Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt noe om det handicap/momentum greiene, og fikk mine mistanker nå om at det kan være noe sånt.

 

Bruker:

 

Casillas

Maicon-Thiago Silva-IF Ramos - Marcelo

R Carlos

Hulk - Bastos

C Eduardo

Doumbia - Eto'o

 

alle med full kjemi, og møter:

 

Helton

Rafinha-Luisao!!!-Alex-Filipe

Hulk-Ganso-Nene

Fabiano

Welliton-Neymar

 

91 kjemi totalt, eneste i riktig posisjon og formasjon var alex og welliton. Blir rævkjørt, ALT spretter i beina på han, alle returer går til han, og han er OVERALT på banen, og jeg klarer ikke å parkere hverken alex eller luisao selv med Doumbia. 5 skudd, 5 mål, taper 5-3

Lenke til kommentar

Har opplevd mange kamper de jeg møter sølvlag med gulllaget mitt uten å oppleve noe "handicap".

 

Laget ditt kan nok være mer offensivt siden overallen er høyrere, noe som gjør at han får kontre på deg. Og tross alt, det er kontringer og bakrom som er gull verdt i FIFA. I tillegg så er det en moralslider i alle kamper, så når laget ditt kommer under, så faller denne og spillerne blir (litt) dårligere. Godt mulig at det også er slik at hvis man havner under mot et lag med betydligere dårligere spillere (overall), så faller moralen mye mer.

 

Egentlig ganske logisk, men synd at lagets taktikk blir endret ettersom hvilket lag man møter. Det burde ikke skjedd med mindre man styrte kampen.

 

Forresten, noen som har et svar på når de nye turneringene blir offentliggjort?

Lenke til kommentar

Har også fått en følelse av det handicap greiene, men det tror jeg bare har vært når jeg har spilt mot lag med lav kjemi. Spillerne mine virker dårligere på ball og det er vanskelig å drible, de gjør dårlige førstetouch, pasningene blir litt mer upresise og skuddene vil absolutt ikke inn. Motstanderens spillere gjør også feil, pasninger er ofte upresise osv, men de føles veldig sterk på ballen og skuddene har en tendens til å bli veldig gode selv fra dårlige posisjoner. Men jeg vet jo ikke om det er sant, det bare føles slik av og til.

 

Noen andre som har merket hvor slapp forsvarerne er rett etter avspark, spesielt om man nettopp har scoret selv? Jeg har sluppet inn veldig mange mål hvor motstanderen tatt avspark og bare løpt igjennom hele laget mitt. Noen mener at det bare er dårlig forsvaring av meg, men det er bullshit. Jeg gjør alt det jeg pleier, men spillerne jeg ikke styrer står bare å ser på. Jeg har også klart å løpe rett fra avspark og score.

Lenke til kommentar

Kan ikke spille nå, men er med å spille i morgen ettermiddag :) Hvor mye vil du satse? 5k, 10k, 30k ? :)

 

I morgen ettermiddag/kveld, så er jeg med ;) Kan bette rundt 20k, om det går greit? :p

 

Ok 20 k :) Hva er snittet på laget ditt? Mitt er 85 :p

 

Er ikke helt sikker, men rundt 82-83 tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...