klomp1 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er har kjøpt ca 20+ gold packs prem.. Og det beste jeg har fått er Cech! Er dette normalt, eller er jeg satans uheldig? =) Kjenner ingen som har fått en eneste IF spiller enda.. Hvor pokker gjømmer de seg?? =) Kompisgjengen min i mellom har vi hvertfall 100+ packs, og ikke en eneste IF! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har vell åpna 50 pakker. Fått IF Higuain, Aguero og en IF Voronin som er nevneverdig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Valdes If(Irbaloa) Pepe Carvalho F.Coentrao Moutinho Danny Meireles Nani Welliton Hulk og jeg begynner å bli lei av dette laget, og har lyst ut bytte ut hele eller deler av laget, no tips? Serie A? PL? La Liga? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå er jeg ferdig med laget mitt; Cech Bosingwa - Luiz - Terry - A. Cole Ramires - Essien - Meireles Sturridge - Torres - Mata SUBS; Alex, Ivanovic, Mikel, Lukaku, Kalou, Anelka, Malouda Har igjen 110k så jeg får se om jeg får tak i Lampard et sted 1 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Laget mitt har 2 spillere. Valdes og Kaka. Kaka fikk jeg i gullpakke og Valdes kjøpte jeg. Har et bronsjelag med koreanere med 100 i chemistry som er ganske greie å spille med også har jeg mange gullspillere på auksjon. Ca 17K på konto. Kan ta tid å få bygd opp ett 85 + lag.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå er jeg ferdig med laget mitt; Cech Bosingwa - Luiz - Terry - A. Cole Ramires - Essien - Meireles Sturridge - Torres - Mata SUBS; Alex, Ivanovic, Mikel, Lukaku, Kalou, Anelka, Malouda Har igjen 110k så jeg får se om jeg får tak i Lampard et sted How the? Har du brukt MSP? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fikk Torres og Terry i to pakker etter hverandre i går litt flaks Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har faktisk ikke et lag jeg, fordi wep appen vil ikke la meg trade for å få mer coins. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kommer inn på web appen nå? Har funket bra her i hele dag. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Åja, er på skolen så får ikke sjekket nå. Kom ikke inn i går hvertfall. Kommer dere andre inn? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 En ting jeg stusser over, er det ikke mulig å gjøre om fra ST til RW? Sturridge er jo ST på FUT, han spiller jo ikke der IRL. Han er jo RW. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Han er jo egentlig en spiss, det er hans favoritt og originale posisjon, men han fungerer på RW hvis du blar videre på attributskjermen hans. I UT står han bare oppført som spiss. Dessverre går det ikke an å bytte fra ST til RW. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Han får vel ikke 9 i che da? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tror ikke det. Om du har favoritt formasjonen hans så hjelper det vel litt hvertfall. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Åja, er på skolen så får ikke sjekket nå. Kom ikke inn i går hvertfall. Kommer dere andre inn? Ikke inn på web-appen nei. Lurer på om de noen gang år fikset problemene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jupp, litt dumt at man ikke kan ha flere favorittposisjoner som f.eks. ST/RW. Også fikk du grønt på begge, ihvertfall idiotisk at du kan gjøre om en ST til CDM, men ikke fra ST til RW Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jupp, litt dumt at man ikke kan ha flere favorittposisjoner som f.eks. ST/RW. Også fikk du grønt på begge, ihvertfall idiotisk at du kan gjøre om en ST til CDM, men ikke fra ST til RW CDM til RW f.eks. da? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Non som har muligheten til å sjekke hva disse spillere koster på PS3 Kompany, Modric, Silva, Essien/Toure? TUSEN TAKK til den som gidder.. Edit: Ikke gi meg den linken, er på jobb og kommer ikke inn der. Endret 10. oktober 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kompany: 23000 Modric: 68000 (IF: 256000) Silva: 65000 Essien: 30000 Y. Toure: 44000 K. Toure: 14000 Rundet opp på de, men det er averagen på alle. BPL laget mitt ser sånn ut nå: 4-1-2-1-2 Hart Josè Emrique - Skrtel - Vermaelen - Johnson Mikel Giggs - Kalou Arteta IF Johnson - Park Benk/Reserve: Kolarov, Woodgate, Coloccini, Dempsey, Cahill, Saha og Carrol Serie A 4-1-2-1-2 De Sanctis Balzaretti - Bonucci - Campagnaro - Abate Van Bommel Elia - Maggio Del Piero Miccoli - Jovetic Benk/Reserve: Frey, Benatia, Juan, Ambrosini, Giovinco, Zè Eduardo, Quagliarella, Antonini, Zaccardo, Vergas, Pepe og Hernandez Brazil/Liga do Brazil (Favoritt laget mitt) 4-2-3-1 Fabio Marcio Azevedo* - Kanu* - Dedè - Patric* Juninho - Roberto Carlos Ilsinho - Wallyson - Carlos Alberto* Fernandinho Benk/Reserve: Felipe, Antonio* Ferreira, Juan, Willians, Maicosuel, Elkeson, Carlos Eduardo, Junior Cesar*, Lucas*, Diego Souza og Rafael Sobis. Alle med * bak navnet er sølvspillere og de fleste av de er dyyyyre! Marcio Azevedo ga jeg 28k for, han har 89 Pace og er den eneste 5star skill forsvarspilleren i spillet (såvidt jeg vet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå