Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Når kommer team of the week? Er det på onsdag??

 

Kanskje jeg skal prøve meg på 5-2-1-2 formasjonen :/ Men uten å styre keepern da.

 

Mitt lag:

 

Valdes

 

Ramos

Pique

Pepe

Marcelo

 

Fabregas

Alonso

Kaka

 

Hulk

Nilmar

D.Villa

 

No tips? David Villa er jeg ikke fornøyd med. Noen som har spilt med Higuain?? Brà? Dårlig?

 

Spillerne jeg har tenkt å bytte ut.

 

Valdes= Cassillas

Ramos= D.Alves

Alonso= Iniesta

Nilmar=??

D.Villa=??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg lurer på, dueller, har møtt på noen som vinner hver eneste duell. T.o.m på cornere så er først på ballen. F.eks løper inni meg bakfra hopper, nikker og skårer.

 

Er det noe spess man må trykke på eller? Dette har jeg opplevd at Pique f,eks taper duell mot Walcott..Skjønner ikke dette jeg??

Lenke til kommentar

Som oftest tapper jeg bare firkant, men pass på at du ikke har på manuelt da, som den står på automatisk! :p

Kanskje jeg har den på manuelt? fordi innleggene mine er råååttne, hvor er det jeg kan sjekke dette, controll settings, er det ikke?

 

Edit:

Maro GomeZ, rundt 20-24 tipper jeg..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Som oftest tapper jeg bare firkant, men pass på at du ikke har på manuelt da, som den står på automatisk! :p

Kanskje jeg har den på manuelt? fordi innleggene mine er råååttne, hvor er det jeg kan sjekke dette, controll settings, er det ikke?

 

Edit:

Maro GomeZ, rundt 20-24 tipper jeg..

Er på control settings ja.

Jeg holder inne R1 når jeg tar innlegg. Og med Automatisk på innlegg så trenger jeg bare justere styrken på hvor jeg vil ha den i feltet, så treffer den alltid.

Lenke til kommentar

Endelig kom jeg inn på web-appen. :p

 

Jeg bryr meg ikke så mye om hvor bra lag jeg har på Ultimate Team. Man vinner turneringer allikevel om laget er okay. Viktig at laget er billig, da, og at det består av en del spillere fra Asia og Afrika. :p

 

Derfor ble det et Japan-inspirert lag denne gangen, siden de har morsomme spillere til en lav pris. At jeg kunne kombinere japanere fra 3 ligaer var jo også artig. Honda er nok min favoritt i laget, siden han både har bra skudd og teknikk. Danny gjør en del morsomt med sine 5-stjerners skill moves, da, om jeg møter spillere som er dårlig i forsvar.

 

Dessverre virker det som Fifa 12 er litt pace-fest igjen, som Fifa 10 var. Brukte Nesta i forsvar en stund, men han var jo en Lada, og ble totalt parkert i kamp etter kamp. Har lyst på Chiellini, som var min favorittforsvarer på Fifa 11 Ultimate Team. Er vel det eneste som mangler før jeg blir fornøyd. Folk som bruker 5-stjernersspiller og bare dribler er heldigvis like lette å møte som før. :) Er bakrom/forsvarstabber/snuble i egne spillere/dempe til spiss som er issuet bakover i Fifa 12.

post-150657-0-78135600-1318861445_thumb.jpg

Lenke til kommentar

*snip*

Jepp, folk som spiller 5 i forsvar er utrolig irriterende. Når jeg møter de triller jeg mye ball på midten og ut mot kantene, til slutt kommer muligheten, og når du har fått ledelsen er det bare å trille ball som faen og frustrere han. Hater slike kjipe personer som kun spiller på lykke og from.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...