Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte seriøst den sykeste kampen jeg noen gang har spilt akkurat nå.. Semifinale i Ultimate Team Shield gold turneringen, møter en kar med et fullspekket lag med de største stjernene fra La Liga - alt fra Falcao til Mascherano, Puyol og Ramos. Så står jeg der med min beste spiller i Pablo Hernandez og Abidal...

 

Målkalas til de grader! Kampen ender 6-8 (!) til meg etter 4 fantastiske mål fra Nistelrooy!

Hadde en NESTEN lignende opplevelse nettopp! Motstanderen spilte med Messi, Villa og Sanchez på topp, med en blanding av Barca og Real-spillere ellers. Han dreit helt i å forsvare seg, og målene rant inn begge veier. I motsetning til deg taper jeg 6-5 etter to leie selvmål (etter lave innlegg fra motstanderen) og noen fantastiske scoringer av Sanchez, men litt spesielt var det at Walcott netta 5 nesten identiske mål for meg. Spiller med han på venstre, springer gjennom midtbaneleddet og nesten inn til 16-meteren, blir rettvendt, finesseskudd i hjørnet. Er egentlig helt sykt hvor lett det er hvis det spilles med assisted.

 

Ellers er det SINNSYKT irriterende at spillerne mine automatisk springer etter en ball som holder på å gå ut over dødlinja, selv når motstanderen var sist nær den!

Lenke til kommentar

Frustrert1!! Spilt 10-11 kamper i dag, og tapt samtlige ved at jeg slipper inn mål i det 117-120 min! Ja, det går til ekstra omganger hver gang, etter at de scorer før 90min.... !!!! Ikke dagen min i dag... :'(

 

Statsen min i går: 25-0-9

i dag: 25-0-22 !!!!

Endret av Berbashow
Lenke til kommentar

Nope. Regner med at det skjer på samme dag som da Dovre faller, så det er like før.

Vet ikke hva, hvem Dovre er, men håper Dovre faller ikveeeeeeeeeeld..

Fordi det her er latterlig av EA. Var det det samme problemet på Fifa11? Hvis ja, hvor lang tid tok det før de fiksa det?

 

Og hvis de hadde samme problem, hvorfor i hæll har de ikke klart å fikse det til 12`ern..Hva var de trodde? At 50 personen skulle sitte på nett, og resten på konsoll??

Lenke til kommentar

 

We will be posting updates on FUT issues reported by the community here!

 

TOP ISSUES FOR DEV (AS OF SATURDAY OCT 1)

 

Frequent disconnects at the end of matches

 

Inability to connect to FUT on console/web

 

Custom Tactics instability (To avoid issues with this do NOT use Custom Tactics)

 

Possible issue with deleting squads (do NOT delete squads for the time being)

 

Issues with foreign OS's using double byte chars (cyrillic, chinese...)

 

 

We are tracking all reports, but those are the top priorities and engineers are working on them right now.

 

If you experience any of the bugs listed bellow, please PM me with as much detail as possible.

 

Instances of Debug Text (may require locale change to take effect) - FIXED

 

Team of the Week players appearing with “0” stats in show off links - FIXED

 

Empty watch list - FIXED

- While this is fixed, you may see a graphically corrupted item or two in your watch list. Note however that these will only be items you've lost a bid on, not purchases successfully.

 

Inability to load Web App (a.k.a. Stadium Bug) - FIXED

 

Inability to load Web App - "Ooops sorry" error upon logging in - FIXED

 

"Oops sorry..." error upon saving squad - WORKAROUND

Do the following:

- Navigate to the squad selector

- Create a new squad.

- Select the new squad as your active one.

- Restart the web app.

 

Your players and squad should be available.

 

MY PRE ORDER CODE DIDNT WORK! - Non-Issue

All instances of this issue (so far) have been due to the key being entered in the incorrect area, ensure you are doing the following before reporting this:

- PS3 - Entering the key within the PSN store

- XBOX - Entering the key within the FIFA Store (press Y to redeem)

 

Locked out of account, unable to regain access through CS- UNDER INVESTIGATION

 

Error when opening starter packs - UNDER INVESTIGATION

 

Lost players in trade/saving squad - UNDER INVESTIGATION

- If you are losing players when saving your squad, attempt the workaround for the saving squad issue.

- If you are still seeing an empty watch list, clear your browser cache.

 

 

If you continue to experience any of the above mentioned FIXED issues, please PM me.

 

This message was edited 34 times. Last update was at 03/10/2011 18:21:55

 

Lenke til kommentar

Nope. Regner med at det skjer på samme dag som da Dovre faller, så det er like før.

Vet ikke hva, hvem Dovre er, men håper Dovre faller ikveeeeeeeeeeld..

Fordi det her er latterlig av EA. Var det det samme problemet på Fifa11? Hvis ja, hvor lang tid tok det før de fiksa det?

 

Og hvis de hadde samme problem, hvorfor i hæll har de ikke klart å fikse det til 12`ern..Hva var de trodde? At 50 personen skulle sitte på nett, og resten på konsoll??

 

Vet du ikke hvor Dovre er? Ikke særlig geografisk du.

Lenke til kommentar

Nope. Regner med at det skjer på samme dag som da Dovre faller, så det er like før.

Vet ikke hva, hvem Dovre er, men håper Dovre faller ikveeeeeeeeeeld..

Fordi det her er latterlig av EA. Var det det samme problemet på Fifa11? Hvis ja, hvor lang tid tok det før de fiksa det?

 

Og hvis de hadde samme problem, hvorfor i hæll har de ikke klart å fikse det til 12`ern..Hva var de trodde? At 50 personen skulle sitte på nett, og resten på konsoll??

 

Vet du ikke hvor Dovre er? Ikke særlig geografisk du.

Nei er ikke det, kan ikke du opplyse meg litt da mens jeg venter på å komme inne på web-appen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...