claes Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Prøvd de og syntes ikke de er så greie, blir isåfall bare 4-4-2, men vil helst ha nani/young opp på vingene, noe ala dette: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/4-4-1-1.gif Skulle gjerne hatt litt flere valgmuligheter Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hver gang jeg kjøper en spiller til rundt 10k, raser prisen. Hold dere unna Glen Johnson og Agbonlahor - de faller som lodd i pris. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Angående Agbonlahor. Møtte en fyr i den 4 stjerners landslag cupen. Makan til tull. Alle spillerne var 90 i speed, maken til overvurderte engelskmenn. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Møtte en med et sykt lag i samme cupen. Rooney, Walcott, Young, Gerrard, Terry. Cole, Johnson, Hart.... allikevel fikk han laget ned på 4stjerners? How?? Lenke til kommentar
snitch Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Blir så irritert på de som velger å være keeperen og lar datamaskinen styre forsvaret! Håper EA fjerner den muligheten!! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Fikk kjøpt IF Pirlo for 24K nå. Håper på å tjene litt der. Årets første IF spiller i alle fall Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Fikk kaka i en pakke! Vurderer å selge ham for så å kjøpe inn alonso! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva har skjedd med prisen til spillerne? Har hørt noe om en pack glitch, men dette er galskap. Får Gourjuff for 400, Cassano for 800 og lignende ting. Får godt lag av dette, men utfordringen blir jo mindre. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Møtte en med et sykt lag i samme cupen. Rooney, Walcott, Young, Gerrard, Terry. Cole, Johnson, Hart.... allikevel fikk han laget ned på 4stjerners? How?? De kan ha bronsjespillere på benken (eller bare en del lavere overall-spillere) som gjør at hele ratingen på laget går ned...mener på at dette fungere i ultimate team i fjor... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 har benzema gått betraktelig ned i pris eller? får ikke engang solgt han for 25k Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har ikke kjøpt mannen, så der er jeg uskyldig. Syng ut om noen har lyst på Glen Johnson (41212) for 9k!! Jævla tapsprosjekt jeg har gående. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Brazzzillllian team: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#p07COSSxbbFeq Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvor mye har du gitt totalt for det laget der? Vurderer å selge PL laget mitt for så og tjene en del penger på transfers. Og da må jeg jo ha et annet billig lag, som jeg kan spille med. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Uhm, DET kan eg ikke gi noe godt svar på. Men om eg skal tippe.. 30-40K Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva bør jeg gjøre? Modric og Aguero passer jo åpenbart ikke inn, men samtidig har jeg ikke lyst å miste dem... Tror dere de vil gå mer opp i pris? Ser det som sannsynelig det kommer en til I form versjon av aguero, men trur ikke sannsyneligheten er stor for en ny versjon av modric. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva bør jeg gjøre? Modric og Aguero passer jo åpenbart ikke inn, men samtidig har jeg ikke lyst å miste dem... Tror dere de vil gå mer opp i pris? Ser det som sannsynelig det kommer en til I form versjon av aguero, men trur ikke sannsyneligheten er stor for en ny versjon av modric. Lag et lag nummer 2 og bruk dem der? Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva bør jeg gjøre? Modric og Aguero passer jo åpenbart ikke inn, men samtidig har jeg ikke lyst å miste dem... Tror dere de vil gå mer opp i pris? Ser det som sannsynelig det kommer en til I form versjon av aguero, men trur ikke sannsyneligheten er stor for en ny versjon av modric. Lag et lag nummer 2 og bruk dem der? Liker ikke å ha noe lag nr 2 vil liksom bruke alle coinsen mine en plass så jeg får ett best mulig resultat.. men er vel kanskje det eneste fornuftige å gjøre Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Trade dem md meg, så skal du få to stilige bronse spillere tilbake. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Bah, gikk glipp av en 4-2-3-1 Alonso til 35000 siden nettet mitt klikket :S Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hm, Det er flere IF Marchiso enn det er vanlige. I alle fall ikke langt i fra. Markedet er jo helt ødelagt. Tror nok at IF Pirlo som jeg fikk må selges fort så jeg ikke taper cash på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå