Teipball Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Da valgte jeg å hente Nilmar for 11 000 buy now. For se senere om jeg kommer til å angre med tanke på hvor dyrt det er. Laget er ganske bra nå føler jeg. Er ikke så alt for mye jeg kan forsterke med som er rimelig. Spissplassen følte jeg var viktig siden den kan sørge for mål alene, men ellers kan jeg avente. Tror jeg ska begynne å trade enda hardere nå. Har Hart og Pepe på tradepilen. Har satt begge til 20 000. så får jeg se om noen er dumme nok til å gå på. Fikk solgt G. Rossi med x2 med 3 000 i fortjenste for litt siden. Fornøyd med den. edit: da vant jeg 5 000 turneringa igjen. Var vel 4 gang tror jeg. Har 20 000 i match earning nå, minus 30 000 i trading. Noe jeg lurte på. På top squads leaderboardet, så har nesten alle på hele lista "EA sports" bak navnet. Hva vil dette si? edit2: og der var det en som kjøpte Pepe til 25 000. Hehe. 8K profitt er nice. Endret 1. oktober 2011 av Teipball Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Så.. hvilket lag har dere nå? satser sjæl på å få et komplett fransk lag i første omgang. Jeg har ikke noe lag enda, men ca. 500,000 i verdier. Skal bygge opp det beste mulige laget igjen 500 000 ?? hvordan har du fått såpass :O Tar gjerne imot tips Endret 1. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noe jeg lurte på. På top squads leaderboardet, så har nesten alle på hele lista "EA sports" bak navnet. Hva vil dette si? Det betyr at de bruker web applikasjonen til UT. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noe jeg lurte på. På top squads leaderboardet, så har nesten alle på hele lista "EA sports" bak navnet. Hva vil dette si? Det betyr at de bruker web applikasjonen til UT. Nei, de har season ticket. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er ikke noen her som tilfeldigvis har IF Aguero? Har så lyst på han! Haha, takk for spesialtilbudet men nei takk! Lenke til kommentar
snitch Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil virkelig anbefale å se denne videon og spre den videre. Den handler om at en person spiller mot en annen som har tatt kontroll over en av spillerne på det andre laget, slik at han jukser og lett kan vinne! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hva faen feiler det FUT web a Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. stått slik nokså lenge nå.. herregud EA suger balle Lenke til kommentar
snitch Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Enig, prøvde i hele natt og idag tidlig, men kommer ikke inn. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 ennå fucka.. EA er bare lættis Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Må si at den tingen jeg savner mest i UT er muligheten til å vinne pakker. Coins og gold packs som premier i turneringer hadde vært kult. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fikk forresten et IF kort i en av 2 gratis pakkene mine Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hvor mye koster det å kjøpe en gold pack? for real money er FUT web nede for dere? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fikk Fabianski som min beste..... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hvor mye kan jeg få Lass Diarra for nå? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Underkant av 3000 på xbox, litt mer på ps3 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hvor mye koster det å kjøpe en gold pack? for real money er FUT web nede for dere? Den beste, altså premium gold pack koster ca 21 kroner. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hvor mye koster det å kjøpe en gold pack? for real money er FUT web nede for dere? Den beste, altså premium gold pack koster ca 21 kroner. på pd3 tror jeg det var 8kr? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er vel 8 ja? Koster nå det hos meg vertfall Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 HJELP ?? jeg og en venn hvil spille i lag over nettet(vi ikke i lag altså), hvordan gjør vi det slik at vi begge er på samme team og styrer alle spillerene i lag? trenger ikke være fifa ultimate team moden, da men uansett hvordan e dette mulig? Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Må si jeg har vert heldig med gold packsa mine i år...hadde 800 ms points til overs Fikk snejder og nasri blant annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå