Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan gjør man det bra i UT? Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan spare opp penger. Har et greit lag på 77 i snitt, men jeg ender opp med å bruke alle kronene mine på å kjøpe skadekort osv. Turneringene kommer jeg aldri lang i og jeg vinner av og til i enkeltkamper. Noen tips?

 

bump

Lenke til kommentar

Det er nok mer enn 20 slots, men det er uansett alt for lite. Tidligere var det forøvrig et problem at man plutselig ble kastet ut. Jeg vet ikke om det fortsatt er et problem, fordi jeg aldri kommer inn....

Var der engang i kanskje 3minutter før jeg ble kasta ut. Men en annen ting som er irriterende er at jeg ofte mister connection når jeg spiller UT spessielt de online cupene, etter at jeg har vunnet/tapt en kamp så blir jeg disconnecta, får ikke no cæsh og det blir heller ikke oppført som vinn/tap.

Har samme problem at eg blir kasta ut etter fullført kamp. Men eg står no med 2-0-14(!) der eg burde hatt omvendt, 14-0-2 :-/ og selvfølgelig ingen penger inn. Har ikkje finne ut om det påvirker dns multiplieren, men gjer det det skal eg ringe til EA og klage.. :-)

Lenke til kommentar

Hvordan gjør man det bra i UT? Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan spare opp penger. Har et greit lag på 77 i snitt, men jeg ender opp med å bruke alle kronene mine på å kjøpe skadekort osv. Turneringene kommer jeg aldri lang i og jeg vinner av og til i enkeltkamper. Noen tips?

 

bump

 

Beste måten å tjene penger, ihvertfall som jeg har komt over til nå er å kjøpe billige spillere og selge dem dyrere.

 

Let etter spillere med 87+ i pace (både bronse, sølv og gull spillere). Kjøpte en bronse spiller for 950 idag som jeg solgte igjen for 2900, finfin profit det.

 

Du kan også kjøpe sølvspillere fra populære ligaer/land for 250-300 og selger dem for 500-600 (kommer ann på stats ofc. noen kan du selge for en goood del mer. Da spesielt sølv brasilianere med 5star skills, f.eks Carlos Alberto). Denne måten må du kanskje ha litt mer tålmodighet for ettersom sølvspillere normalt ikke blir solgt med det første.

 

Enda en god måte å kjøpe billige spillere er å bruke webappen og bla opp på det 59ende minuttet. Da får du første valget i nye spillere som blir lagt ut og du kan finne en god del spillere for flerne tusen mindre enn de normalt går for.

 

Enten noe som dette eller kjøp gullpakker og håp på det beste/ spill mer og bli bedre i spillet...?

Lenke til kommentar

Spilte seriøst den sykeste kampen jeg noen gang har spilt akkurat nå.. Semifinale i Ultimate Team Shield gold turneringen, møter en kar med et fullspekket lag med de største stjernene fra La Liga - alt fra Falcao til Mascherano, Puyol og Ramos. Så står jeg der med min beste spiller i Pablo Hernandez og Abidal...

 

Målkalas til de grader! Kampen ender 6-8 (!) til meg etter 4 fantastiske mål fra Nistelrooy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...