Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Priser jeg Mascherano helt feil når jeg legger han ut for litt over 20 000? Tror kanskje jeg generelt legger ut spillerne mine på ett litt for høyt prisnivå siden sliter egentlig ganske så mye med å få solgt spillerne mine, selv om prisen ofte stemmer overens med den jeg finner på den databasen.

Lenke til kommentar

Priser jeg Mascherano helt feil når jeg legger han ut for litt over 20 000? Tror kanskje jeg generelt legger ut spillerne mine på ett litt for høyt prisnivå siden sliter egentlig ganske så mye med å få solgt spillerne mine, selv om prisen ofte stemmer overens med den jeg finner på den databasen.

 

Jeg fikk 37500 for han etter noen runder på auksjonshuset :)

Lenke til kommentar

Ja se der du. 4 stykker som sliter. Eg har ikke hatt noen problem med å spille FUT på konsollen i det hele tatt, web appen er en annen sak, men det hadde de som vet hva det går i forventet på forhånd.

 

Og å påstå at grunnen til at en sliter med å selge unna spillere er fordi folk ikke kommer seg inn på FUT i det hele tatt blir muligens "litt" feil. Det er ikke slik at det til tider ikke har vært NOEN på FUT det være seg konsoll eller web app bortsett fra når tjenesten har vært tatt ned.

 

Så muligens justèr prisen litt så blir det nok salg.

 

Og som eg kan se er gj.prisen på Masche 22.4K på PS3 og 18.4 på Xbox.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg grenselaust, er det som skjer etter kvar kamp, enten det er enspiller, online eller enkeltmatch, inne på ultimate team. Eg får alltid spilt ferdig kampen, og som regel har det vorte seier. Eg får opp gevinst for at eg har fullført kampen, og DNS multiplieren "stiger". Men når eg skal trykke vekk det vinduet, så får opp at det er problemer med Ultimate Team og at eg blir logga ut. Når eg logga inn igjen, har eg blitt påført tap i protokollen. Noko som no seier at eg har 2 seire, 0 uavgjort og 14(!!) tap. Burde vore 14 - 0 - 2, om det skulle vore riktig. Og DNS multiplieren min ville vore eit heilt anna univers enn det den er no. Andre som opplever samma feil? Gud bedre, dette er noko som må vere "piece of cake" å fikse?? Ødelegger jo noko så grusomt masse. Får aldri fullført turneringer, og statsa blir jo utilgivelige. Er jo reint flaut å stå med 2 - 0 - 14, med det laget som eg har.. :S

 

Mvh

 

Veldig frustrert Zalatov...

 

Kom inn selv også nå! Har de fått styr på dette snart kanskje? *håpe*

 

Her er laget mitt:

Woow, du hadde jo ganske heeftig lag, hvordan har du fått råd til dette, cuper?packs?trading?

 

Jeg sikler etter nani til laget mitt :(

 

Edit: kjipt at de har blokkert ea.com her på jobben, hvorfor har de gjort det i det hele tatt :/ greit youtube skjønner jeg..

laget begynner eg å bli veldig fornøyd med! :) for at det skal bli perfekt i mine auger, så manglar eg fortsatt litt :) blant anna kunne eg tenkt meg å parre modric med lampard IF, torres og rooney framfor suarez, evt. bytta ut han også med aguero. Og selvfølgelig Vidic og Ferdinand i forsvar ;)

 

Nani er brutal, så han burde du skaffe deg ;) trenger dessverre han sjølv, så kan nok ikkje selge han :)

 

Hehe, kanskje for det beste, oss bedrevitande imellom :) men ja, er rart, da ein ikkje skulle tru at dei tenker på akkuratt det som støy ved ein arbeidsplass. Youtube er forståelig, da det kan forstyrre og vere tidkrevende til tider ;)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Begynner å få 2 gode lag nå:

post-261418-0-00345700-1317970728_thumb.jpg

Barca: Har foreløpig Zlatan ettersom Messi var for dyr, men regner med at Jeg erstatter han med Messi ikveld etter jobb :)

 

post-261418-0-52365200-1317970769_thumb.jpg

Tottenham: Kommer til å bytte ut hver enkelte ettersom det kommer in-form. Modric er førstemann som erstattes siden han har et IF kort allerede, men fortsatt litt irritert over at Kyle Walker ikke fikk IF forrige runde :nei:

 

Neste lag jeg skal lage blir nok et Serie A lag med Ibra, Pato & Robinho på topp. Ibra har jeg allerede og Robinho er i ute for salg, men det er fordi prisen på han kommer til å synke ganske snart tror jeg så da selger jeg han mens jeg kan få rundt 30-40000

 

Og så skal jeg lage Afrika lag igjen, ettersom de er helt syke på FIFA :)

Lenke til kommentar

Mojo Wangen helt syykt lag du her, spess barca laget, drømmer om den midtbanen du har der ja.

 

Men Messi er RW ikke ST, stemmer ikke det, men har vel ikke så mye å siden du kommer til å få 100chemistry uansett.

 

Men ædd meg, har lyst til å utfordre laget ditt, gjelder andre også UT brukere.

 

PSN: Ajadinho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...