Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Sendt invitasjon.

3-0. Lett!

Meget bra :p 1 skudd på mål 2 skudd totalt.

LOL, du visste at jeg spiller med sølv og skulle likevel spille med gull, men unntak av venstrebacken som var sølv.

Da hadde du også Ribery som fikk utrettet fint lite. Veldig godt fornøyd med å holde så tett bakover mtp styrkeforholdet lagene imellom.

Jeg burde scoret minst to. Bommet på åpent mål mot slutten, og Di Natale hadde en enorm sjanse som ingen med 86 skal misbruke.

Visste faktisk ikke at du skulle bruke sølv.

Kunne skoret 5 til om jeg ville. Men ville få til den chippen :p

En kamp til. Så stiller jeg med sølv? :)

Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste chip-forsøk. Vil heller si at 3 var litt i overkant, hel volley fra Ballack og et flaksemål helt på slutten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendt invitasjon.

3-0. Lett!

Meget bra :p 1 skudd på mål 2 skudd totalt.

LOL, du visste at jeg spiller med sølv og skulle likevel spille med gull, men unntak av venstrebacken som var sølv.

Da hadde du også Ribery som fikk utrettet fint lite. Veldig godt fornøyd med å holde så tett bakover mtp styrkeforholdet lagene imellom.

Jeg burde scoret minst to. Bommet på åpent mål mot slutten, og Di Natale hadde en enorm sjanse som ingen med 86 skal misbruke.

Visste faktisk ikke at du skulle bruke sølv.

Kunne skoret 5 til om jeg ville. Men ville få til den chippen :p

En kamp til. Så stiller jeg med sølv? :)

Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste chip-forsøk. Vil heller si at 3 var litt i overkant, hel volley fra Ballack og et flaksemål helt på slutten.

Nå håper jeg du tuller..

Lenke til kommentar

Lett!

IN YOUR FUCKING FACE. 4-1 og fullstendig låvedør, 3-0 etter 19 min. Noen gjør VELDIG klokt i å jekke seg ned heretter :!:

El-Shaarawy-.jpg

Ta en titt på lagene du. Du har en spiller som er verdt mer enn det dobbelte av laget mitt. Flere av spillerne mine er ute av posisjoner og formasjoner. Denne kampen regnet jeg med du skulle ta :)

Lenke til kommentar

Skal si det var ampert i tråden for øyeblikket :green:

Tenkte å teste ut et lite "prosjekt" når jeg først skulle lage reservelag. Mange spillere som skyter hardt og er vill på langskudd. Dette kan enten bli veldig gøy, eller veldig kjipt.

http://www.futhead.com/12/squad/574058

Alle spillerne var ikke tilgjengelig i 4-3-3 for øyeblikket, så jeg har ikke kjøpt alle, men gleder meg til å teste det ut.

Lenke til kommentar

Så ganske spillbart ut det, med unntak av at venstresiden virket veldig treg. Og du som mente at Corchia var for treg som back :p

Jeg så for meg flere med 75+ i skudd, men det er kanskje ikke mulig å oppdrive. I hvert fall ikke hvis du går inn for å få 9 på alle.

Spilte mot Elof'en herifra før i dag, og fikk da merke at Pasqual med pace på 77 var et problem. Måtte hele tiden konsentrere meg om å rygge og dekke rom, for å ikke bli fullstendig latterliggjort på den siden.

Lenke til kommentar

Venstrebacken er visstnok ganske rask, men jeg valgte han fordi skuddene hans er awesome, samme med Ferreira. Abreu, Assuncao, Bilyalettelerannet er alle utrolige langskudd horer, og Ferreira er også i horeklassen selv om statsene tilsier noe annet. Cesar satser jeg på, kun fordi ryktene sa at han var god på langskudd. Ellers hadde jeg tatt Julio Cesar som har 86 eller noe. Mauricio er kun der for å skape 9 chem. Spissen, Sychev, er ikke spesiel, men folk på futhead skriver at han er veldig god. Carcela duden tok jeg kun for å ha en skiller :&--#62;

Blir gøy å teste ut.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Helt villt lag du har der ihvertfall :) Vet ikke hvor god Araujo og venstrebacken din er, men resten er supert.

Jeg innbiller meg at det er det beste sølvlaget man kan ha, hvis man ikke er opptatt av driblestjerner. El S. har i hvert fall 5* ifølge Futhead.

Araujo legger jeg veldig lite merke til. Han står der, tar imot ballen og spiller den videre. Han er på ingen måte en dårlig spiller.

Står med 17 kamper og 1 mål. Lazzari har til sammenligning 14/5.

Lenke til kommentar

Spilte min første kamp med reservelaget nå nettopp, og det gikk veldig fint. 5-1 seier, og da gjorde jeg flere feil med bytting av spillere på corner og innlegg osv, da jeg prøver å spille uten autochange på airballs. I tillegg til at jeg prøver å lære meg å forsvare meg med X istedenfor å ligge å blokkere å sende en annen spiller på motstanderen.

2 mål og 2 assists til Garcela, samme statistikk til Bilyaletdi, og et flott langskudd fra ca 30 meter med Carioca. Spissen min, Sychev, fungerte nesten mer som playmaker for de to vingene. Synd Bilyaletdi er så treg. Umulig å løpe forbi backen til motstanderen, men gjorde en god kamp til tross.

http://www.futhead.com/12/squad/574058

Faen da LHUS, du og de replayene dine. Hadde du scoret noen skikkelig flotte mål hadde jeg skjønt det, men... really??? Dritt unge :p Utrolig vanskelig å venne seg til å forsvare seg med X. Føler nesten det er dårligere. Har jo ikke kontroll. Spilleren kommer aldri nært nok til at taklingen sitter, bommer jo alltid. Og helvete, jeg må venne meg til i å skifte spillere selv på utspill fra keeper osv. Sykt uvant. Men god match av deg uansett. Du hadde farten på din side, og venstrebacken din er langt i fra treg ihvertfall.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hadde trodd at marokkaneren din skulle være raskere, Pasqual klarte seg overraskende bra i den duellen.

På motsatt side er det i hvert fall rått parti, med Cicinho mot Bil'en :p

Edit: jeg starta elendig og så for meg en ny 1-0 seier med hodestøt på corner (:p), men det løsnet utover i kampen selv om jeg også hadde noen kjempesjanser som jeg misbrukte. Fornøyd med å bare slippe inn mål på headinger.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Er utrolig skuffet over Bil'en, skuddene hans er langt fra så gode som jeg forventet når jeg så 89 shot power og 86 long shot på en sølv spiller. De spillerne pleier å være beast. Har spilt tre kamper, inkludert den med deg, uten å ha fått til noe bra skudd med han, men han scorer veldig mye på hode. Har 3 mål på hode og 2 på volley nå, alle fra innlegg. På 3 kamper.

Ellers var han treg og tung. Ikke god ballkontroll. Ikke nok med det, men måtte ut med 6000 for å få kloen i han, bare fordi det er 4-3-3 formasjon. Nei, håper han viser at hva han er god for snart. Er faktisk toppscoreren min, men allikavel :p Jeg er ikke fornøyd!!

Spilte forresten mot en med SIF-Vaz Te nå, og herregud for et skudd han har! Det er helt sinnsykt.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...