Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Prisen på alle forbrukskort ser ut til å ha gått opp. Mulig at folk kjøper færre pakker nå som vi nærmer oss FIFA 13, som gir færre kort i markedet.

Jeg orker ikke å se på formasjonskortene, kjøper bare i riktig formasjon med en gang. Samme med posisjonskortene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genest er en konge.

Sikkert bildet han før, men gjør det igjen.

post-97018-0-94221900-1344550431_thumb.jpg

Samme bildet som du pleier å legge ut, ingen flere kamper eller mål? :p

Spilt to kamper og tapt begge med Genest (skadet tidlig i første kamp, ikke spilt mer enn det) og gjengen, helt utrolig. Én gikk til ekstraomganger hvor han scoret det siste på corner og han andre var dust og bytta inn Bent og Milner, i tillegg til å spille med Hart i mål.

Dette har funka fjell om ikke annet, 7 kamper og 7 seire. Tror jeg skal få til noe lignende med det andre også etter hvert, men har manglet Mangala og Maâzou.

Når man får invitasjoner fra folk i vennelista, er det da mulig å fjerne invitasjonen uten å akseptere den? Mener da at det kommer opp en invitasjon helt øverst i menyen inne på UT, ikke meldingen på PS3.

Lenke til kommentar

Kan sette det opp slik: http://www.futhead.c...2/squad/1810135

Da blir det 69 67 67. Synes dog det så tamt ut med LCM og RCM. Får vel ikke mye nytte av de. Kan også skifte angrepsspillere. Problemet er at jeg har så lyst å bruke Huseklepp x)

Joda, glennandre. Det er alltid morsomt, men jeg har en tendens til å tape det som er av Ultimate Team kamper. Så nå skal jeg feige ut! Jeg hater også at folk leaver fordi jeg har litt bedre lag enn de. Skjer alt for ofte.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Ser dere virkelig på ratingen til motstanderen før dere spiller? Hater når folk forlater kamper, og jeg må inn og ut flere ganger før jeg får kamp. Eneste jeg sjekker er hvor god tilkoblingen er. Synes dere ikke det er morsomt og slå en som har et mye "bedre" lag enn hva dere selv stiller med?

Ja, jeg gidder jo ikke å tape mot noen bare fordi de har manipulert stjernene med dårlige bronsespillere på benken.

Mange som ikke er i nærheten av en fornuftig rating, som f.eks. 80+ på tre stjerner. Ofte er de nok både dumme og dårlige (møtte en som hadde Lisandro Lopez og Mertesacker, helt tullete)

Men plutselig er det en luring som faktisk har et bra lag og er på mitt nivå eller deromkring. Da skal jeg ikke tape bare fordi laget hans var mye bedre.

Edit: han med Lopez og Mertesacker var på 3,5 stjerner.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Da røk den ene kontrolleren min for godt. Går nok ikke an å fikse den nå.... Alle spillerne mine går på billig salg, og så kjøper jeg bare et svett lag alle bruker eller noe :)

Hehe, hvorfor selge alt?

Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt om at rating på en spiller er alt. Heller er fantastisk mye bedre enn f.eks. IF Ryan, EA har kløna. Heller scorer på nesten alt, Ryan er ikke pålitelig what so ever.

Merket forsåvidt allerede på IF Torres at noe er alvorlig galt. Håper de får dette riktig til FIFA 13.

Edit: så typisk, Ryan scora nettopp fire mål på 24 min. Fire sjanser, fire mål.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd MOTM-André Ayew?

Bare jeg som har blitt veldig skeptisk til alt annet enn ordinære kort? Synes alt er waste så langt, med unntak av IF Donk. IF Ryan er trygt plassert i byttehaugen selv om han gjorde det veldig bra i den ene kampen. Han ble det siste IF-kortet jeg kjøper på FIFA 12.

Lager meg to franske lag som jeg kan veksle mellom, begge på tre stjerner og nesten det samme:

http://futhead.com/12/squad/1818634

http://futhead.com/12/squad/1818210

(Genest er også i byttehaugen, fikk ikke brukt han i en omgang engang)

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Tja, du sier noe. Har satt utrolig mye med futhead i dag, uten å komme frem til et lag som frister. Irriterer meg at vingene i 4-4-1-1 blir så jævlig late. Altfor lite med fremover og blir ofte usynlig. Skulle vært som i 4-2-3-1, men det er jo det bare CAM's. EA YOU SUCK!

Finnes det en siden hvor jeg kan søke på attributes på spillere? F.eks. om jeg vil finne spillere som har over 80 på strength og med 80 på akselerasjon/hurtighet? Evt, vet dere om noen spillere som er rask og sterk, som f.eks. Lukaku?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...