kong_gabby Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Isaksson kunne umulig bli lilla med tanke på hvordan England gikk opp til 3-2. Da hjelper ikke de andre redningene stort. Endret 16. juni 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Var litt vanskelig å vinne på ultimate når ea har skrudd opp alle stats til 99. Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Vant nettopp IF Honda online. DEILIG. Stilte verken med 5 bak eller noe veldig pace. Ingen på laget hadde over 90 pace Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) ELSKER når EA serverne suger. Vant finalen i Honda-cupen online, og AKKURAT når kampfakta vindu osv skal komme "Connection lost to EA Servers!" og jeg fikk oppført tap. Fantastisk latterlig Edit: Heldigvis vant jeg den nå på andre forsøk da. Men da skal jeg selvfølgelig ikke få IF Honda'en min. Gratulerer med dagen EA Endret 16. juni 2012 av Larsemão Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 ELSKER når EA serverne suger. Vant finalen i Honda-cupen online, og AKKURAT når kampfakta vindu osv skal komme "Connection lost to EA Servers!" og jeg fikk oppført tap. Fantastisk latterlig Edit: Heldigvis vant jeg den nå på andre forsøk da. Men da skal jeg selvfølgelig ikke få IF Honda'en min. Gratulerer med dagen EA Vant du på straffer eller i ekstraomgangene? Har selv opplevd å ikke få gevinst etter seier i følgende Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Får håpe EA fikser serverene da, men tviler sterkt. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Edit: Heldigvis vant jeg den nå på andre forsøk da. Men da skal jeg selvfølgelig ikke få IF Honda'en min. Gratulerer med dagen EA Har vært på motsatt "side". Har tapt flere(to?) finale på straffer og likevel fått premien. Skal sies at jeg hadde beste stats: skudd på mål, antall cornere osv.... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Så jævlig latterlig. Nå vant jeg den offline etter ekstraomganger, IGJEN fikk jeg IKKE Honda selvom jeg vant. Patetisk Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Etter å ha prøvd å spille offline i Honda-cuppen og tapt 1-5 for barca skjønte jeg at online var eneste muligheten. Med mitt beskjedne 80-rata lag gikk jeg enkelt videre første match med en 5-0 seier, neste match vant jeg 4-2, og semien vant jeg 5-1. Så var det finalen, leda 2-1 og vi var på overtid. Jeg får rødt kort og han scorer et heldig mål. vi går til EO og han putter 2 i første omgang. Aldri vært så surt å tape en kamp før. Men var gøy å slå lag som hadde både 5, 6 og 7 mer i lagrating enn meg Endret 18. juni 2012 av baguett Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Stilte med rent sølv nå, med EL EL (Sharaawy, Kabir), og avanserte til kvartfinalen. Hadde jeg aldri trodd, så for meg å bli slaktet. Kampen varte i 24. min, akkurat i det jeg gikk opp til 2-1 etter å ha snudd fra 0-1. MÅ ha vært quit'ing. Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Med tanke på at jeg vant IF Honda lagde jeg dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/1132160 Traore er helt fantastisk og kan virkelig anbefales. Plukket Pogba opp overraskende billig til bare 3k! Vil si han er verd hva jeg ga, men ville ikke gitt mer. Honda er også veldig god. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 For en vits. Toprak blir liggende, jeg skal bytte han ut og det står da at han har fått en lårhøne. Jeg har ingen midtstoppere på benken og må sette inn en høyreback som er høyst middelmådig defensivt. Når ballen er ute og jeg skal få byttet så løper Toprak ut frisk som en fisk, og kommentatoren sier noe om at det ikke er noen skade, men et taktisk bytte. Så, når kampen er over, viser det seg at Topraks bein er helt fine, men at han har fått en hodeskade. Mistenker at det er flere som har fått en hodeskade... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Er det mulig å fucke opp utseendet på spillere og bruke dem i manipulert stand i vanlige enkeltkamper mot randoms? Spilte nettopp med en som hadde en miniatyrutgave av Defoe. Vurderte å la han score bare for å få høydepunktet, men droppa det. Stakkars fyr, Mark Gonzalez scora fem, hvor fire var på straffer og det siste var frispark rett i mål. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 KSI har jo manipulert Torres til "Black Torres" med crazy stats + boosta Heskey til de grader. Vet ikke hvordan though, men da er det nok fullt mulig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har vel sugd seg til det. Slikker en nok folk oppetter ryggen så får en hva en vil. Og EA er jo ikke dem som er vanskeligst å be om en er en YouTube "hit" Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Solgte dani alves for 56 000 Fikk sjokk når jeg så det, la han ut for 750 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Noen som har et lag som er skikkelig gøyt å spille med? Har ca 160-200K å jobbe med, men klarer ikke bygge noe jeg blir fornøyd med. Bronse ble veldig enkelt, og de eneste gangene jeg støter på utfordringer, er når jeg møter folk med skikkelig raske spillere. I tillegg er det frustrerende å se på at keeperen slipper inn det som slippes inn kan. Vinner så og si alltid, men slipper ofte inn mål også. Har lyst på noe sølv igjen, gjerne blandet med gull. Fult gullag er jeg ikke så interessert i. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Prøv belgisk, italiensk eller nederlandsk. Der har du mulighet for og prøve deg fram med både sølv og gull. Brasil er selvfølgelig mulig, men det har "alle". Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Noen som har et lag som er skikkelig gøyt å spille med? Har ca 160-200K å jobbe med, men klarer ikke bygge noe jeg blir fornøyd med. Bronse ble veldig enkelt, og de eneste gangene jeg støter på utfordringer, er når jeg møter folk med skikkelig raske spillere. I tillegg er det frustrerende å se på at keeperen slipper inn det som slippes inn kan. Vinner så og si alltid, men slipper ofte inn mål også. Har lyst på noe sølv igjen, gjerne blandet med gull. Fult gullag er jeg ikke så interessert i. Av mine 12 lag er disse ganske greie. De to jeg spiller annenhver kamp med nå: http://futhead.com/12/squad/970179 (fem stjerner på moreno, fire på Sanchez og Martinez) http://futhead.com/12/squad/1166224 (nestemann inn er IF Movsisyan, men sjelden spiller som ofte er feilpriset) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå