Predacton Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan jo tenkest at du har mange spillere som er *injury prone* Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva er grunnen til at spillerene mine blir skadet urovekkende ofte? Er det noe jeg gjør galt, eller er det meningen/en feil i spillet? Det kan være siden de er sliten når de blir takla. Da er sjangsen større for at de blir skadet. Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg roterer på spillere mellom hver kamp, fant ute dette var lettere enn å alltid ha 1 eller mer skadet. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva er grunnen til at spillerene mine blir skadet urovekkende ofte? Er det noe jeg gjør galt, eller er det meningen/en feil i spillet? Det kan være siden de er sliten når de blir takla. Da er sjangsen større for at de blir skadet. Ah, nå ga det plutselig mening Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå virker web appen Enn så lenge Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Funker det? Er på jobb fåkke sjekka før jeg er hjemme, prøvde på mobilen, kommer ikke inn der, får samme mld, at det er altfor mange der inne. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) jessda, endelig fungerer det. men for hvor lenge Endret 5. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ah, da var jeg ute igjen. Kjekt så lenge det varte. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Kommer man fortsatt ikke inn? Håper man kommer senere ikveld Anyway ædd meg for fifa/UT kamper: Ajadinho Edit: PSN Endret 5. oktober 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ikke lyv Berbashow Har ikke funket på 4 dager, ugh! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Joda, 3. gang i dag jeg er inne. Klarte å kjøpe Barry 4-1-2-1-2 til 4k. Ser nå at det kan ha vært et lite bomkjøp med tanke på salg... Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg prøver og prøver, men kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har vært inne i hele dag. Solgt og kjøpt spillere. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen tips til spillere som er lett å få tak i billig og selge litt dyrere? Er så mange drittspillere rundtomkring som ingen har noe interesse for, og mange av de litt bedre som man kan kjøpe litt billig men som ingen er interessert i å kjøpe for bittelitt høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå