Kannath Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Trodde man fikk 4 gold packs for pre-order jeg, fikk bare en :C Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Forskjellig fra sted til sted. Elkjøp hadde 6 pakker, men det er 1 i måneden. Gamestop har vel 2 i måneden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Gamestop har 4 i måneden. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som vet hva gamezone har? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 3 stod det hos dem. Men da eg løste inn koden på PS Store så stod det at det var 2. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Trodde man fikk 4 gold packs for pre-order jeg, fikk bare en :C Jeg fikk også bare 1! Fikk heldigvis en kode av en kompis som ikke skulle bruke den selv, så jeg fikk brukt den og. Nå er webappen endelig tilbake! Håper det er permanent Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Har opplevd det samme som ein anna her oppe. Har no 2-0-7 i stats, der eg egentlig burde hatt 8-0-1..hmf, EA. ellers så har eg opparbeid eit relativt godt lag, med smart kjøp/salg (som innebærer masse research!) kjem ikkje inn på web appen akkuratt no, men kunne vore interessangt å sett laga til folket her inne no når det begynner å ta form skal legge inn screenshot senere, men er ikke mulig akkuratt nå. Her er laget: Formasjon: 3-4-1-2 ------------------ Reina 84 ----------------------- -- Vermaelen 83 - Ivanovic 83 - King 80 - Mata 85 - Essien 84 - Modric 88 - Nani 85 ------------------ Suarez 85 ---------------------- --------- Dzeko 84 - Hernandez 82 ---------- For å holde topic så forhåndsbestillte eg hos spaceworld, dyrt, men får der 2 gullpakker den 1. kvar måne i 6 månar :-) og dei 2 pakkene fekk eg som "avtalt" no den 1. :-) Endret 2. oktober 2011 av Zaltatov Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg får 4 goldpacks i mnden i 6 mnder. Altså 24 goldpack iløpet va 6 mnder Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hmm, via kem? Gamestop? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 fikk akkurat Sergio Busquets i en gold pack (eneste bra av alle 10 gold packs jeg åpna) Får jeg endel for han? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Rundt 4K på Xbox, ca 5K på PS3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fikk Glen Johnson og Malouda i 2 pakker i dag. Prøver meg for 10k for Johnson (4222), og rundt 7k for Malouda (343). Burde kanskje gjort Malouda til en 433 spiller? Har et 433 kort. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) fikk akkurat Sergio Busquets i en gold pack (eneste bra av alle 10 gold packs jeg åpna) Får jeg endel for han? Ikke så mye, kanskje nok til å kjøpe enda en goldpack! (7500) Fikk nettopp Robben for 75,000! La ut for salg igjen til 249,000. Edit: Han solgte for 249,000 etter noen få minutter! Digg profitt. Endret 2. oktober 2011 av pkhamre Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noe sted man kan finne gjennomsnittsprisen på spillere? Slik at man får en antydning av om man bør slå til eller om spilleren er overpriset Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://www.ultimatedb.nl/Default.aspx Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hm, veldig mange spillere der jeg ikke finner noe tall på ? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) fikk akkurat Sergio Busquets i en gold pack (eneste bra av alle 10 gold packs jeg åpna) Får jeg endel for han? Ikke så mye, kanskje nok til å kjøpe enda en goldpack! (7500) Fikk nettopp Robben for 75,000! La ut for salg igjen til 249,000. Edit: Han solgte for 249,000 etter noen få minutter! Digg profitt. jøss.. har du fått såpass med coins etter å kjøpt mange gold packs? litt kjipt jeg fikk bare gold players som jeg ikke får en dritt for nesten solgte busquets og fikk 6500 ca Endret 3. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 jøss.. har du fått såpass med coins etter å kjøpt mange gold packs? Ja, det og trade profit. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Irriterende at webappen er nede.. Litt morsomt å dette her. Prøver å få solgt alt av gull og sølv nå for å bygge et "bra" bronsje lag. Tenkt til å ha spillere fra samme land. Noen som har tips om hvilken nasjonalitet som kan være greit å velge? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Zaltatov? Hvor mye selger du Nani for? Her er laget mitt: ---------------Valdes Bosingwa--Carvalho--Pepe--Coentrao ---Moutinho-(Vialani, råtten)Danny -------Alan--Saviola-Varela Skal ha Nani for Varela, og Hulk for Alan, så blir det nok en brasilansk spiss, Robinho eller Pato, som ikke kommer til å connecte med Nani..når jeg får råd til dette. Må også bytte ut Vialani eller hva han heter, men finker ikke noen god pourtugsier, har tenkt på Meireles, men da connecter han ikke med ikke Alan og Saviola.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå