Larsemão Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Nei, blir bare kastet ut av turneringen. Ja, jeg får ikke oppført tap, men blir uansett kastet ut av turneringen og starte fra runde 1 uansett om jeg er i kvartfinale eller finale, og DET er tragisk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ah du pratet om når du er i turneringer ja. Ja da funker ikke det eg forklarte. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Grunnen til at det skjer er forresten at enten du eller motstanderen du møter quittet eller ble quittet på i forrige kamp. Gå til dashboardet og tilbake hvis du falt ut i sist kamp, så skal det ikke henge seg. Med mindre det skjedde med motstanderen din da. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hvordan trenger dere gjennom aggressivt og kompakt forsvar? VERSTE jeg vet er når folk bare kontrollerer spissen sin eller en midtbane spiller høyt på banen, og altså bare lar AI styre det defensive, for det er jo klin umulig å bryte gjennom. Følger løpene perfekt, går ikke på en eneste finte, og ligger forjævlig kompakt og tett. Akkurat som å spille på legendarisk. Tips? Hvordan kan en la AI styre forsvar? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Grunnen til at det skjer er forresten at enten du eller motstanderen du møter quittet eller ble quittet på i forrige kamp. Gå til dashboardet og tilbake hvis du falt ut i sist kamp, så skal det ikke henge seg. Med mindre det skjedde med motstanderen din da. Hender nesten hver eneste kamp jeg leder, at motstanderen gir opp og quitter, så kan jo hende det er derfor da, for skjer jævlig ofte at det lagoppstillingsbildet fryser. Men faen, må jeg helt tilbake til xbox dashboard hver gang? Så satans tungvint Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er tross alt EA vi prater om. Tungvint, men det funker. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er ikke nødvendig å gå til xbox dashbord. (hvis det er tilsvarende XMB menyen på ps3) Bare gå inn og ut av Ultimate team. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hva er egentlig "lagre alle gjenværende kort i klubben"? Hamstra en drøss med medisinske kort og håpa at alle de grønne kortene som jeg har kjøpt enkelt og greit kunne sendes til forbrukshaugen ved å velge dette alternativet, men nei. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Noen som er med og spiller om noe? altså satser coins eller spillere Send melding på psn når du kan Har noen andre "veddemål" på gang Gått en uke nå... På tide å gi meg de 100 k du skylder meg. Hadde ikke tenkt å skrive det her, men er lei av å vente nå. Edit: Verste er at jeg tapte første kampen og gidde han 20 k Slapp av. PS3'en har tatt kvelden, tror den blir ferdig nå til helga. Så kom deg på da, så ordner vi opp Du har vert på flere ganger uten å ha svart... Nettopp prata med han, nekta å gi meg 100 k som han skylder meg. Ikke spill online mot han, tapte første kampen mot han og betalte 20 k så er i minus selv om jeg skulle vert 80 k i pluss. Gamertag er teamreina Endret 28. juli 2012 av korehoret Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Haha. Snakk om taper. På toppen av det hele, så var det jo han som spurte om noen ville satse coins. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Tenkte jeg skulle ramse opp favorittspillerne mine i Ultimate Team. Spillere som har fungert utmerket for meg og som jeg garantert kommer til å sjekke ut når fifa 13 kommer, uavhengi av statsene de får. N'Gog (ST) - Min første silver. Helt fantastisk som spiss. Føles sterk, kjapp og skyter knallhardt. Han minner meg om Zlatan i hvordan han kriger ballen med seg og får skutt gode skudd selv fra dårlige/vanskelige posisjoner. 4* Skill moves kommer godt med. Billig. Jeg liker derimot ikke å bruke han som venstre spiss i et spisspar hvor han blir avhengig av venstrefoten som jeg ikke synes er så fantastisk. El Shaarawy (ST) - Noen sier han er overrated, men herregud for en spiller. Ballen virker limt i beina på fyren, og skuddet er knallhardt, kanskje hardere enn N'Gog's, i tillegg til at det alltid treffer mål. Har virkelig ingen weak foot og fungerer utmerket som spiss. Ikke spesielt rask eller sterk, men bruker man skillsene riktig, er han er favoritt. Ganske dyr, men ellers er det ikke et eneste minus med gutten. Wijnaldum (ST) - Bruker han som spiss i et nederlandsk lag i 4-3-3 formasjon. Fantastisk skudd med begge føtter, både finesse og power. Ikke spesielt sterk, men garantert en av mine 3 offensive favoritter. Willians (CDM) - Midtbanekrigeren jeg har best erfaring med. Kjapp og sterk. Gir seg aldri og en must have spiller for brasilianske lag (etter min mening). Ikke noe spesielt bra skudd, har ikke fantastiske pasningsferdigheter, men jobben hans er bare å stjele ballen å sentre en enkel pasning. Azevedo (LB) - 5* skill moves som venstreback... Blir ikke bedre. Har fantastiske dribleferdigheter og ballen er også limt til bena. Venstrefoten er en rimelig god skuddfot, stabil og god defensivt og hurtigheten er super. Dede (CB) - Beste midtstopperen jeg har brukt. Til tider virker han utrolig rask, og jeg har løpt opp teoretisk raskere spillere flere ganger. Sterk som en okse og god i luften pga høyden. Angbwa (RB) - Virker utrolig rask, og løper opp det meste som er heldig og faktisk kommer seg forbi. Har ikke så veldig mye å si om han, annet enn at han er den høyrebacken som har fungert best for meg. IF-Fabio (GK) - Beste keeperen jeg har hatt. Har fortsatt til gode å se han gjøre en stygg tabbe, og han redder det utrolige. Har dere noen spesielle å anbefale? Endret 28. juli 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Helt enig angående Dedé. Tok lang tid før jeg han kjøpte han inn, men nå har jeg han i opptil flere lag. Jeg har noen sølvfavoritter med lav rating, som jeg bare bruker for å kunne sette inn gullspillere og fortsatt spille med 3,5 stjerner. Cha Du Ri (HB, Celtic) - Ikke kjemperask og ingen andre ekstreme ferdigheter, men rask nok, taklingssterk og ikke minst venn med ballen. Veldig glad i å skjære inn mot motstanderens mål med han siden han faktisk har litt ballkontroll og evnen til å score. Fantastisk i bronselag og funker utmerket på 3,5 stjerner også. Liker han bedre enn f.eks. Angbwa, har han også. Miquel Nelom (VB, Feyenoord) - Rating på 65, men rask (85), grei defensivt, har litt ballkontroll og kan skyte. Helt utrolig at han har laveste sølvrating.. Favroittspisser med lav rating: Bakar (70, Nancy), Nfor (66, Kortrijk), Cyriac (69, Std Liege), Leckie (66, Mgladbach), King (68. Mgladbach), Fernandez (67, Feyenoord). I tillegg Lartey (66, Rostock) som SA. Lartey er ekstrem i bronselag. - Jamieson Olave (MS, Real Salt Lake) - Må være beste sølvstopperen sammen med Manoel. Almebäck (elsker overall ratingen hans) og Donk er også litt i samme gate. Vicente Sanchez (SA, men jeg bruker han som S, America) - Av spisser med mange kamper må han være den som har best scoringssnitt. God på alt, men litt liten. 4* skill moves. Victor Ibarbo (SOM, men har han som SM, Cagliari) - Svært beist som kan brukes overalt siden han er så enorm både offensivt og defensivt. Elsker ratingen hans (71). Gull: Perea, Mangala, Ogbonna, Sissoko. Egentlig ikke noe å si om dem. De er bare enorme i forhold til rating. Edit: glemte Lukaku. Scorer mer enn IF Torres og er en konstant trussel. Endret 28. juli 2012 av LHUS Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hvilke lag er det du spiller med for tiden da? Du har vel et par fine. Bruker forresten Robinho som CF i 4-2-3-1 med Shaarawy som ST, men er egentlig skuffet over skuddferdighetene til Robinho. Bør jeg bruke Pato der istedenfor? Har faktisk aldri brukt Pato i UT. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Haha. Snakk om taper. På toppen av det hele, så var det jo han som spurte om noen ville satse coins. Jepp, bra at fifa 13 kommer ut snart Må begynne på nytt uansett Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Hvilke lag er det du spiller med for tiden da? Du har vel et par fine. Bruker forresten Robinho som CF i 4-2-3-1 med Shaarawy som ST, men er egentlig skuffet over skuddferdighetene til Robinho. Bør jeg bruke Pato der istedenfor? Har faktisk aldri brukt Pato i UT. Pato har alltid vært en enorm skuffelse for meg, så nå har jeg gitt og hele fyren. Spiller med disse lagene for tida; - Tysk/brasiliansk - Ligue1/fransk (Utaka og Camara har 9, men Valenciennes-Camara finnes ikke på Futhead. Hadde IF Utaka, men han skuffa) - Sanchez, IF Benitez, Delfouneso - BPL ++ Og gull, 4,5 stjerner. Har faktisk solgt hele laget hvor jeg hadde både El Shaarawy og IF Donk. Var lei det og måtte finansiere et Torres-kjøp. Edit: jeg blir helt svimmel av Futhead. Endrer og lagrer på nytt, men lagene blir bare helt fucka, får opp de gamle spillerne osv. Endret 29. juli 2012 av LHUS Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Skal lage nytt lag og kom frem til dette: http://futhead.com/12/squad/1633098 Er det noen som har tips til eventuelle forsterkninger? Vil har rundt 50k igjen etter å ha kjøpt Messi Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Misliker å møte lag med 3 forsvarere merker jeg. Har de raske LM/RM fungerer de akkurat som LWB/RWB i formasjoner med 5 forsvarere, men i tillegg har de kanskje bedre offensive ferdigheter. Akkurat like vanskelig å komme seg igjennom midten. Utrolig mange som kjører de formasjonene for tiden, med 3 forsvarere altså. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 snakk om favorittpillere, her er de jeg kommer på: Elyounoussi (ST) Finner ikke bedre norsk spiller. har har alt, fart, teknikk, skudd og 4* skills. Komplett spiss. Raphael Martinho (LM) Et must-have i et brasilver lag. Rask som et olja lyn, teknisk vidunder og smidig som en rev. Ikke dum pris heller. Hans Julius Norbye (RB) Bare 2 stjerner skills, så ikke god å finte, men FY FADER for en fart han har. Parkerer alle spisser. Det var de jeg kom på nå, spiller nesten ikke FIFA lengre pga jobb og ødelagt FUT market... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kan legge til en ny favoritt, hentet inn i dag. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Zlatan eller SIF-Jovetic (84) for dette laget? http://www.futhead.com/12/squad/1271742 Ifølge AA9skillz er SIF-Jovetic "worth it", og han skrytes opp i skyene i denne videoen. Zlatan er Zlatan, en kraftspiss og maskin av den sjeldne sorten, en spiller som er fantastisk i H2H, men som jeg aldri har fått sjansen til å prøve i UT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå