NyttVisningsnavn Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Mange korte pasninger, særlig hvis du spiller med to spisser og en cf. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Siste to innlegg: akkurat slik jeg spiller henholdsvis defensivt og offensivt http://futhead.com/12/squad/1501479 (Camara finnes ikke i Ligue 1 på Futhead. Alle har 9). Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Noen som er med og spiller om noe? altså satser coins eller spillere Send melding på psn når du kan Har noen andre "veddemål" på gang Gått en uke nå... På tide å gi meg de 100 k du skylder meg. Hadde ikke tenkt å skrive det her, men er lei av å vente nå. Edit: Verste er at jeg tapte første kampen og gidde han 20 k Endret 22. juli 2012 av korehoret Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Rart eg aldri spiller om slikt på ett forum? Blir bare tull. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Haha, fantastisk. Lykke til Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ramires for president? Tar ikke straffer eller frispark engang. Bruker han i dette laget. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ikke rart han scorer mål om man bare spiller enkeltkamper med ubalansert 3,5 stjernerslag for å presse ned ratingen. Er det egentlig mulig å tape mot de spillerne man møter der? Prøvde noen kamper for å sjekke ut nivået siden det virker som "alle" her spiller det, men det er jo så lett at det ikke er morsomt engang. Okay spiller på FUT forøvrig! Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Nja, mulig er det jo, hender at man møter noen andre luringer eller f.eks. brasilver. Men med dette laget har jeg fått veldig mye ut av 3,5 stjerner, så jeg har nesten alltid det beste laget. Mangler bare Hart og Agbonlahor, men de dropper jeg. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Bruker en del "superlag", men jeg er en av de som tror på scripting & handicap når det kommer til FUT12: Dette påkostede laget varierer helt fra total dominanse til å virkelig suge hardt...Messi blir tatt igjen av forsvarere med lav pace og det føles til tider som om jeg spiller med 0 i chemistry. Men vinner som regel med dette laget. Dette er et av favorittlagene mine til nå. Var drittlei 5 forsvarere hver gang jeg kom til en finale i en turnering, så jeg tenkte jeg skulle kjøre på med samme taktikk. Eneste negative med dette laget er at jeg må bruke Larsson for å få 9 Chem på hele laget....Skulle helst byttet han ut, for han er altfor treg for å være RW. LW (Marthinho) var virkelig verdt de få kronene jeg har betalt for han for han er en Brasilver som faktisk ikke er hypa opp, men som burde vært det Et av lagene jeg vinner mest med, Aguero & Balotelli på topp er en kombinasjon av hurtighet og styrke, og de 2 gutta får til det meste på topp. Uten tvil et favorittlag jeg har på FUT12. Enda et lag som er priceless...Dette er det siste laget jeg kjøpte og som jeg per nå vinner flest kamper med. Koser meg med 5-Star og hurtighet på et par av gutta Mitt MLS Bronzelag. HAr ikke tapt med det enda, men har ikke spilt så altfor mange kamper heller. Skjønner kanskje hvem som er storscoreren: Bronze #2 TOTY Akinfenwa er treig som juling, men for en tanks Scorer flest mål, og har et skudd som er en TOTY spiller verdig I tillegg til disse lagene så har jeg Full IF Spurs lag med TOTY's Reserves Spurs Silver Serie A (El Sharaawy, El Kabir, Lamela & pasquato osv.) Silver Norge Serie A Gold med IF's England & itali Hybrid (for turnering som kom for 1 måned ca.) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Wow. Hvordan har du hatt råd til alt det? Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Trading, pricefixing & følge med på markedet generelt..... Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Bruker en del "superlag", men jeg er en av de som tror på scripting & handicap når det kommer til FUT12: Syke lag :-) Dette påkostede laget varierer helt fra total dominanse til å virkelig suge hardt...Messi blir tatt igjen av forsvarere med lav pace og det føles til tider som om jeg spiller med 0 i chemistry. Men vinner som regel med dette laget. Dette er et av favorittlagene mine til nå. Var drittlei 5 forsvarere hver gang jeg kom til en finale i en turnering, så jeg tenkte jeg skulle kjøre på med samme taktikk. Eneste negative med dette laget er at jeg må bruke Larsson for å få 9 Chem på hele laget....Skulle helst byttet han ut, for han er altfor treg for å være RW. LW (Marthinho) var virkelig verdt de få kronene jeg har betalt for han for han er en Brasilver som faktisk ikke er hypa opp, men som burde vært det Et av lagene jeg vinner mest med, Aguero & Balotelli på topp er en kombinasjon av hurtighet og styrke, og de 2 gutta får til det meste på topp. Uten tvil et favorittlag jeg har på FUT12. Enda et lag som er priceless...Dette er det siste laget jeg kjøpte og som jeg per nå vinner flest kamper med. Koser meg med 5-Star og hurtighet på et par av gutta Mitt MLS Bronzelag. HAr ikke tapt med det enda, men har ikke spilt så altfor mange kamper heller. Skjønner kanskje hvem som er storscoreren: Bronze #2 TOTY Akinfenwa er treig som juling, men for en tanks Scorer flest mål, og har et skudd som er en TOTY spiller verdig I tillegg til disse lagene så har jeg Full IF Spurs lag med TOTY's Reserves Spurs Silver Serie A (El Sharaawy, El Kabir, Lamela & pasquato osv.) Silver Norge Serie A Gold med IF's England & itali Hybrid (for turnering som kom for 1 måned ca.) Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Noen som er med og spiller om noe? altså satser coins eller spillere Send melding på psn når du kan Har noen andre "veddemål" på gang Gått en uke nå... På tide å gi meg de 100 k du skylder meg. Hadde ikke tenkt å skrive det her, men er lei av å vente nå. Edit: Verste er at jeg tapte første kampen og gidde han 20 k Slapp av. PS3'en har tatt kvelden, tror den blir ferdig nå til helga. Så kom deg på da, så ordner vi opp Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) I kontrast til stjernegalleriene til Mojo Wangen: Arnautovic er en helt grei spiller. 4* weak foot og skill moves. http://www.youtube.com/watch?v=DErK1jxigpI Endret 27. juli 2012 av LHUS Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Noen som er med og spiller om noe? altså satser coins eller spillere Send melding på psn når du kan Har noen andre "veddemål" på gang Gått en uke nå... På tide å gi meg de 100 k du skylder meg. Hadde ikke tenkt å skrive det her, men er lei av å vente nå. Edit: Verste er at jeg tapte første kampen og gidde han 20 k Slapp av. PS3'en har tatt kvelden, tror den blir ferdig nå til helga. Så kom deg på da, så ordner vi opp Du har vert på flere ganger uten å ha svart... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Så tragisk at EA på ett år ikke har klart å løse problemet når man skal spille på Ultimate Team og kampen loader slik at man ser troppen til motstanderlaget, også bare fryser det, slik at man enten må gå ut av fifa selv, eller sitte og vente i hundre år til motstanderen gjør det. Heia Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Bare å trykke PS knappen, og logge seg ut av PSN Network og logge seg på igjen, så pleier spillet å loade slik at en kommer i kamp og blir da tatt tilbake til UT menyen. Endret 27. juli 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Xbox her. Uansett hva man gjør, hvis jeg er i semifinalen og JEG er den som går ut av fifa eller tilbake til hovedmenyen i fifa, så blir jeg kastet tilbake til 8-delsfinalen. Over til noe annet: Har ca 400-500 k coins å rutte med. Liker å spille 3-5-2, eventuelt 3-4-2-1. Noen som har noen gode forslag til spillere jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Samme prinsippet der også. Logg deg ut og inn av XBL. Sålenge dette gjøres før spillerene går på banen, du ser stadion osv så går det fint. Så egentlig kan du se motstanderlaget ditt (som kommer opp før kampen) for så å logge deg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå