Bosch Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nope. Endra posten min der oppe også Lenke til kommentar
snitch Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nope. Endra posten min der oppe også Oja, så det nå, men kanskje litt større fart på en av midtsoppere, selv om backene dine har grei fart. Lenke til kommentar
Trygve1976 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Her er mitt lag til nå. Har ikke brukt en eneste krone. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cwb2OU8hbbyqA noen som har forslag til forbedringer/forandringer? Meget bra - og lettt å bygge videre på i den spanske ligaen. Hvordan har du klart å skaffe deg et så bra laf så fort? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hm. Jeg fikk daily gift på web-appen. Er det sånn at man får dette hver dag? Trodde man fikk dette bare til spillet kom ut. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kjøpte Rosicky (rare) for 1000 coins. Solgte han for 2100 Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmm vurderer om jeg skal satse på et bundesliga lag eller et premier league lag... tenker på kjemi så da skal alle være fra samme liga.. har så lyst på gøtze, hummels, gomez osv men så er det mye premier league spillerne da.. altfor dyre what to do.... Btw andre som har connection issues med ultimate team jg spiller offline kamper og blir kasta ut av kampen etter den er ferdigspilt og får automatisk tap litt irriterende har enda ikke fått en sier pga dettee.. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er ikke noen her som tilfeldigvis har IF Aguero? Har så lyst på han! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har vanlig Agüero hvis du har lyst på han. 90k Spesial tilbud for diskusjon.no brukere Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har vanlig Agüero hvis du har lyst på han. 90k Spesial tilbud for diskusjon.no brukere Du har fortsatt ikke brukt noe penger? Så har du Aguero? prøver å logge meg inn på pc`en, men så står det LOG OUT på ps3 men ps3 er jo slått av, er jeg ikke logget ut da?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jo, men appen har problemer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jo, men appen har problemer. åja ok, aaaaaah kjedeliig greier, tv`en er opptatt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. får denne mld nåå.. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Hm. Jeg fikk daily gift på web-appen. Er det sånn at man får dette hver dag? Trodde man fikk dette bare til spillet kom ut. Ja, men spillet hadde releasedato idag? Eller var det igår? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så.. hvilket lag har dere nå? satser sjæl på å få et komplett fransk lag i første omgang. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Skulle gjerne lagt til en link, men jøss..kommer ikke innpå FUT. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 det fungerer her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Da er vel du en av de. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Så.. hvilket lag har dere nå? satser sjæl på å få et komplett fransk lag i første omgang. Jeg har ikke noe lag enda, men ca. 500,000 i verdier. Skal bygge opp det beste mulige laget igjen Lenke til kommentar
snitch Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 samme her, men ta vekk en null hos deg, så vet du hva jeg ligger på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå