Nemesis T Virus Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Zlatan er sterk ja, men hvis man har Dede så er ikke det et problem. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg spiller med det laget her i en 4-3-1-2 formasjon: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#epgeQ8zYbdyIB Ut i fra hva jeg har erfart, kreves det spillere med litt fart og teknikk for å lykkes med denne formasjonen. Brukte samme formasjon med BPL-laget hvor jeg hadde UP Suarez, Aguero og UP Silva på topp. Det fungerte greit, men Pato, Zlatan og Robinho er 10x bedre! Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg spiller med det laget her i en 4-3-1-2 formasjon: http://www.ea.com/uk...f#epgeQ8zYbdyIB Ut i fra hva jeg har erfart, kreves det spillere med litt fart og teknikk for å lykkes med denne formasjonen. Brukte samme formasjon med BPL-laget hvor jeg hadde UP Suarez, Aguero og UP Silva på topp. Det fungerte greit, men Pato, Zlatan og Robinho er 10x bedre! Hvorfor bruker du manager? Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ser dumt ut og ha en manager som ikke har noe med laget å gjøre også Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hdDLWwBXbdyP4 Her er mitt serie A lag med 4-3-1-2, synes det er bra, men syntes det ble kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ser dumt ut og ha en manager som ikke har noe med laget å gjøre også Nå har den manageren noe å si. Går fra 99 til 100 i kjemi. 2 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ser dumt ut og ha en manager som ikke har noe med laget å gjøre også Nå har den manageren noe å si. Går fra 99 til 100 i kjemi. This ^ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvordan er det folk klarer å få tak i de sykeste spillerne egentlig? Ronaldo, Messi, IF Zlatan, IF Pato, IF ditt IF datt noen hundre tusen her og noen der... Spiller regelmessig selv, men er faen meg milevis unna å bare få råd til Rooney eller IF Falcao... Kan noen komme med noen gode tips? (Uten å dra bankkortet for å kjøpe pakker) Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Kjøpte netopp Cisse(Newcastle) SIF, og la han ut for salg. I mens han lå ute tenkte jeg at jeg kunne spille en match i mellomtiden, og gjorde det. Når kampen var ferdig, så jeg at det var INGEN spillere i byttehaugen, men jeg hadde ikke fått en ENESTE krone? Hvor faen er han blitt av? Finner han ingen steder? Lukter det bug her? EDIT: Fant han sammen med healingkortet jeg kjøpte, men hvorfor i huleste ligger han der? La han da virkelig ut for salg før kampen jeg spilte? Endret 19. mai 2012 av EAga Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ser dumt ut og ha en manager som ikke har noe med laget å gjøre også Nå har den manageren noe å si. Går fra 99 til 100 i kjemi. Spillerne dine blir ikke noe bedre og det er bare waste of coins... Synes da jeg Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Spillerne dine blir ikke noe bedre og det er bare waste of coins... Synes da jeg Umulig å vite om manageren har noen betydning før EA evt bekrefter eller avkrefter det. Ser uansett dumt ut om det mangler et kort på manager. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ser dumt ut og ha en manager som ikke har noe med laget å gjøre også Nå har den manageren noe å si. Går fra 99 til 100 i kjemi. Spillerne dine blir ikke noe bedre og det er bare waste of coins... Synes da jeg Kjemien gjør at sannsynligheten på at dribblinga/pasningen/taklinga øker? "waste of coins" ehm 2000-3000 coins er ikke så forferdelig ille. Kjøpte netopp Cisse(Newcastle) SIF, og la han ut for salg. I mens han lå ute tenkte jeg at jeg kunne spille en match i mellomtiden, og gjorde det. Når kampen var ferdig, så jeg at det var INGEN spillere i byttehaugen, men jeg hadde ikke fått en ENESTE krone? Hvor faen er han blitt av? Finner han ingen steder? Lukter det bug her? EDIT: Fant han sammen med healingkortet jeg kjøpte, men hvorfor i huleste ligger han der? La han da virkelig ut for salg før kampen jeg spilte? Ta og sjekk i "klubben" og se om han er der? Sjekk Watch list? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg skrev at jeg fant han Takk for hjelp anyways! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Tror jeg venter med å kjøpe 96 Ronaldo til etter Spania TOTY. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) http://www.ea.com/so...s/ugc/122504247 Tapte nettopp finalen i sølvturneringen, 12-11 på straffer. Ikke samme kamp som over. Edit: Er det andre ting enn gjennomsnittlig rating som bestemmer hvor mange stjerner et lag får? Tenkte å kombinere sølv og bronse, med noen bronsespillere som har så lav rating at jeg kanskje kan tillate meg noen sølvspillere og fortsatt møte ordinære bronselag i enkeltkamper. Beast, isåfall. Endret 21. mai 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen som vet om det kommer en Mom etter CL-finalen? IF Drogba? Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 http://www.ea.com/so...s/ugc/122504247 Er det andre ting enn gjennomsnittlig rating som bestemmer hvor mange stjerner et lag får? Tenkte å kombinere sølv og bronse, med noen bronsespillere som har så lav rating at jeg kanskje kan tillate meg noen sølvspillere og fortsatt møte ordinære bronselag i enkeltkamper. Beast, isåfall. Er vel bare å bruke low ratede bronse spillere på benken Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvordan er det egentlig å spille med sølv/bronzelag? Er ikke spillerne betydelig dårligere enn gullspillere som ifølge statsa er bedre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Nå eg spiller, så er det somregel med bronsegjengen min...de er så elsk. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hDDH0mf2bdzCU Stats på spissene feks, Genest, spilt 570 kamper, 1083 mål scoret. Dembele, spilt 571 kamper, 889 mål scoret. Helt digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå