Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Noen som vil spille en match på XBL? Add Hipster Patrick for gratis UT points.. (Er elendig med den nye defending systemet..)

 

off-topic. Er enig at det var for lett å holde inne to knapper for å sette to spillere på press sånn som i FIFA 11, Men det blir for dumt å tvinge spillere til å bli vant til det nye systemet. For mange blir lærekurven for dyp at de tilslutt gir opp.. Det burde kommet gradvis) Imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EA har til og med vært dumme nok til å gjøre de tmulig å velge det gamle forsvarssystemet, så snille er de. Ingen ting å klage over etter min mening.

 

Det de faktisk gjør er å gi en myk(imo altfor) læringskurve. I løpet av de siste årene har skudd og pasninger blitt litt vanskligere. Og jeg tror nok de etterhvert vil gå bort fra assisted, men de tør ikke å fjerne det helt, siden de ville møtt så sinnsyk motstand.

 

On topic, tilater meg til å spørre igjen om det er et maks antall gjenstander på watch lista og om den UT konkurransen.

Lenke til kommentar

On topic, tilater meg til å spørre igjen om det er et maks antall gjenstander på watch lista og om den UT konkurransen.

Helt sikkert en grense tror jeg, men jag har hatt 30kort på watch list uten at jeg har fått opp nå mld. Vet ikke om noen har hatt flere?

 

Hva med UT konkurransen? Hva er det lurer på der?

Lenke til kommentar

EA har til og med vært dumme nok til å gjøre de tmulig å velge det gamle forsvarssystemet, så snille er de. Ingen ting å klage over etter min mening.

 

Det er nå ikke mulig å bytte når man spiller online da.. Selv om du syntes det er lett å spille med det nye systemet, vil mange slite med å bytte. EA har nesten tatt vekk online delen (der man ikke kan spille med legacy defending dog eks. UT)for de som sliter mye med tactical. Greit nok at man skal bli vant med det nye systemet. Jeg blir bedre etter hver match også, men mange andre vil nok drite hardt i online delen siden den er så forandret mtp defending.

Lenke til kommentar

Sier ikke at jeg synes det er lett. Jeg sliter nok ikke like mye som andre, selv om jeg selv bruke com-pressure helt enromt mye i fjor.

 

Synes at det er flott at det ikke er med online, ellers ville alle spilt med gamlemåten online. EA får folk som egentlig ikke ville bytte til å gjøre det pga online. Tror i alle fall jeg.

 

EA får ekstremt my kjeft hver gang de endrer noe i spillet, spesielt det som gjør ting vanskligere. Men som mange andre så har jeg savnet noe som skiller de beste fra de vanlige. Selv om det ville betydd at jeg hadde fått grisedeng i noen kamper.

 

Husker når jeg møtte noen gode på Fight Night, fikk så sinnsykt juling, mens når jeg møtte noen kompiser som var ræva, så var det knock out i første runde. Litt sånn det bør være på Fifa også imo.

Lenke til kommentar

EA har til og med vært dumme nok til å gjøre de tmulig å velge det gamle forsvarssystemet, så snille er de. Ingen ting å klage over etter min mening.

 

Det er nå ikke mulig å bytte når man spiller online da.. Selv om du syntes det er lett å spille med det nye systemet, vil mange slite med å bytte. EA har nesten tatt vekk online delen (der man ikke kan spille med legacy defending dog eks. UT)for de som sliter mye med tactical. Greit nok at man skal bli vant med det nye systemet. Jeg blir bedre etter hver match også, men mange andre vil nok drite hardt i online delen siden den er så forandret mtp defending.

 

Til sammenligning så benytter ikke online skytespill seg av muligheten til å ha AIMBOT på. Hvis de skal gi fordeler til noen så blir det jo feigt, skjønner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...