Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

chicharito med 92 i pace, men en del dyrere. Adebayor er godt kjøp til prislappen

 

Adebayor er det beste kjøpet i PL. kjøpte han for under 2k. Hadde ganske flaks med de første pakkene jeg fikk gratis/kjøpte. Pleier alltid å legge 200 kroner i pakker før jeg begynner å spille.. dere får si hva dere vil, men det gjør det mye morsommere..

 

Dette er min favorittoppstilling, og du bør få hele laget for under 100k coins. Spytt inn en 200-lapp, så slipper du å spille døgnet rundt for å få et ok lag. For meg er det helt uproblematisk. Det som ødelegger er jo alle som om 2-3 mnd har kun TOtW-spillere, og til slutt TOtY. Er jo helt latterlig, og det ødelegger spillet, men heldigvis er de fleste av disse dårlige spillere, og har du litt skills kan du slå dem med et slikt lag;

 

4-2-3-1

 

 

Rafael (1500) - Kompany (10k) - Toure (14K) - Ekoto (1500)

 

G. Barry (2k) S. Parker (1500)

 

J. Barton (3k) - Modric (35K)- Bale (35K)

 

Adebayor. (1500)

 

Sum: 105k

Lenke til kommentar

Kontrakt er en ting, men spillerne burde nesten hatt "liv" også. Slik at de gikk hen og døde etter f.eks. 50 kamper. Ellers vil man alltid ende opp med inflasjon i gode spillere.

 

Gjør som meg, bygg et godt bronsje lag, så slipper du alle de overpowered lagene :p

Endret av snitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...