G27 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Vil igjen plage folk her med et spørsmål om hvilket lag/spillere jeg skal ha. http://www.futhead.c...2/squad/1271742 Pluss - Robinho med 5* skillmoves, Willians som arbeidshest på midtbanen. Hjelper veldig mot pace abusere. Shaarawy på topp med 5* weakfoot, noe jeg elsker på en spiss. Minus - Robinho trekker opp overall statsen på laget og attacking da han har overall på 84. Treg høyreback, dårlig mot pace abusere. eller http://www.futhead.c...2/squad/1280445 Pluss - Raskere høyreback, hører Lazzari har et sinnsykt skudd. Laget får mindre overall rating. Kun to spillere trengs å byttes ut om jeg vil spille sølvturnering. Minus - Vet ikke om Diogo er god, 4* skillmoves mot Robinho's 5*. Mister arbeidshesten Willians som gjør midtbanen middelmådig defensivt. Endret 1. juli 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Skjønner at du liker tempoet til Ferreira, men 71 i standing tackle og 65 i sliding tackle er ganske stusselige greier. En spiller med så lav overall rating vil ofte ha mangler. På en back som Azevedo er ikke det så nøye, men på en stopper -> Jo. Manoel, Heleno og Marcelo er alle bedre alternativer, også Marcelo med hans tempo bare du klarer å falle av. Du har Azevedo og Dede på hver side i det ene laget, nuff said. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Bruker Ferreira pga langskuddene hans. Rett og slett en gøy spiller å bruke. Virker ikke dårlig defensivt, selv om han kanskje kan være skyld i noen corner mål i mot, spesielt mot gullag. Manoel er fantastisk, men har valgt å bruke Dede da han virker idiotisk rask i enkelte kamper, og det har reddet meg. Jeg føler at med mindre jeg skal spille med fult sølvlag, så er Manoel unødvendig å bruke penger på når jeg kan ha Dede. Hva mente du forresten med at Dede og Azevedo er på forskjellig side? Gjør det noen forskjell? Det er kun snakk om kjemi, for er Ferreira på høyresiden, har han kun 7 -> Russisk liga. Dede derimot får nok kjemi av Fabio til å få 9. Endret 1. juli 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg mente Dede og Manoel sammen. Og jeg mente også at med Azevedo og Dede i laget, med det tempoet de har, da kan man tillate seg å bruke en "treg" stopper som Marcelo. Jeg har Hummels sammen med Holebas og ordinær Toprak, funker helt fint selv om Hummels er "for treg". I et annet innlegg klaget du over at du taper mye, selv om det var med et annet lag. Da tenker jeg bare at jeg ville prioritert de defensive kvalitetene til en stopper. Ferreira gjør sikkert tullefeil oftere enn alternativene jeg foreslo. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Marcelo bruker jeg i det andre laget jeg spiller med for tiden, så foretrekker å ha han på benken så han er fit for fight om jeg skal bruke det andre laget. En treg midtstopper går helt fint det, som sagt bruker jeg Ferreira pga langskuddene hans, farten er bare en bonus, mens manglende defensive egenskaper selvfølgelig er et minus. Går det til helvete med det nye laget skal jeg skifte til Manoel/Heleno/Zelao. En stor del av grunnen til at jeg har tapt med noen lag er fordi jeg ikke har fått det til offensivt. 87 Kagawa med 11-12 kamper og 1 mål sier sitt. Det blir bare ofte sånn med lagene jeg bruker mye penger på. Det fungerer ikke sånn som jeg forventer. I tillegg ble jeg totalt overkjørt på midtbanen med Assuncao og Abreu, og måtte gå til anskaffelse av Willians som gjorde at jeg fikk litt bedre kontroll på midten. Men hvilket lag mener du jeg bør gå for, sett at Manoel og Dede er midtstopperne i begge lagene. El Shaarawy på topp eller venstre cam? Treg høyreback eller rask høyreback? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hvis Marcelo er i et annet lag, så er Manoel eller Heleno det opplagte valget slik jeg ser det. Men du må gjerne velge Ferreira og skuddfoten hans for min del Jeg vet ikke hva du mener med at Manoel og Dede er midtstopperne i begge lagene. Men hvis du spiller 4-2-3-1 så kan du jo se på dette som jeg mekka nå. En del andre spillere, men har beholdt Fabio, Dede og Marcelo. Det burde fungere utmerket hvis du velger å spille med 3,5 stjerner. Kabir er litt liten, men noe må man ofre. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jeg vet ikke hva du mener med at Manoel og Dede er midtstopperne i begge lagene. Men hvis du spiller 4-2-3-1 så kan du jo se på dette som jeg mekka nå. En del andre spillere, men har beholdt Fabio, Dede og Marcelo. Flott lag, men jeg bruker flere av de spillerne i dette laget http://www.futhead.c...2/squad/925919. Endte forresten opp med å kjøpe Shaarawy i ST og Robinho i CF. Shaarawy scoret hattrick og jeg vant 3-0. Satser på at jeg klarer å følge opp, og vinne mye. Skuddene hans var helt ekstrem (første gang jeg bruker Shaarawy). Nå må jeg bare trene mer på skills, siden jeg har fem 5-stjerners skillere i laget. Endret 1. juli 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) http://www.ea.com/uk...f#bE9WGip0bdPpw Har et aktivt bud på IF Vela som skal inn for Sanchez. Vurderer IF De Nigris for Bermudez og Manoel for Marcelo. Men har et skotsk prosjekt på gang så jeg nøyer meg med Vela foreløpig. Endret 1. juli 2012 av LHUS Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Tapte 7-6.. Eigde motstanderen, men han hadde en rask kant som la inn. Gikk ikke an å ta over spillerne mine når han slo inn. Scorte alle måla på det. Schurrle slo pepe og pique i lufta hver gang. Slepper inn 90 % av måla på innlegg, umulig å forsvare seg mot. Sykt urealistisk at pepe og pique ikke vinner en eneste duell. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvorfor ikke skifte innstillingene slik at du har manuell på spillerskift? Slik at du ikke får hjelp til å skifte spillere du kontrollerer. Ha det på manuell så er det bare du som skifter og ikke du OG maskinen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Happy Hour starts in 15min! 25K are standing by! iMOTM Xavi and TOTW IF in packs! #FUT Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Hvorfor ikke skifte innstillingene slik at du har manuell på spillerskift? Slik at du ikke får hjelp til å skifte spillere du kontrollerer. Ha det på manuell så er det bare du som skifter og ikke du OG maskinen. Har på manuell. Det som skjer er at når det er innlegg, så får jeg ikke kontroll over noen av spillerne mine i feltet. Vet ikke hva som er galt. Endret 2. juli 2012 av korehoret Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Åh, hm. Hørtes rart ut, og forøvrig jævlig irriterende. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Har opplevd det samme selv massevis av ganger. Jeg får ikke bytta til midtstopperne mine i det motstanderen skal legge inn foran mål, istedet velger spillet å bytte til for eksempel spillere som er langt unna 16-meteren som ikke har sjans til å rekke inn på 5-meter i tide. Irriterende. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Bruk høyrestikka så kontrollerer du selv nøyaktig hvilken spiller du skal bytte til Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 1 stk Ronaldo ble igår solgt for 650 på xbox...... -.- Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hoseth og Norbye Inform. Sikret meg Hoseth for 9.9k på Bin. Venter bare på at Norbye skal synke i pris. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Kamp? psn: macgyver93 Venter 10 min på inv Vinneren får 10 000 coins Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Kamp? psn: macgyver93 Venter 10 min på inv Vinneren får 10 000 coins Mye til overs? Med tanke på at vi spilte ekstraomganger da jeg stilte med 3,5 stjerner, og det garantert er flere her som er bedre enn meg. Hadde vært med om jeg hadde sett innlegget tidligere. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hehe :-) Fått italiensk lag nå, mye bedre;-) Et tap på ca 20 kamper:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå