Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ELSKER når EA serverne suger. Vant finalen i Honda-cupen online, og AKKURAT når kampfakta vindu osv skal komme "Connection lost to EA Servers!" og jeg fikk oppført tap. Fantastisk latterlig

Edit:

Heldigvis vant jeg den nå på andre forsøk da. Men da skal jeg selvfølgelig ikke få IF Honda'en min. Gratulerer med dagen EA

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

ELSKER når EA serverne suger. Vant finalen i Honda-cupen online, og AKKURAT når kampfakta vindu osv skal komme "Connection lost to EA Servers!" og jeg fikk oppført tap. Fantastisk latterlig

Edit:

Heldigvis vant jeg den nå på andre forsøk da. Men da skal jeg selvfølgelig ikke få IF Honda'en min. Gratulerer med dagen EA

Vant du på straffer eller i ekstraomgangene? Har selv opplevd å ikke få gevinst etter seier i følgende

Lenke til kommentar

Edit:

Har vært på motsatt "side". Har tapt flere(to?) finale på straffer og likevel fått premien. Skal sies at jeg hadde beste stats: skudd på mål, antall cornere osv....

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd å spille offline i Honda-cuppen og tapt 1-5 for barca skjønte jeg at online var eneste muligheten.

Med mitt beskjedne 80-rata lag gikk jeg enkelt videre første match med en 5-0 seier, neste match vant jeg 4-2, og semien vant jeg 5-1. Så var det finalen, leda 2-1 og vi var på overtid. Jeg får rødt kort og han scorer et heldig mål. vi går til EO og han putter 2 i første omgang.

Aldri vært så surt å tape en kamp før. Men var gøy å slå lag som hadde både 5, 6 og 7 mer i lagrating enn meg :)

Endret av baguett
Lenke til kommentar

For en vits. Toprak blir liggende, jeg skal bytte han ut og det står da at han har fått en lårhøne. Jeg har ingen midtstoppere på benken og må sette inn en høyreback som er høyst middelmådig defensivt.

Når ballen er ute og jeg skal få byttet så løper Toprak ut frisk som en fisk, og kommentatoren sier noe om at det ikke er noen skade, men et taktisk bytte.

Så, når kampen er over, viser det seg at Topraks bein er helt fine, men at han har fått en hodeskade. Mistenker at det er flere som har fått en hodeskade...

Lenke til kommentar

Er det mulig å fucke opp utseendet på spillere og bruke dem i manipulert stand i vanlige enkeltkamper mot randoms?

Spilte nettopp med en som hadde en miniatyrutgave av Defoe. Vurderte å la han score bare for å få høydepunktet, men droppa det.

Stakkars fyr, Mark Gonzalez scora fem, hvor fire var på straffer og det siste var frispark rett i mål.

Lenke til kommentar

Noen som har et lag som er skikkelig gøyt å spille med? Har ca 160-200K å jobbe med, men klarer ikke bygge noe jeg blir fornøyd med. Bronse ble veldig enkelt, og de eneste gangene jeg støter på utfordringer, er når jeg møter folk med skikkelig raske spillere. I tillegg er det frustrerende å se på at keeperen slipper inn det som slippes inn kan. Vinner så og si alltid, men slipper ofte inn mål også.

Har lyst på noe sølv igjen, gjerne blandet med gull. Fult gullag er jeg ikke så interessert i.

Lenke til kommentar

Noen som har et lag som er skikkelig gøyt å spille med? Har ca 160-200K å jobbe med, men klarer ikke bygge noe jeg blir fornøyd med. Bronse ble veldig enkelt, og de eneste gangene jeg støter på utfordringer, er når jeg møter folk med skikkelig raske spillere. I tillegg er det frustrerende å se på at keeperen slipper inn det som slippes inn kan. Vinner så og si alltid, men slipper ofte inn mål også.

Har lyst på noe sølv igjen, gjerne blandet med gull. Fult gullag er jeg ikke så interessert i.

Av mine 12 lag er disse ganske greie. De to jeg spiller annenhver kamp med nå:

http://futhead.com/12/squad/970179 (fem stjerner på moreno, fire på Sanchez og Martinez)

http://futhead.com/12/squad/1166224 (nestemann inn er IF Movsisyan, men sjelden spiller som ofte er feilpriset)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...