøp med 59 metoden, men ikke funnet noen enda, dessverre. Hvordan ligger folket an med antall coins så langt? Endret 22. september 2011 av fnats Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 hvis jeg ikke spilte FUT på fifa11, kan jeg allerede idag spille FUT(fifa12) på deres hjemmeside?? Eller må jeg vente til CD`en? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Får bare feilmelding i dag. Er dere andre inne og leker? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Prettyboy: Ja, du kan det, men du får ikke loyalty packs (to startpakker) hvis du ikke var registrert UT-bruker før 15. august eller noe slikt. Dog, du får en startpakke med dårlige spillere. Ingen feilmeldinger her, har vært noe problemer tidligere i dag hvor jeg måtte refreshe nettleseren, likevel funket det ikke. Fungerer feilfritt nå. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Prettyboy: Ja, du kan det, men du får ikke loyalty packs (to startpakker) hvis du ikke var registrert UT-bruker før 15. august eller noe slikt. Dog, du får en startpakke med dårlige spillere. Ingen feilmeldinger her, har vært noe problemer tidligere i dag hvor jeg måtte refreshe nettleseren, likevel funket det ikke. Fungerer feilfritt nå. åja ok, takk for svar, ska check it out, med engang jg er hjemme, de har blokka ea.com her på jobben+ andre nettsteder Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hvordan ligger folket an med antall coins så langt? 400... Det jeg prøver på nå er å få inn spillere rundt 80 som jeg kan spille med. Tenker La Liga-spillere. Det tror jeg at jeg kan klare med å by 400 på hver spiller og så satse på å tjene penger senere. Laget så langt. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ewQRgioobbpKB Endret 22. september 2011 av Teipball Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fy flate du var heldig med Neymar. Har selv 1900 coins, kjøper billig, selger litt høyere. Treg måte å tjene penger på, men hey. Bryr meg ikke så veldig om laget mitt med en gang, tenker at jeg heller trader litt slik at jeg får noe og rutte med - også ta laget derfra. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er nok lurere å trade litt nå ja. Får det kommer til å stoppe veldig fort hos meg snart, for har ikke flere coins med mindre jeg får det som sånn gave. Heldig med Neymar ja, vurderer å selge han, men aner ikke hvor mye folk kjøper han for. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vent med å selge til spillet åpner. Tipper prisene på 82+ stiger kraftig når markedet "åpner". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har forsøkt et par ganger å finne noen skikkelige røverkjøp med 59 metoden, men ikke funnet noen enda, dessverre. Hvordan ligger folket an med antall coins så langt? 1200 Får bare feilmelding i dag. Er dere andre inne og leker? Mhm Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg gjør det enkelt jeg, kjøper spillere for 300. Legger de ut til 350 og buy now 450. Det kan ta tid og få solgt, men jeg tjener da på det. Har gått fra 400 til 900. Sakte men sikkert Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Bruker samme metoden, Emils. Funker ganske så godt. Tar litt tid, men hey... Endret 22. september 2011 av fnats Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er vanskelig å få større fortjeneste når jeg ikke har råd til bedre spillere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hengt rundt på 59 litt og kjøpt gull under 300 og rares under 600. Ett varp så langt, Lescott til 650. Har 1000 coins, om man regner med det jeg brukte på Lescott, så det er ikke millionbedrift, akkurat. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Om jeg kjøper en bronse player, og adder mye trening så han blir mye bedre. Blir han da automatisk silver/gold player? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Nei. Endret 22. september 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå