kong_gabby Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hva kan man egentlig få i kveld? Vanlig IF, TOTY, MOTM Falcao? Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hva kan man egentlig få i kveld? Vanlig IF, TOTY, MOTM Falcao? Jepp, kan muligens komme økt sjanse for div kort. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hva kan man egentlig få i kveld? Vanlig IF, TOTY, MOTM Falcao? Jepp, kan muligens komme økt sjanse for div kort. Man kan få alle mulige kort som har blitt gitt ut tidligere? Eller er det bare TOTY, siste TOTW og MOTM Falcao? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 TOTY,TOTW og MOTM fra denne uke. 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ok, takker. Prepare for some whining, når jeg ikke får noe som helst. Husker jeg var så heldig å få Bent og ordinær Vidal sist... Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Hei, jeg lurer på hva jeg skal forbedre på laget mitt: Mata (JUP) - Suarez (JUP) - Gervinho Modric ---- Yaya Toure -- Silva (JUP) Cole - Toure - Kompany - Richards ---------------Reina (JUP)---------------- Skal jeg selge spillerne mine og gå for et lag fra et annet land? Med tanke på stoppere er jeg fornøyd, jeg vil ikke ha en treg Vidic/Terry/Ferdinand. Har i tillegg mange backup-spillere som: Aguero, Ben Arfa, David Luiz, Essien, Hart, Ashley Young, Clichy, Sagna osv. Spiller for øvrig 4-3-2-1 og har 100% kjemi uansett hvilke spillere jeg bruker, så fremst de er i rett posisjon. Endret 11. mai 2012 av iRavi Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 personlig synes jeg PL lag er kjedelige, selg alt og lag Serie A, La Liga, Bundesliga eller Ligue 1 lag Avt nasjonalitetslag, brasil er et bra alternativ. 1 Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Nyeste laget mitt http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kqFHdHZVbdvEx Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvordan finner jeg ut når det er Happy Hour? Hvor ofte er det happy hour? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Følg de rette folka på Twitter. https://twitter.com/...therealgraoully https://twitter.com/#!/EASPORTSFIFA Har flere også, men ettersom eg ikke følger med lenger husker eg ikke navna på de. Endret 11. mai 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Kjøpt en hel haug nå, to 25k-pakker hvor de beste i hver av dem var Woodgate (!) og Adebayor (!). Så kjøpte jeg en 15k hvor jeg fikk IF Diego Lopez (87). Den siste til 7,5k var bare søppel. Men jeg får vel bare 30k eller noe for Lopez, så ganske helsvart. Fantastisk at EA er med på å forsøple markedet med spillere som har en formasjon og posisjon som ikke stemmer overens. Amatører. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Reina 85 er faen meg noe av det værste jeg har vært borti. Klarer å slippe inn 7 mål i en kamp jeg taper 7-4. Han hadde INGEN redninger. I motsetning hadde motstanderens Julio Cesar hvertfall 6 redninger som lett kunne ha vært mål. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Så litt inne på leaderboards. Hva menes egentlig med top squad hvor jeg har 173? Og club value som begynner å nærme seg 7 mill? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Club value er alle spillerne du har i klubben. Top squad er beste laget du har basert på rating og kjemi. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Club value er alle spillerne du har i klubben. Top squad er beste laget du har basert på rating og kjemi. Rating pluss kjemi på top squad kan stemme, men aldri i verden om jeg sitter på verdier for nærmere 7 mill Edit: i mynter har jeg nok ikke verdier som overstiger 500k heller, men mulig at den summen er noe annet. Endret 13. mai 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bronze Normal = 35k Bronze Rare = 100k Silver Normal = 66k Silver Rare = 180k Gold Normal = 108k Gold Rare = 240k 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Så, vil det fortsatt komme IF spillere fra ligaer hvor sesongen ikke er ferdig, eller er det over og ut knut for hele IF of the week etter TOTY osv? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kommer TOTY for Spania,Tyskland,Italia og Frankrike i tillegg vil det komme TOTW helt til Fifa 13 kommer. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Her er laget mitt: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#NpZ92TwIbdwyA Hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå