Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt lag: 4-5-1

Götze og Podolski spiller altså CAM, Ballack er CM.

 

 

Gomez

 

Mata - Götze - Ballack - Podolski - Farfan

 

Baines - Vermaelen - Hummels - Lahm

 

Adler

Har stort sett alltid spilt 4-2-2-2 eller 4-3-2-1, men var på tide å prøve noe litt annerledes. Mario Gomez er forøvrig helt rå, og stort sett hver pasning og hvert innlegg til han ender opp med en stor sjanse. Står for øyeblikket med 24 mål på 11 kamper, men det scores også med flere andre. Hovedprioritet nå er å bytte ut Ballack med Schweinsteiger og Baines med Evra eller Ca$hley. Usikker på hva som skal skje først.

Lenke til kommentar

Mitt lag;

Cech

Bosingwa - Luiz - Terry - A. Cole

Ramires IF - Essien - Lampard IF

Sturridge - Torres - Mata

 

SUBS: Alex, Ivanovic, Malouda, Anelka, Meireles, Mikel og Lukaku

 

Jeg driver å vurderer frem og tilbake om jeg skal kjøpe meg Drogba, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Grunnen er at jeg synes Lukaku er en billigere versjon av Drogba. Så lenge jeg ikke har planer om å putte Drogba rett inn i start 11ern så vet jeg ikke om han kan være en joker og vinne masse dueller for meg hvis jeg trenger det.

 

Jeg har 250k til rådighet. Er Drogba et godt kjøp til det laget her, eller klarer jeg meg uten tror dere?

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Haha, fantastisk.

 

Leder 2-0 til pause mot en løk som ikke får til en dritt, så i pausen begynner han å sende meg mld, tomme meldinger. Og meldingene pøser inn, medlingsikonet oppe i hjørnet flasher konstant.

23 meldinger har eg liggende ser eg nå når eg har talt over.

 

Han pauser spillet så fort han får sjangsen og meldingene begynner igjen. Så vinner eg, lar han se alle målene og folka som takker for kampen osv. Skriver "bye bye noob" i en meldling til han, blokker han og spiller videre :p

 

Elsker dårlige tapere.

Lenke til kommentar

Beste måten å tjene penger på er ikke å spille kamper iallefall. Har tapt flere kamper fordi spillet fryser FØR vi har kommet i gang. Stort sett rett før lagoppstilling kommer på skjermen.

 

Jeg kastes ut av cupen, og spillerne mister 1 spilt kamp. Får ingen coins, og taper kontrakt og moral. Hurray.

Lenke til kommentar

Elsker dårlige tapere.

Nesten like irriterende som dårlig vinnere :p

 

 

Deilig å tyne den andre personen når man vinner da ;)

 

 

Fikk Nasri i pakke nå, så har endelig fått trofeet hvor du skal ha teamrating på gj.snt. 85. Fant også ut at innbytterne kunne påvirke dette.

100 kamper med en UT spiller, 100 pakker, 85.000.000 i team value og å få en totw spiller i pakke skal bli tøft. Kommer til å spille kamper og kjøpe gullpakker for å prøve å få den totw spilleren.

Lenke til kommentar

Har et problem jeg blir så fort lei av de lagene jeg har på UT, har gått fra PL, til La liga nå er det serie A.

 

Cesar

 

Maicon

T.Silva

Lucio

Taiwo

 

Sneijder

Cambiasso

If Marchisso

 

Pato

Robinho

Zlatan

 

Så har jeg også Neymar som jeg pleier å bytte ut med Zlatan..(4-3-1-2) formasjon.

 

har ca 60-70K vurderer å selge Zlatan(100K) Og lurer på hvem jeg skal kjøpe da?

 

Trenger forsterkninger på midtbanen som dere ser :) No tips til hvem jeg bør bruke? Eller en hefti bra spiss? Ser at Cavani og de Natalia er de beste, non erfaringer??

 

Eller bør jeg kjøre på med brasiliansk lag, tenker da Kaka, IF ramires og Dinho på midten?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Har lagt min elsk på Taarabt og Ben Arfa nå. De er herlige å spille med. Ben Arfa scorer hver kamp og er fantastisk med hurtigheten og 5 stjerner, og her kan dere se det siste målet mitt med Taarabt (etter forarbeid fra Ben Arfa ofc):

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/98815097

 

Laget mitt pr nå i PL er:

De Gea

Rafael - Shawcross - Cahill - Fabio

Taarabt - Ramires - Anderson

Ben Arfa - Adebayor - Malouda

 

har også et norsk sølv lag:

Hirschfeld

Rindarøy - Muri - Wangberg - IF Hanstveit

Braaten/Eikrem - Tettey - Berget

King - Huseklepp - Elyounoussi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...