Larsemão Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Spurt om det før, fikk ikke noe svar, men prøver igjen. Noen som vet hvordan man gjør Torero-feiringen på Ultimate Team? Det er den feiringen som Mario Gomez avslutter med i sin signatur-feiring (når man kun holder inn A (eller kryss) for å feire). Den er for "non-agile" players, for hvis man er "agile" tar man framlengs salto. På Ultimate Team tar alle jeg har prøvd framlengs salto istedetfor Torero, men når man tar signatur-feiringen med Gomez klarer han Torero. Noen som vet hvordan man gjør dette? (snakker om feiringen som er LT+ høyre stikke opp to ganger) Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Har ikke peiling på feiringer. Det er jo bare idiotisk å se feiring og mål med mindre målet er flott. Jeg irriterer meg grønn over alle som skal feire og se målet gjerne 3 ganger i reprise om de kan, uansett om det er et svett cornermål eller om det er langskudd fra midtbanen. Har ikke noe i mot å se repriser fra et flott mål, men geez. Noen ser jo ALT i reprise. Folk må jo bare gjøre det for å irritere. Lame! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Blåste det vel litt ut av proporsjoner nå, eneste grunnen til jeg spør er at jeg synes det er en kul feiring, som jeg vil bruke når jeg scorer fine mål fordi et flott mål fortjener en verdig feiring Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Spurt om det før, fikk ikke noe svar, men prøver igjen. Noen som vet hvordan man gjør Torero-feiringen på Ultimate Team? Det er den feiringen som Mario Gomez avslutter med i sin signatur-feiring (når man kun holder inn A (eller kryss) for å feire). Den er for "non-agile" players, for hvis man er "agile" tar man framlengs salto. På Ultimate Team tar alle jeg har prøvd framlengs salto istedetfor Torero, men når man tar signatur-feiringen med Gomez klarer han Torero. Noen som vet hvordan man gjør dette? (snakker om feiringen som er LT+ høyre stikke opp to ganger) http://www.youtube.com/watch?v=YmkxGhmSMdI 3:55 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Spurt om det før, fikk ikke noe svar, men prøver igjen. Noen som vet hvordan man gjør Torero-feiringen på Ultimate Team? Det er den feiringen som Mario Gomez avslutter med i sin signatur-feiring (når man kun holder inn A (eller kryss) for å feire). Den er for "non-agile" players, for hvis man er "agile" tar man framlengs salto. På Ultimate Team tar alle jeg har prøvd framlengs salto istedetfor Torero, men når man tar signatur-feiringen med Gomez klarer han Torero. Noen som vet hvordan man gjør dette? (snakker om feiringen som er LT+ høyre stikke opp to ganger) http://www.youtube.com/watch?v=YmkxGhmSMdI 3:55 Fullt klar over hvordan man utfører feiringen, men på Ultimate Team virker det som om ALLE spillerne er "agile" slik at de gjør framlengs salto istedet? Eneste måten jeg har fått det til er når Mario Gomez gjør det automatisk når man gjør signatur-feiringa hans (holde inn A (eller kryss)). Spørsmålet er om det går ann å VELGE å gjøre en slik Torero-feiring istedet for framlengs salto for ALLE på Ultimate Team tar jo framlengs salto. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Blåste det vel litt ut av proporsjoner nå, eneste grunnen til jeg spør er at jeg synes det er en kul feiring, som jeg vil bruke når jeg scorer fine mål fordi et flott mål fortjener en verdig feiring Ja, det var ikke veldig rettet mot deg, mer til en viss LHUS og en viss Grelling her inne Og ja, jeg er flink til å blåse småting opp, og det er vel fordi jeg blir så lett irritert, provosert og sint. Så når jeg taper en kamp på fifa, og motstanderen på død og liv skal se replayene fra mål, når jeg allerede er på kanten til å knuse TV'en, ja, da har jeg lett for å slenge dritt og klage. Jeg vet at det er litt ekstra gøyt å erte motstanderen når man leder, men faen. Uansett, fine mål har jeg ingenting i mot å se i reprise. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Noen som veit om det er mulighet for å bytte coins/spillere over fra xbox til ps3? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Forstår enda ikke helt hvordan man skal greie å bygge seg opp penger. Blir nødt til å kjøpe en bronse pakke med engang jeg får 1500 coins på grunn av at kontraktene går ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Og du har bare èn manager regner eg med? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Du må skaffe deg så mange managere med prosenter på Contracts du kan. Jo flere du har jo flere kamper gir ett kontraktskort deg. Du kan få opptil 50% ekstra på ett kort. Skaff deg ulike managere slik at du kommer deg opp til 50%. Endret 11. juni 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Noen som veit om det er mulighet for å bytte coins/spillere over fra xbox til ps3? Går ikke er forkjellige servere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ja, ok. Rar løsning, men får vel det. Tusen takk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ja, ok. Rar løsning, men får vel det. Tusen takk. La til en video, bare en liten forklaring om du ikke så den før du postet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg trenger bare å kjøpe dem og ha dem i klubben? Eller må jeg gjøre noe mer? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg trenger bare å kjøpe dem og ha dem i klubben? Eller må jeg gjøre noe mer? Stemmer det, tror ikke de trenger å ha kontrakter selv engang. Har noen som har gått ut, men får likevel prosentene så vidt jeg kan se. Og ikke kjøp ikke-shiny kontrakter. At det i det hele tatt finnes et marked for de kontraktene er utenfor min fatteevne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg trenger bare å kjøpe dem og ha dem i klubben? Eller må jeg gjøre noe mer? Bare ha dem i klubben, trenger ikke gjøre noe mer enn det. Prosentene kommer og blir lagt sammen når du bruker kontraktskort. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Noen her som kjører 5-2-2-1..? Og noen som vil begrunne hvorfor de ikke gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå