Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Fikk endelig råd til Ronaldo. Kjøpte han for 370 k, som jeg vil si var bargain ift at han stortsett gikk for 390k-400k. Prøvde han i 4-4-2, men føler at han må brukes som ving, ikke som midtbane. Ble forsåvidt ikke verdt pengene heller,å ha et slikt beist på venstresiden, mens resten må bli middelmådig, så solgte han for 400k.

Kjøpte så inn dette laget:

Buffon

Maicon - Chiellini - IF Ramos - Marcelo

R Carlos - Lass

C Eduardo - IF Honda

Eto'o - Doumbia

Alle med 9 chem. Dette er det villeste laget jeg har hatt på FIFA 12, gir ALLE juling. Noen som har lagd noen slike lag som dere bare spiller helt ekstremt godt med? Tror jeg kommer til å holde på dette laget en god stund, til tross for at jeg har enda 200k coins jeg kan benytte meg av, men ser ingen jeg kan erstatte her. Kan oppgradere Buffon, Ramos, Chiellini, Marcelo, Eto'o og Doumbia, men ser ikke for meg at det er verdt pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stekelenburg synes jeg er bedre enn Buffon, så hvis du beholder 9 i kjemi ville jeg gjort det.

Har begynt å selge unna alt av alle lag jeg har nå for å bygge et kjempelag.

Har nå følgende lag i 4-2-3-1:

Tevez

Neymar - UP Aguero - Messi

Hernanes - Xabi Alonso

Marcelo - Thiago Silva - Pique - Ramos

Diego Lopez

Noen tips til forsterkninger? Regner med at jeg kan skrape sammen 150-200K.

Tevez er den som jeg synes er dårligst, så mest sannsynelig er det han som skal ut. Aguero, Messi kan flyttes litt på hvis det er best for den/de som skal inn.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Fikk endelig råd til Ronaldo. Kjøpte han for 370 k, som jeg vil si var bargain ift at han stortsett gikk for 390k-400k. Prøvde han i 4-4-2, men føler at han må brukes som ving, ikke som midtbane. Ble forsåvidt ikke verdt pengene heller,å ha et slikt beist på venstresiden, mens resten må bli middelmådig, så solgte han for 400k.

Kjøpte så inn dette laget:

Buffon

Maicon - Chiellini - IF Ramos - Marcelo

R Carlos - Lass

C Eduardo - IF Honda

Eto'o - Doumbia

Alle med 9 chem. Dette er det villeste laget jeg har hatt på FIFA 12, gir ALLE juling. Noen som har lagd noen slike lag som dere bare spiller helt ekstremt godt med? Tror jeg kommer til å holde på dette laget en god stund, til tross for at jeg har enda 200k coins jeg kan benytte meg av, men ser ingen jeg kan erstatte her. Kan oppgradere Buffon, Ramos, Chiellini, Marcelo, Eto'o og Doumbia, men ser ikke for meg at det er verdt pengene?

Har et lag nå som jeg har tapt en kamp med i ordinær tid (tapte en på straffekonk). Ta en kamp? :)

Lenke til kommentar

Ubeseiret, men ble visst en update på laget likevel:

Buffon

Maicon - Chiellini - IF Ramos - TOTY Alba

R Carlos - TOTY Garcia

C Eduardo - IF Honda

Eto'o - Doumbia

Laget er forøvrig INSANE på langskudd. Har knallet inn 3 stk fra 30-40 meter på de siste 4 kampene, her er ett av Carlos:

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/125498005

Har også hamret til 2 skudd med Doumbia og ett til med Carlos som enten har gått i tverrligger eller stanga fra 40 meter, også disse på de samme 4 kampene.

Anbefales sterkt hvis noen tenker å lage et lignende lag!

Lenke til kommentar

De målene er en skandale, og jeg håper de blir luket vekk til FIFA 13, selv om jeg ikke ser for meg at det skjer. Burde i hvert fall ikke gå inn oftere enn 1/100, maks.

Man kan ikke ha fotballkeeper som yrke og slippe inn slike mål. Langhus' keeper hadde tatt den i bakrus og motlys.

Lenke til kommentar

Anbefaler Chuzzz.com, hvis man vil se riktig kjemi på en spiller som f.eks. har feil formasjon, som jeg har på IF Donk her.

Eneste som er litt dumt er at man bare får søkt opp den ordinære versjonen av en spiller, ikke IF, MOTM osv. Måtte selv endre Heitinga til IF, MS og 79. Gadd ikke å endre andre stats enn overall rating. Feil på Donk også.

Mangler bare Fernandez, Emnes og Duarte, så har jeg alle. Nederland blir tredje landslag, etter Australia og Skottland.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

jeg har driti meg ut. Har hurtig solgt alle spillerene mine. For jeg ville bygge ett nytt lag. Nå sitter jeg igjen med for lite penger til å kunne kjøpe noen spillere.

Er det mulig å resette, evt starte på nytt med full stall?

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte før så driver jeg å lager et superlag. Har funnet ut at jeg har 200 K for lite for å gjøre laget komplett. (Skal få inn Neymar, Marcelo og Xabi Alonso IF, har allerede fått inn Diego Lopez IF) .

Jeg regner meg selv som rimelig god i FIFA, og klarer som regel å vinne online-turneringene. Problemet nå er at jeg ikke kommer til å ha lag(ene) klare når den nye turneringa kommer på fredag. Så hvis jeg vil tjene maks coins på de, så må jeg kjøpe inn dyre spillere som går ned i pris utover i uka...

Så, noen som veit når de neste turneringene blir offentliggjort? Klokkeslett og dag. Hadde jeg vært raskt med å hente inn spillere skulle det nok gått greit å vinne selv med et ikke optimalt lag. Men det å betale 5-6K for en 81-spiller er uaktuelt.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...