Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Zaltatov? Hvor mye selger du Nani for?

 

Her er laget mitt:

 

---------------Valdes

 

Bosingwa--Carvalho--Pepe--Coentrao

 

---Moutinho-(Vialani, råtten)Danny

 

-------Alan--Saviola-Varela

 

Skal ha Nani for Varela, og Hulk for Alan, så blir det nok en brasilansk spiss, Robinho eller Pato, som ikke kommer til å connecte med Nani..når jeg får råd til dette. Må også bytte ut Vialani eller hva han heter, men finker ikke noen god pourtugsier, har tenkt på Meireles, men da connecter han ikke med ikke Alan og Saviola..

veit ikkje heilt kva prisen ligg på, for har ikkje mulighet til å sjekke akkuratt no, men kor mykje er han verdt sånn sirka? får eg nok til bale, kan eg vurdere det, da eg kan sette mata over på venstre og sette inn bale høgre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor stor betydning har egentlig disse "connections" mellom spillerne? Har veldig lyst til å sette sammen ett lag med mine favorittspillere på tvers av land og ligaer, men vil man merke stor forskjell på det - kontra f.eks. et PL-lag eller et Brasil-lag?

kjemi er viktig. Har du ikkje nokon god kjemi i laget ditt vil du slite med at spelarar som ikkje "connecter" vil feilberegne løp eller rett og slett ikkje finne kvarandre i det heile tatt. Det vil bli dårlig struktur i laget og dei blir, reint oppsummert, dårlig som lag. Du kan sjølvsakt ha hovedtyngden din på ein liga/nasjon/klubb, og kombinere 2/3 andre spelarar som ikkje connecter, men allikevel få god kjemi, men det gjeld å ha desse på rett plass. Manager vil kunne gjere at du faktisk kan oppnå 100 i kjemi uansett om du har 1 eller 2(?) som ikkje connecter :)

Lenke til kommentar

Kommer man fortsatt ikke inn på Web-appen?? Er på jobb og her har de blokkert ea.com hehe.

 

Men kan folk fortelle meg litt om59th methode? Er det slik at de blar seg til de siste sidene og venter på at no bra skal dukke opp? Men da må de jo lete etter spillere som har har buy now price iksant?? Skjønner ikke hvordan det skulle ha funket hvis det ikke er buy now spillere det er snakk om??

Lenke til kommentar

Hvor stor betydning har egentlig disse "connections" mellom spillerne? Har veldig lyst til å sette sammen ett lag med mine favorittspillere på tvers av land og ligaer, men vil man merke stor forskjell på det - kontra f.eks. et PL-lag eller et Brasil-lag?

kjemi er viktig. Har du ikkje nokon god kjemi i laget ditt vil du slite med at spelarar som ikkje "connecter" vil feilberegne løp eller rett og slett ikkje finne kvarandre i det heile tatt. Det vil bli dårlig struktur i laget og dei blir, reint oppsummert, dårlig som lag. Du kan sjølvsakt ha hovedtyngden din på ein liga/nasjon/klubb, og kombinere 2/3 andre spelarar som ikkje connecter, men allikevel få god kjemi, men det gjeld å ha desse på rett plass. Manager vil kunne gjere at du faktisk kan oppnå 100 i kjemi uansett om du har 1 eller 2(?) som ikkje connecter :)

Har lest at et bronsje lag med 100 i kjemi kan greit slå gull lag.

 

Kommer man fortsatt ikke inn på Web-appen?? Er på jobb og her har de blokkert ea.com hehe.

 

Men kan folk fortelle meg litt om59th methode? Er det slik at de blar seg til de siste sidene og venter på at no bra skal dukke opp? Men da må de jo lete etter spillere som har har buy now price iksant?? Skjønner ikke hvordan det skulle ha funket hvis det ikke er buy now spillere det er snakk om??

Nei fortsatt fullt.

 

SLik jeg forstår det gjelder det å kjøpe dem som har "feilpriset" en spiller og kjøpe han med en gang for buy now prisen. Også selger du spilleren etterpå med fortjeneste.

Lenke til kommentar

Du kan bruke Cheat engine som ble linket til tidligere i tråden (kun til WEB), så slipper du å trykke frem 2-3000 sider for å komme til 59th.

 

Man kjøper spillere som er "feilpriset" og selger dem dyrere. Når jeg ikke er på web, så bruker jeg heller å plukke opp spillere som er uten BIN når tiden løper ut for så å selge dem igjen med BIN. Folka med cash sitter stort sett og saumfarer etter spillere med en BIN sum...

Lenke til kommentar

Cheat engine? BIN? hva er dette forno, eller hva betyr dette? men når du sier kjøp spillere som er feilpriset, da må det være buy now spillere ikke sant?? Fordi hvis det ikke er buy now spillere så blir det jo budrunde de siste sekundene som er helt vanlig? Riit?

 

Håper du gidder å svare Sovehest :)

 

Edit: Blar dere til de sistene sidene? Der det er 3dager igjen eller 1dag igjen? Eller siste timen, kanskje derfor det heter 59 minute method?? :/

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Cheat engine kan du gjøre slik at du kan legge ut spillere til 150 buy now og komme deg frem til 59th minute. Autoklikkere virker også.

 

59th metoden er å velge feks Gold spillere i søkefunskjonen og buy now prisen til det du har tilgjengelig så scrolle til du kommer til 59'ende minutt og sirkle rundt der i jakt på gode spillere som er blitt underpriset og som du kan snappe opp og selge med stor profitt.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Ok takk for svar :) kjipt at de har blokkert ea sine sider her på jobb, så må bare vente til jeg er hjemme. Når jeg tenker meg om like greit at de har blokkert de sidene hehe..Hadde ikke blitt så mye jobbing da for å si det sånn hehe..

 

Edit: Vurderer å sende mail til itsupprt og spørre om de kan fjerne blokkeringen hehe..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Kommer ikke inn uansett. Alle 20 slotsene er alltid tatt. Litt synd, fordi FUT web var en grei aktivitet når man ikke følte for å spille...

20 slots? Altså 20 personer? Nei, det kan ikke stemme? Men tenker også at web-appen må jo funke etterhvert? Imorra? Neste uke? Det er også en fin aktivitet når dama har tv`en hehe..

Lenke til kommentar

Det er nok mer enn 20 slots, men det er uansett alt for lite. Tidligere var det forøvrig et problem at man plutselig ble kastet ut. Jeg vet ikke om det fortsatt er et problem, fordi jeg aldri kommer inn....

Var der engang i kanskje 3minutter før jeg ble kasta ut. Men en annen ting som er irriterende er at jeg ofte mister connection når jeg spiller UT spessielt de online cupene, etter at jeg har vunnet/tapt en kamp så blir jeg disconnecta, får ikke no cæsh og det blir heller ikke oppført som vinn/tap.

Lenke til kommentar

Hvor mange % kunne man ha på kontrakter igjen? Var det noen maksgrense?

 

Ja tror det. Var det ikke rundt 35% eller noe?

 

 

Har 45% nå så er i alle fall mer enn 35. Har kjøpt alle gull-managerne. Egentlig idiotisk når jeg kunne handle spillere og tjent penger på det nå, men gjort er gjort.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør man det bra i UT? Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan spare opp penger. Har et greit lag på 77 i snitt, men jeg ender opp med å bruke alle kronene mine på å kjøpe skadekort osv. Turneringene kommer jeg aldri lang i og jeg vinner av og til i enkeltkamper. Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...