Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iniesta er den eneste som jeg har beholdt av de jeg har fått i gullpakker.

Jeg har kjøpt gullpakker for å bygge opp kapital og solgt unna de spillerne som jeg ikke vil ha som er verdt en del. I starten så er det mange folk som overbetaler for BPL spillere (og hvertfall fra City).

 

Tottenham laget var relativt "billig" hvor kun VdV, Modric & Bale var dyre.

Men fikk Modric i en pakke her om dagen også så tjente noen kroner på han.

Har per nå 370 000 og Robinho i Trade Pile så er nok på over 400 000 coins iløpet av arbeidsdagen, så da mangler jeg ca. 250 000 for å kunne kjøpe Messi (som er overprisa pga. markedet).

Lenke til kommentar

Når du sier "kjøpt gullpakker", da mener du med ekte penger?...

 

I så fall er laget ditt null verdt i mine øyne, det å kjøpe en gullepakke her og nå for ekte penger kan jeg godta, men det å faktisk kjøpe en haug med dem, det går som cheat for meg.

 

 

Hver sin lyst spør du meg :)

Jeg har ingen tid til å sitte på trademarket 24/7 ettersom jeg jobber 60 timer i uka + helgearbeid. Så for min del så vil jeg si at jeg har en god økonomi og kan sløse bort penger på gullpakker i form av MS points....

 

Iniesta fikk jeg i en av de 4 pakkene vi fikk pga. Ultimate Edition..

Lenke til kommentar

er jo fette umulig å få så mye coins..vis du ikke har jævla gull og får f.eks Villa i en gullpakk og selge han. Prøver å få solgt mascherano for rundt 30k, men ikke en eneste sjel kjøpern. Kjøpte han for rundt 20k, så vil helst selge han for mye mer. Er ikke lett å få solgt spillere for så mye mer enn det du har kjøpt dem for på auctionen. (med unntak av muller, hvor jeg ga 5k solgte han for 11k) virker som om ganske mange gode gull spillere er priset for alt for mye, så er ikke vits å gå for dem. Har snart 30k, er det noen gode spillere som jeg kan kjøpe for den sum, og selge dem for mye mer?

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Seff, du kan bruke penga på det du har lyst på. Men jeg synes at det er det som ødelegger UT, det å kunne kjøpe spillere for ekte penger. Er jo tross alt ingen skills som gjør at man får et godt lag, men hvor mye penger man har brukt.

 

EA digger jo uansett dette og derfor de Team og the Week er ødelagt som det er. Hvorfor Neymar ble TOTW og ikke Moa f.eks. Pga Neymar kjøper flere pakker og EA tjener mer penger.

 

Men du skal få holde på du, men ikke forvent at jeg skryter av laget ditt :)

Lenke til kommentar

PS3:

Forslag til rask engelsk BPL-spiss? Helst <4000

 

Ser venstrebacker og venstre midtbane er vanskelig å finne i det laveste prissegmentet av OK kvalitet (+76 <1500).

 

Foreløpig lag, ikke spilt en kamp, gjort mange dårlige kjøp, og tjent lite coins:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#g7zgFdJJ957A

 

Har Malouda(3-4-3) på transfer, men det blir tapsprosjekt. Fikk han for 5800, og prøver nå bare å gå i null..

Lenke til kommentar

Raskeste engelske BPL-spissen som jeg fant under 4000 var Danny Welbeck, men da ville jeg heller ha got for Fullhams Johnson, han er ikke rask, men veldig sterk. Men du kan finne en del raske spisser i BPL som ikke er engeksle. F.eks Arsenals Park med 87 pace, chelsea lukaku 86 pace, Tottenhams Adebayour er heller ikke så rask, men veldig sterk og kan løpe fra en del.;)

Lenke til kommentar

Raskeste engelske BPL-spissen som jeg fant under 4000 var Danny Welbeck, men da ville jeg heller ha got for Fullhams Johnson, han er ikke rask, men veldig sterk. Men du kan finne en del raske spisser i BPL som ikke er engeksle. F.eks Arsenals Park med 87 pace, chelsea lukaku 86 pace, Tottenhams Adebayour er heller ikke så rask, men veldig sterk og kan løpe fra en del.;)

Kenwyne Jones er også en kjøttklump av dimensjoner, og har 80 pace, som er veldig bra for en spiller med sånn styrke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...