snitch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvilken formasjon passer dette laget? Sergio Ramos, Pique, Pepe, Marcelo, Kaka, Diego, Xabi Alonso Rossi Benzema Higuain ?? 4-3-1-2 fungerer ikke så bra 4222? -1 Tapte 6 - 1 ... Tror ikke det er formasjonens feil... Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er ikke formasjonen som ene og alene avgjør resultatet vet du. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men har ganske mye å si! Det er spillere som passer visse formasjoner, i forhold til hurtighet, styrke osv.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kommer dere inn på UT på konsollen for tiden? Har ikek gjort det på noen dager. Web-appen er uansett tapt, den suger maks. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men har ganske mye å si! Det er spillere som passer visse formasjoner, i forhold til hurtighet, styrke osv.. men 6-1 er ikke formasjonens feil Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sliter selv voldsomt med å finne ut hvilken formasjon jeg skal spille Men nå spiller jeg 4-3-1-2 og er på full fart mot en ny seier i 5K turneringa. Forresten hva tror dere IF Lampard blir å ende på CA i pris? Har fryktelig lyst på han og har runde 150K atm. Må vel spare en del mer i løpet av uka? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men har ganske mye å si! Det er spillere som passer visse formasjoner, i forhold til hurtighet, styrke osv.. men 6-1 er ikke formasjonens feil Jo Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så hvis jeg taper 3-0 mot deg så kan jeg skylde på formasjonsfeil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det var derfor fnats slo meg i 3 kamper i sta. Fordi jeg spilte med feil formasjon. Jeg hadde slått han 10 av 10 ganger med riktig formasjon.. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vi kan jo ta en kamp. Så ser vi hvem som er best På ultimate team. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Åh, du kunne hvertfall la meg tro at det var ferdighetene mine som avgjorde da, Emils! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nei uff, at du er dødelig effektiv og en bedre FIFA-spiller enn meg er ikke grunnen, jeg er sikker på at det var formasjonen. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 add meg. Så tar vi en kamp Psn: holy_diver92 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Greit, skal bare kjøpe meg Playstaion 3 og bygge opp FUT laget mitt der. 1 Lenke til kommentar
snitch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Den fut 12 siden med databasen, går den veldig sakte nå eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Den fut 12 siden med databasen, går den veldig sakte nå eller er det bare hos meg? De har vell fått flere besøkende enn planlagt, samme som web appen til UT Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Om noen vil ta en match, så add Trulon Lenke til kommentar
Henro Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Berbashow: Håper du troller... Å tape 6-1 med det laget, og den formasjon er ikke formasjonens feil. Prøv noen flere kamper før du skifter formasjon igjen. Jeg tapte hele tiden med Manchester United med den "standard" formasjonen, men nå etter mange kamper, har jeg 6 seiere på rad. Og UT har fungert 100% hos meg (PS3), og kom faktisk inn på appen. :O Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det som er irriterende med appen er at du må vente en time etter du har logget av konsollen for så å komme inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå