IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Morroklumpen vettu. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Morroklumpen vettu. da må du være den eneste som får kommet inn på fut web... Endret 4. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
benohopilus Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mitt lag: 4-2-3-1 GK:Given Forsvar:Kelly-Vermalen-Kompany-Riise Midtbane(CDM):Ramires(Svart)-Barry Midtbane(CAM): Rocicky-Bale Spiss(CF):Andy Caroll Spiss(ST):Aguero Har problemer med forsvaret, og slipper inn masse mål. Men scorer også en del, så det går bra. Satser på stikkballer mot aguero når jeg kontrer. Når jeg har ballen i laget prøver jeg å spille ut til Bale på høyresiden(Ja, høyre), så skjærer jeg inn og enten avslutter med venstre, legger på Caroll, eller spillet opp Aguero. Vanskelig å forsvare seg mot! Vurderer å selge Aguero og heller hente inn en større spiss, som f.eks Zlatan, Gomez eller Drogba. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Morroklumpen vettu. da må du være den eneste som får kommet inn på fut web... I give up... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 liste over hva spillere koster, noen vet hvor jeg finner den?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 http://www.ultimatedb.nl/Default.aspx Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 takker og bukker luna Lenke til kommentar
igxx Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 hvis det et skjema en eller anna plass hvor man kan klage på at man feilaktiv mottatt if straff ? Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Morroklumpen vettu. da må du være den eneste som får kommet inn på fut web... I give up... Mange som ikke ser det:P Du er litt av en lurendreier må jeg si. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) web-app funker? Nei. edit: den funker Endret 4. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) min squad atm: http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#dtjrQzmKbbzSo røti spillere, men har tenkt å legge dem ut for salg. Endret 4. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 haha fint.. Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. ._. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Åh. Holder på å åpne pakkene jeg fikk av elkjøp men neida. UT er så klikk Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 F!#"# det funker fortsaaaaaaaaaaaaaatt IKKE,. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) mhm dritt! var innpå fut web kanskje 5 min så måtte det seff komme den jævla feilmeldingen!!! Endret 4. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva er grunnen til at spillerene mine blir skadet urovekkende ofte? Er det noe jeg gjør galt, eller er det meningen/en feil i spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå