Emils. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor er Hernandez så jævla rask på spillet? Han har jo problemer med Bosingwa IRL Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det merket eg også da eg spilte mot en som hadde Chica og Llorente på topp. Eg har relativt kjappe stoppere, men måtte være på tå hev for å ikke drite meg ut. Høye gjennombruddspasninger på Llorente er noe dritt også btw. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 han jeg møtte hadde spilte i 4-4-1-1. Med Hernandez på topp og Suarez som hengende spiss. Det han gjorde var bare; slå opp på Hernandez - ned til Suarez - høy gjennombruddspasning mot Hernandez igjen. Blir så fitte lei av å møte sånne folk. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen som har lyst på IF Higuain (86)? Jeg trenger noen Premier League spillere som: Bale Valencia Van der vaart Gjerne kom med andre tilbud også! Jeg kan gi deg ashley young i 4-1-2-1-2. Er bare på xbox da og vet ikke hva du er på Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor Hernandez er så rask på spillet? Fordi han er sabla rask IRL også? Dette kom også fram ved målinger i VM, hvor Hernandez var den som ble målt med høyest hastighet. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fikk akkurat sjokk, spilte mot en fyr, og i første 11. hadde han Messi, C. Ronaldo, Lavezzi, Hulk, Lucio, Alvez, Julio Cesar, Nani og Kaka!! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ukes lag: Starting 11: GK→ Samir Handanovic ->Udinese ((79>81)) CB→ Daniel Alberto Diáz ->Getafe ((78>80)) CB→ Mats Hummels ->Borussia Dortmund ((84>85)) CB→ John Terry ->Chelsea ((86>87)) CM→ Roman Eremenko ->Rubin Kazan ((78>80)) CM→ Sergio Almiron ->Catania ((75>79)) CAM→ Andrés d'Alessandro ->Internacional ((81>83)) CAM→ Adam Johnson ->Manchester City ((82>84)) ST→ Kévin Gameiro ->Paris Saint-Germain ((83>85)) ST→ Gonzalo Higuaín ->Real Madrid ((85>87)) ST→ Fred ->Fluminense ((79>83)) SUBS GK→ Piet Velthuizen ->Vitesse ((74>78 )) CB→ Andy Webster ->Heart Of Midlothian ((65>70)) LM→ Anthony Pilkington ->Norwich City ((66>71)) CAM→ Marco Fabián ->Guadalajara ((72>74)) ST→ Hélder Postiga ->Real Zaragoza ((78>81)) ST→ Olivier Giroud ->Montpellier SC ((76>80)) ST→ Danny McGuinness ->Bray Wanderers ((52>60)) Higuain med sitt andre IF, fortjent etter hvordan han spiller for tiden, synd at han er så treig, i virkeligheten er han mye raskere. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hva er sjansene for å få et IF kort? Aldri fått det Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 IF i Bronze?! Disse som er silver før IF, blir de også silver IF kort? Ser Piet går fra 74 til 78, men ingen vil vel ha en gullkeeper på 78 liksom... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvorfor i all verden er ikke Mata på rundens lag? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fordi d'Alessandro eller Johnson spilte bedre? Stusser mer på at David Silva ikke har fått en IF enda, PL sin beste spiller så langt, men EA velger vel heller fram ekstremprestasjoner 1 uke isteden for stabile prestasjoner over lang tid. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Så ikke noen av kampene noen av de spillerne var involvert i, så jeg aner ikke. Kom bare med et forslag siden de var med isteden for Mata. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som har lyst på IF Higuain (86)? Jeg trenger noen Premier League spillere som: Bale Valencia Van der vaart Gjerne kom med andre tilbud også! Har en Mata. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fy f""#"#, brukte 100.000 coins igår i håp om å få noen gode spiller, spess IF Terry. Beste spillern jeg fikk var Dzeko, fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan,..Aldri mer skal jeg kjøpe pakker igjen.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jaa, angrer heeftig nå, drev å sparte til Aguero Åssen er han å bruke? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jaa, angrer heeftig nå, drev å sparte til Aguero Åssen er han å bruke? Sterk, rask, teknisk, god avslutter. Synes hvertfall selv han er rimelig heftig på topp. Han er jo ganske liten om du tenker på headinger, men ellers er han en drøm. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jaa, angrer heeftig nå, drev å sparte til Aguero Åssen er han å bruke? Sterk, rask, teknisk, god avslutter. Synes hvertfall selv han er rimelig heftig på topp. Han er jo ganske liten om du tenker på headinger, men ellers er han en drøm. høres veldiig bra ut det, tenkte å bruke han med Torres på topp, men etter at jeg var så dum igåååår, så må jeg nok vente en stund til det skjer..F"#" ass.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har 40-0-6 sålangt i FUT med dette laget: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ftUqORewbbJEn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå