Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Må si jeg har vert heldig med gold packsa mine i år...hadde 800 ms points til overs :p

 

Fikk snejder og nasri blant annet :)

 

seriøst?? har brukt over 50 kr på packs, og får det man på godt norsk kaller drit! men:

 

HJELP ??

 

jeg og en venn hvil spille i lag over nettet(vi ikke i lag altså), hvordan gjør vi det slik at vi begge er på samme team og styrer alle spillerene i lag?

 

trenger ikke være fifa ultimate team moden, da men uansett hvordan e dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst, er det virkelig moro å spille UT når man bruker enda mer penger på spillet for å få mere coins? Bortkastede penger.

 

Og, er det moro å spille UT når man bruker spillere man har skaffet ved at man har kjøpt pakker for virkelige penger? Er det ikke mer moro å "streve" med å skaffe seg et okei lag for så å vinne?

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Seriøst, er det virkelig moro å spille UT når man bruker enda mer penger på spillet for å få mere coins? Bortkastede penger.

 

Og, er det moro å spille UT når man bruker spillere man har skaffet ved at man har kjøpt pakker for virkelige penger? Er det ikke mer moro å "streve" med å skaffe seg et okei lag for så å vinne?

Hehe...ser på en måte den, men når jeg hadde 800 ms points til overs som jeg ikke hadde tenkt å bruke på noe annet så er jeg bare glad :)

Lenke til kommentar

Nei fyfaen er det mulig.. Spiller mot cpu i turnering på ultimate team. Leda klart en kamp, så mista jeg connection også fikk jeg tap (!) og fikk alle spillerne en mindre kontrakt.. og dette var i en turnering, riktig nok første kamp. Og i 2.runde vinner jeg 8-0, og når jeg var i ferd med få med meg alle coinsa så disconnecter jeg faen meg midt i loadinga etter kampen, så det blir også oppført som tap...Detter er bare bedritent, nå får EA gjøre noe.. ellers blir det mange sinte brukere. :nei:

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Ja lurer også på dette med flere managere?? Har testa det, men hjelper ikke på kontraktene å ha flere virker det som?

 

Hva med head coaches, trenere er dt no vits??

 

Edit: får denne mld når jeg skal logge meg inn UT webappen:

 

Sorry!

We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.

 

Please try again later.

 

No tips??

.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Har 23% på kontrakter nå. 3 ekstra kamper på 7 kontraktskort.

 

Har forresten to spørsmål.

 

Er det en grense på hvor mange ting man kan ha på watch lista? Jeg kjøper billige kontrakter nå sånn at jeg har en haug når prisen går opp. Men har ikke plass på consumable lista til alle, så lar de ligge på watch lista. Men det er dumt hvis det er grense der og jeg går glipp av eventuelle spillere pga det.

 

Team talks på managere. Er det en bonus for moralkort?

Lenke til kommentar

Har opplevd det samme som ein anna her oppe. Har no 2-0-7 i stats, der eg egentlig burde hatt 8-0-1..hmf, EA.

 

ellers så har eg opparbeid eit relativt godt lag, med smart kjøp/salg (som innebærer masse research!)

kjem ikkje inn på web appen akkuratt no, men kunne vore interessangt å sett laga til folket her inne no når det begynner å ta form :)

 

skal legge inn screenshot senere, men er ikke mulig akkuratt nå.

 

 

 

Her er laget:

 

Formasjon: 3-4-1-2

 

------------------ Reina 84 -----------------------

 

-- Vermaelen 83 - Ivanovic 83 - King 80 -

 

Mata 85 - Essien 84 - Modric 88 - Nani 85

 

------------------ Suarez 85 ----------------------

 

--------- Dzeko 84 - Hernandez 82 ----------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...