Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk selger jo ikke Bronze-spillere. Nesten umulig å lage et fornuftig lag i bronze.

 

Forslag til hvilken serie man kan lage et rimelig sølvlag ut i fra?

 

Har et billig PL lag med 4-stjerner. Måtte krype til korset og kjøpe noen dyre spillere på venstrekanten til slutt. Dyre som i 2k+.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ltIUUl55bbDkh

 

På 2011 hadde jeg et gullag fra Brasil som fungerte greit. Lett å få billige spillere.

Lenke til kommentar

Av alle ting - man tjener faktisk coins på å kjøpe pakker til 400, for så å legge ut alt til 150/BIN200. Spillerne forsvinner etterhvert, og innimellom får man "gylne" spillere som kan selges litt dyrere. Fikk en Healing all +1, som gikk for 400 alene (uten BIN).

 

Klart det går latterlig tregt å tjene coins på dette. Det fungerer uansett bedre enn å kjøpe en spiller som faller i pris. Kjøpte Pedro for 15500, og trodde det var rundt 4k lettjente. Nå handler det om å minimere tapet...

Lenke til kommentar

Synes det er dumt at det er så lite penger i premie til vinneren av turneringene også. 2k er nesten ingen ting, 5K synes jeg var greit.

 

En annen ting som hadde vært flott hadde vært hvis man hadde vunnet gullpakker i tillegg til coins når man vant turneringer. Også hadde det vært kult med en mulighet å bette coins man hadde mot andre. På denne måten kunne vi som spiller kamper også tjent coins fortere.

Lenke til kommentar

I de siste 3-4 dagene har jeg kjøpt RW Dos Santos (tottenham) i en av de populære formasjonene, i dette tilfellet 41212. Han får du for 150-1500coins også har jeg kjøpt et RW>>RM kort til han, når han er RM har jeg klart å solgt han for laveste 6500 og høyeste 9500. Så betalte ca.1500 for han og får solgt han for minst 5000 profit.

 

Det beste var at jeg klarte å selge den første for 9500 da jeg satt han så høyt bare for kødd..

 

har også kjøpt Long fra West Brom for 1000-2500 og solgt han fra 3000-3900

 

Synes det er dumt at det er så lite penger i premie til vinneren av turneringene også. 2k er nesten ingen ting, 5K synes jeg var greit.

 

En annen ting som hadde vært flott hadde vært hvis man hadde vunnet gullpakker i tillegg til coins når man vant turneringer. Også hadde det vært kult med en mulighet å bette coins man hadde mot andre. På denne måten kunne vi som spiller kamper også tjent coins fortere.

 

Det hadde vært kult, håper fortsatt på en type wager matches hvor man kan sette f.eks 2000 coins på en kamp og om du taper mister du de, vinner du får du den andres 2000coins..

Lenke til kommentar

Herregud, de skulle hatt turneringer man betalte en sum for å spille. som i poker.

 

64 stk betaler 1000 coins for å være med. EA stikker av med 5 %, og det er rundt 61 000 igjen å fordele til de 3 øverste plassene. 70/20/10 fordeling.

 

Ja, dette hadde også vært utrolig kult. For brukerne hadde det ikke vært noe problem å betalt, men man kunne fått en helt sinnsyk gevinst.

 

I tillegg til enkelkamper der man betta 1000/5000/10 000 på at man skulle slå motstanderen og muligheten for å vinne flere gullpakker i turneringer hadde online spillinga på UT blitt mye kulere.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt online ja, jeg bruker selvsagt alt jeg får fra pakkene til å kjøpe nye pakker. Målet er vel 100 gullpakker for det gull trofeet. Derfor har jeg solgt en god del spillere, formasjoner, posisjoner for å få inn penger til nye pakker. Man får rundt 1K hver kamp hvis man holder 0 og leder iallefall med 5 mål (der hvert mål gir 40poeng, maks 200poeng) og man har 1.25 på DNS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...