Bosch Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 MOTM - Ikveld med happy hour kl 8. Spillerne som er blitt orange er; Neuer og Cech! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 To kamper på rad nå med 2 skader i hver kamp. Med begge lagene. Så... Må jo være en bug? Etter at jeg bygget disse lagene har jeg fått flere skader enn alle andre ganger til sammen. Noe jeg kan gjøre for å minske dette pissgreiene? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Mulig du har spillere som har Injury Prone, disse blir oftere utsatt for skader enn andre. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Tja Torres er veldig god han og. Men vil nå ikke si han passer perfekt i alle posisjoner. Torres er vell mer en spiller du sender en stikker(bruker mye fart) Synes ikke det er så bra og kombinere med torres+vingene. Men det er fra min egen erfaring. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 HH idag for de som tror på slikt: Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg tror på slikt og det er allerede nevnt 3 ganger i tråden en gang av meg og to av Bosch av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ah, jaja. En "god" nyhet kan jo ikke nevnes for ofte. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Joda stemmer vel det Kommer ikke til kjøpe pakker i dag, syns ikke det er riktig at jeg skal få enda en IF player. Endret 27. april 2012 av Dummkopfs Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Den er fin. Viss du ikke kjøper, så kjøper eg 1. Da får eg den du skulle hatt..... Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Haha. Tvilsomt siden jeg bare kjøper pakker på xbox, på PS3 brukeren min har jeg handlet lite pakker. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 6 skader på de 3 siste. 2 i hver. Litt sykt? Nekter å tro at dette er tilfeldig Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Torres eller 86 Van Persie som spiss ? Endret 27. april 2012 av andreasbjonness Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Yeahhhh, fikk IF-Welbeck i pakke! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 80 kr på pakker i dag, idioten som jeg er, og normal Aimar ble det beste eg fikk Rimelig kjipt når jeg ser på live stream, og kuken som streamer får en IF på første pakke. At jeg ikke lærer! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 EA gnukker seg godt opp etter pengesekken nå. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Dritt lei. Selger alle spillerne igjen. Så tar eg en pause fra dette piss spillet i noen dager. vet ikke hva som skjer, men skulle logge på UT på pc'en for det er enklere å selge spillere der, men EA sier jeg aldri har logget på UT på den pc'en og jeg må svare på sikkerhetsspørsmålet. Når jeg svarer sier de det er feil, selv om jeg vet jeg har rett. Elsk. Endret 27. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Prøvd meg litt frem på dette ultimate team, men fatter rett og slett ikke hvordan dere får tak i så mye penger? Klarer bare å skrape sammen et par 100 coins, og så må jeg bare kjøpe kontrakter :/ Litt flaut, men er det noen her som ville være villige til å sponse meg med noen coins så jeg kan klare å etablere meg? Hadde satt stor pris på det Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Prøvd meg litt frem på dette ultimate team, men fatter rett og slett ikke hvordan dere får tak i så mye penger? Klarer bare å skrape sammen et par 100 coins, og så må jeg bare kjøpe kontrakter :/ Litt flaut, men er det noen her som ville være villige til å sponse meg med noen coins så jeg kan klare å etablere meg? Hadde satt stor pris på det Du får jo flere hundre bare for å spille en kamp. Spesialisér deg på noen spillere som du kjenner verdien på, kjøp dem billig og selg dem dyrt. Få deg en haug med managere som gir kontraktsprosenter og bare kjøp shiny kontrakter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Prøvd meg litt frem på dette ultimate team, men fatter rett og slett ikke hvordan dere får tak i så mye penger? Klarer bare å skrape sammen et par 100 coins, og så må jeg bare kjøpe kontrakter :/ Litt flaut, men er det noen her som ville være villige til å sponse meg med noen coins så jeg kan klare å etablere meg? Hadde satt stor pris på det Skaff deg managere som har % på kontrakter. Da får du prosenter når du bruker ett kontraktskort på en spiller. Maks er 50% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå