Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Spurt om det før, fikk ikke noe svar, men prøver igjen.

Noen som vet hvordan man gjør Torero-feiringen på Ultimate Team? Det er den feiringen som Mario Gomez avslutter med i sin signatur-feiring (når man kun holder inn A (eller kryss) for å feire). Den er for "non-agile" players, for hvis man er "agile" tar man framlengs salto. På Ultimate Team tar alle jeg har prøvd framlengs salto istedetfor Torero, men når man tar signatur-feiringen med Gomez klarer han Torero. Noen som vet hvordan man gjør dette? (snakker om feiringen som er LT+ høyre stikke opp to ganger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke peiling på feiringer. Det er jo bare idiotisk å se feiring og mål med mindre målet er flott. Jeg irriterer meg grønn over alle som skal feire og se målet gjerne 3 ganger i reprise om de kan, uansett om det er et svett cornermål eller om det er langskudd fra midtbanen.

Har ikke noe i mot å se repriser fra et flott mål, men geez. Noen ser jo ALT i reprise. Folk må jo bare gjøre det for å irritere. Lame!

Lenke til kommentar

Spurt om det før, fikk ikke noe svar, men prøver igjen.

Noen som vet hvordan man gjør Torero-feiringen på Ultimate Team? Det er den feiringen som Mario Gomez avslutter med i sin signatur-feiring (når man kun holder inn A (eller kryss) for å feire). Den er for "non-agile" players, for hvis man er "agile" tar man framlengs salto. På Ultimate Team tar alle jeg har prøvd framlengs salto istedetfor Torero, men når man tar signatur-feiringen med Gomez klarer han Torero. Noen som vet hvordan man gjør dette? (snakker om feiringen som er LT+ høyre stikke opp to ganger)

http://www.youtube.com/watch?v=YmkxGhmSMdI

3:55

Lenke til kommentar
Spurt om det før, fikk ikke noe svar, men prøver igjen. Noen som vet hvordan man gjør Torero-feiringen på Ultimate Team? Det er den feiringen som Mario Gomez avslutter med i sin signatur-feiring (når man kun holder inn A (eller kryss) for å feire). Den er for "non-agile" players, for hvis man er "agile" tar man framlengs salto. På Ultimate Team tar alle jeg har prøvd framlengs salto istedetfor Torero, men når man tar signatur-feiringen med Gomez klarer han Torero. Noen som vet hvordan man gjør dette? (snakker om feiringen som er LT+ høyre stikke opp to ganger)
http://www.youtube.com/watch?v=YmkxGhmSMdI 3:55

Fullt klar over hvordan man utfører feiringen, men på Ultimate Team virker det som om ALLE spillerne er "agile" slik at de gjør framlengs salto istedet? Eneste måten jeg har fått det til er når Mario Gomez gjør det automatisk når man gjør signatur-feiringa hans (holde inn A (eller kryss)). Spørsmålet er om det går ann å VELGE å gjøre en slik Torero-feiring istedet for framlengs salto for ALLE på Ultimate Team tar jo framlengs salto.

Lenke til kommentar

Blåste det vel litt ut av proporsjoner nå, eneste grunnen til jeg spør er at jeg synes det er en kul feiring, som jeg vil bruke når jeg scorer fine mål fordi et flott mål fortjener en verdig feiring :)

Ja, det var ikke veldig rettet mot deg, mer til en viss LHUS og en viss Grelling her inne :)

Og ja, jeg er flink til å blåse småting opp, og det er vel fordi jeg blir så lett irritert, provosert og sint. Så når jeg taper en kamp på fifa, og motstanderen på død og liv skal se replayene fra mål, når jeg allerede er på kanten til å knuse TV'en, ja, da har jeg lett for å slenge dritt og klage.

Jeg vet at det er litt ekstra gøyt å erte motstanderen når man leder, men faen. Uansett, fine mål har jeg ingenting i mot å se i reprise. :)

Lenke til kommentar

Jeg trenger bare å kjøpe dem og ha dem i klubben? Eller må jeg gjøre noe mer?

Stemmer det, tror ikke de trenger å ha kontrakter selv engang. Har noen som har gått ut, men får likevel prosentene så vidt jeg kan se.

Og ikke kjøp ikke-shiny kontrakter. At det i det hele tatt finnes et marked for de kontraktene er utenfor min fatteevne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...