igxx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Må si jeg har vert heldig med gold packsa mine i år...hadde 800 ms points til overs Fikk snejder og nasri blant annet seriøst?? har brukt over 50 kr på packs, og får det man på godt norsk kaller drit! men: HJELP ?? jeg og en venn hvil spille i lag over nettet(vi ikke i lag altså), hvordan gjør vi det slik at vi begge er på samme team og styrer alle spillerene i lag? trenger ikke være fifa ultimate team moden, da men uansett hvordan e dette mulig? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 noen andre som ikke kommer inn på Ultimate Team på ps3? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 noen andre som ikke kommer inn på Ultimate Team på ps3? Funker fint her. For dem som spiller mye FUT online, add Baguett1 på ps3 da Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Må si jeg har vert heldig med gold packsa mine i år...hadde 800 ms points til overs Fikk snejder og nasri blant annet + kompany, meireles og tevez....haha...helt latterlig hvor flaks jeg skulle ha nå da Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Seriøst, er det virkelig moro å spille UT når man bruker enda mer penger på spillet for å få mere coins? Bortkastede penger. Og, er det moro å spille UT når man bruker spillere man har skaffet ved at man har kjøpt pakker for virkelige penger? Er det ikke mer moro å "streve" med å skaffe seg et okei lag for så å vinne? Endret 1. oktober 2011 av fnats Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Seriøst, er det virkelig moro å spille UT når man bruker enda mer penger på spillet for å få mere coins? Bortkastede penger. Og, er det moro å spille UT når man bruker spillere man har skaffet ved at man har kjøpt pakker for virkelige penger? Er det ikke mer moro å "streve" med å skaffe seg et okei lag for så å vinne? Hehe...ser på en måte den, men når jeg hadde 800 ms points til overs som jeg ikke hadde tenkt å bruke på noe annet så er jeg bare glad Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvis man virkelig trenger å få penger i stede for å bruke IRL money kan man bare; Opprette et lag Discarde alle bronsespillerne Sende over alle pengene til en annen konto Slette laget Opprette nytt Gjøre det samme om og om igjen.. Ihvertfall er det gratis Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Nei fyfaen er det mulig.. Spiller mot cpu i turnering på ultimate team. Leda klart en kamp, så mista jeg connection også fikk jeg tap (!) og fikk alle spillerne en mindre kontrakt.. og dette var i en turnering, riktig nok første kamp. Og i 2.runde vinner jeg 8-0, og når jeg var i ferd med få med meg alle coinsa så disconnecter jeg faen meg midt i loadinga etter kampen, så det blir også oppført som tap...Detter er bare bedritent, nå får EA gjøre noe.. ellers blir det mange sinte brukere. Endret 2. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor har ikke EA den 5 min regelen i UT når de har den i alle andre online moduser? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er nå så, men at eg på fjerde dagen på rad ikke kommer inn på web appen er ganske spesielt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 er det virkelig vits å kjøpe flere managere? ser ikke helt vitsen med det. Hva bør jeg gjøre når alle bronze card spillere ikke har kontrakter? selge dem, discard? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vitsen er at kontraktskortene varer lenger. Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Søren, startet opp UT for første gang og syntes det var artig. Plutselig var alle spillerne mine uten kontrakt, fuck this :!: Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vitsen er at kontraktskortene varer lenger. kjøpte en gold manager, men kontraktskortene varer ikke noe lenger Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ja lurer også på dette med flere managere?? Har testa det, men hjelper ikke på kontraktene å ha flere virker det som? Hva med head coaches, trenere er dt no vits?? Edit: får denne mld når jeg skal logge meg inn UT webappen: Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. No tips?? . Endret 2. oktober 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du må ha FLERE forskjellige som har +% på contracts. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 har jo 3 slike managere, 2 gold og en bronze, men har allikevel 7 kontracts på spillere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) .... Når du adder nye kort så blir det lagt til en slags bonus på kontraktene jo flere managere du har som har +% på contracts. Endret 2. oktober 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har 23% på kontrakter nå. 3 ekstra kamper på 7 kontraktskort. Har forresten to spørsmål. Er det en grense på hvor mange ting man kan ha på watch lista? Jeg kjøper billige kontrakter nå sånn at jeg har en haug når prisen går opp. Men har ikke plass på consumable lista til alle, så lar de ligge på watch lista. Men det er dumt hvis det er grense der og jeg går glipp av eventuelle spillere pga det. Team talks på managere. Er det en bonus for moralkort? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har opplevd det samme som ein anna her oppe. Har no 2-0-7 i stats, der eg egentlig burde hatt 8-0-1..hmf, EA. ellers så har eg opparbeid eit relativt godt lag, med smart kjøp/salg (som innebærer masse research!) kjem ikkje inn på web appen akkuratt no, men kunne vore interessangt å sett laga til folket her inne no når det begynner å ta form skal legge inn screenshot senere, men er ikke mulig akkuratt nå. Her er laget: Formasjon: 3-4-1-2 ------------------ Reina 84 ----------------------- -- Vermaelen 83 - Ivanovic 83 - King 80 - Mata 85 - Essien 84 - Modric 88 - Nani 85 ------------------ Suarez 85 ---------------------- --------- Dzeko 84 - Hernandez 82 ---------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå