Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fekk Lavezzi 85 og Cavani 86 i pakker i natt. Synd at dei har sunke i verdi. Får vel kun rundt 30k for kvar. Men får selge begge så bli det vel van persie inn :-)

 

Har gjort om formasjonen min litt og, fra 3-4-1-2 til 4-1-2-1-2. Var egentlig dumt av meg å i det heile tatt begynne med 3 forsvarere i formasjonen min. Fekk tak i Evra 85 på VB i natt da :-) måtte ut me 27k dog. Walker på høgre er konge! Så begynner å ligne noko no!

Lenke til kommentar

Kan gå begge veier. Drøyer dere kan det ende opp med fleire salgsobjekt, som pressar prisane ned. Men ventar du lenge nok kan det tømmes for spelara og dei vil bli ettertrakta og dyrare :-)

 

Detta tenkt utifrå marknadsføringhjerna, kan selvfølgelig vera anna trender i markedet der. Rett meg gjerne om det er nokon som har innvendingar ;-)

 

Edit: når eg tenker meg om har spelara som ikkje er "top notch" ein tendens til å klynge og bli billigare med tida ;-) eg vil kanskje derfor anbefala å selga nuh ;-)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Nå klikker det for meg snart. Hver jævla finale møter jeg en tragisk dårlig spiller som kun har to tankspisser som han spiller vegg-vegg-vegg-vegg-vegg-vegg-vegg-skru i hjørnet med, og gang på gang har jeg 90 % av banespillet og taper kun pga 2-5 redninger på strek. Eller så møter jeg en som har større interesse for å stå i mål og glo enn å spille FIFAforsvar. OMG

Lenke til kommentar

Nå klikker det for meg snart. Hver jævla finale møter jeg en tragisk dårlig spiller som kun har to tankspisser som han spiller vegg-vegg-vegg-vegg-vegg-vegg-vegg-skru i hjørnet med, og gang på gang har jeg 90 % av banespillet og taper kun pga 2-5 redninger på strek. Eller så møter jeg en som har større interesse for å stå i mål og glo enn å spille FIFAforsvar. OMG

 

Irriterende når motstanderen heller vil være gk istede for å være spilleren. Synes EA bare bør ta det ut fra UT og online!

Lenke til kommentar

Sitter å leter på marked etter Torres til en grei pris. Etter 1 time så gir jeg opp, ingen vil selge meg han billig på 59th. Jeg bestemmer meg da for å kjøpe meg et par pakker for mine siste 200 MS points, det ender med at i pakke to så får jeg faktisk Torres. Makan til flaks har jeg aldri hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...