Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt lag:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bzCVNVi1bbFMG

 

Özil er vel kanskje spilleren jeg ønsker å få byttet ut. Spiller forresten 5-3-2 da jeg er mildt sagt elendig til å forsvare meg, og trenger så mange CB som mulig.

 

Hvor mange pakker har du kjøpt? Enten er det en bug eller så har du bare betalt for 2 av de i starter teamet ditt. Eventuelt tradet med folk, og if so hva måtte du gi for messi? Er egentlig ikke interessert i å ha ham, er derimot veldig nyskjerrig hva du må gi for han..

Lenke til kommentar

Et lite utbrudd av glede:

 

Leker meg gjennom Advanced Cup med minst tre mål fordel meg i hver kamp, før det er finale. Der møter jeg selvfølgelig en bajas som har mønstret hele førsteelleveren til Manchester City, med Silva, Tevez, Agüero og hele pakka. Det er total stalemate i hele kampen, men begge lag har muligheten til å avgjøre lenge før 90 spilte. Det ender 0-0 og går til ekstraomganger, hvor det begynner der vi slapp med iherdig forsvarsarbeid som nøytraliserer godt angrepsspill fra begge lag. Han får mange avgjørelser med seg etter hodeløse taklinger gjennom hele kampen, men taklingene sitter ikke helt der de skal i starten av andre ekstraomgang, hvor Anderson plukker opp ballen innenfor egen halvdel og danser seg forbi minst fem mann før han rolig triller ballen til høyre for Hart. Deretter er det fullt kjør defensivt gjennom hele kampen, men Etherington klarer på mirakuløst vis å komme seg til kampens største sjanse helt på tampen, som han brenner. Det slutter der med finaleseier til undertegnede, i kanskje tidenes nervedrama av en kamp.

 

Mitt lag (433):

Hart

Rafael - David Luiz - Samba - Gibbs

Anderson - Tiote - Milner

Hoilett - K. Jones - Etherington

 

Skal snarest bytte ut Gibbs, og jeg synes ikke angrepsrekka har målteft nok. Jones har ikke puttet alene med keeper på fuglene vet hvor lenge, men smeller inn langskudd på bestilling (faktisk...) så det blir jo en scoring eller to. Hoilett og Etherington har fint lite annet enn høyt tempo å bidra med, så vil helst ha inn noen som også har teknikk til å dra seg innover og avslutte selv, men med Jones i boksen får jeg utnyttet et og annet innlegg fra de nåværende vingene.

Lenke til kommentar

Har ikke anskaffet han enda, men har King og Elyounoussi, og det er jaggu pace på sitt beste mot de andre sølvlagene jeg møter :D King løper fra alt!

 

Her har du mitt: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#f6e8UHEjbbFvp

 

Har King på benken men med tanke på at Huseklepp scorer minst 1 per kamp og har en god del bedre shooting beholder jeg han i førsteteamet. Har hatt en del kampen hvor han har scort 4+ mål for meg, pluss at han har 4star skill moves som er alltid et pluss. Kjøpte opp noen av de billige som var på markedet tidligere idag siden jeg så folk begynte å legge han ut dyrere, satset på å tjene noen tusen på han ettersom han lett er verdt pengene..

Endret av MaiztRo
Lenke til kommentar

Mye betalte du for huseklepp? Billigste ute er jo 4k

 

Har kjøpt flerne av han som jeg reselger for å tjene noen coins, billigste tror jeg var 1500 (ikke buy now) eller noe sånt og dyreste 4500.

 

Tror jeg betalte 4-5000 for Elyounussi også, når jeg kjøpte han var det bare 2 på markedet.

Lenke til kommentar

Har laget et lag fullt av Nordmenn selv. Oppstillingen er veldig standard, menmen.

4-4-1-1, forresten.

Knudsen

Solli - Hangeland - Demidov - Riise

Braaten - Hoseth - Henriksen - Gamst

Carew

Moa

 

Skal få inn Tarik eller Huseklepp som backup for Moa, slik at jeg har en fartsbølle om jeg trenger det. Blir mest sannsynlig Huseklepp, da han linker best med Carew. At både Gamst og Braaten har 4* på finter er jo genialt. Hoseth har faktisk også det, men jeg finter bare på vingen, så pytt pytt. Dessverre er det veldig lite frihet til å justere på dette laget. Kan hente inn Hauger, Skjelbred, Grindheim eller Yttergård Jensen for midtbanen, men det er den eneste posisjonen som har store muligheter for endring, uten å måtte gå ned i >70 overall.

Lenke til kommentar

Hjelp!

Kommer fremdeles ikke på FUT appen, har prøvd siden release hver eneste dag men får alltid at det er max players.. Begynner å lure på om det er noe annet galt siden jeg ikke kommer på noen gang. Andre som har samme problem?

En ting jeg har lagt merke til er at når jeg logger inn, så står Xbox gamer-tagen min, ikke PSN id'n (som det skal være) oppe i høyre hjørne...

 

Noen tips?

Hadde vært greit å tjene litt grunker med appen..

Lenke til kommentar

Mitt lag:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bzCVNVi1bbFMG

 

Özil er vel kanskje spilleren jeg ønsker å få byttet ut. Spiller forresten 5-3-2 da jeg er mildt sagt elendig til å forsvare meg, og trenger så mange CB som mulig.

 

Hvor mange pakker har du kjøpt? Enten er det en bug eller så har du bare betalt for 2 av de i starter teamet ditt. Eventuelt tradet med folk, og if so hva måtte du gi for messi? Er egentlig ikke interessert i å ha ham, er derimot veldig nyskjerrig hva du må gi for han..

 

Har kjøpt pakker for iallefall 700k som jeg fikk da jeg solgte Ronaldo helt innledningsvis :) Messi og de andre har jeg fått i pakke. Så rundt regnet så er iallfall 700k cirka 100 pakker+salg av det som er i pakkene, så er vi vel raskt oppi en del pakker :) Var ikke helt inni den der tradesaken fra start av, men har jo lest meg igjennom her at jeg åpenbart går glipp av noe stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...