Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke gullspillere er det du bruker? Regner med du bruker Lloris eller hva han heter.

Hehe, nei, Lloris kan jeg bare bruke i det fransk-nederlandske mannskapet hvis jeg vil ha maks kjemi. Det er ulempen med stoppere fra Club Brügge som i tillegg er fra to forskjellige land.

Tenkte å bruke Di Natale, Emanuelson og Taiwo. Viktig å ikke få for høy rating.

Lenke til kommentar

Hvilke gullspillere er det du bruker? Regner med du bruker Lloris eller hva han heter.

Hehe, nei, Lloris kan jeg bare bruke i det fransk-nederlandske mannskapet hvis jeg vil ha maks kjemi. Det er ulempen med stoppere fra Club Brügge som i tillegg er fra to forskjellige land.

Di Natale og din gris?! :wow:Han knerter sikkert det som er av sølvstoppere :eek:

EDIT: Ser at han ikke var noe sterk i det hele tatt. Vet ikke hvor jeg hadde det fra, men trodde han var en stor bolespiss.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Di Natale og din gris?! :wow: Han knerter sikkert det som er av sølvstoppere :eek:

Haha, jeg vet! Stresser ikke akkurat med å få inn Pasquato for å få rent sølvlag. Men har blitt et problem å spille ferdig kampene :p

Lenke til kommentar

EDIT: Ser at han ikke var noe sterk i det hele tatt. Vet ikke hvor jeg hadde det fra, men trodde han var en stor bolespiss.

Nei, han er jo ikke svær, men en 86-spiss er jo beast likevel. Møter stort sett dårlig gull for tida, gøy nok det.

Edit: nytt innlegg fordi linjeskift funker dårlig når jeg har brukt en smiley. Nei, jeg tenkte ikke at jeg bare kunne fjerne den.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Han er beast ja. Tenkte å gå til innkjøp av en IF/SIF midtbanespiller. F.eks. SIF-Pirlo med 94 passing. Sliter med å få gode pasninger rund tom fra midtbanen, og har en følelse over at Pirlo kan fikse det. Samtidig ville IF-Vidal vært god å ha. Jobber visstnok noe veldig på midtbanen, vinner baller osv, men har visst en tendens til å bli stående sliten etter halvspilt omgang. Veldig dyre hele gjengen. Må være fra Juventus, da han må linke opp med Elia for å få 9 chem.

Enten det eller så kjøpe Coutinho. Han linkes nemlig med Manoel også, så da slipper jeg å ha enda en gullspiller. Eller Barreto, men han er ikke akkurat noen playmaker.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Vurderer å bruke keeper Proto på straffesparkene heretter, El Kabir og Di Natale har nå bommet på fem av de seks siste.

Fatter det bare ikke, har variert mellom sidene og midt i mål og har alltid bestemt meg før keeper evt beveger seg på streken.

Spille en kamp bare for gøy?

Lenke til kommentar

Vurderer å bruke keeper Proto på straffesparkene heretter, El Kabir og Di Natale har nå bommet på fem av de seks siste.

Fatter det bare ikke, har variert mellom sidene og midt i mål og har alltid bestemt meg før keeper evt beveger seg på streken.

Ja, men startet en kamp nå så det må isåfall bli etter den. Tror jeg slettet deg, du får isåfall adde DBM1604.

Lenke til kommentar

Ja, men startet en kamp nå så det må isåfall bli etter den. Tror jeg slettet deg, du får isåfall adde DBM1604.

Done

Lenke til kommentar

Snart klar da? :p

Lenke til kommentar

Sendt invitasjon.

3-0. Lett!

Meget bra :p 1 skudd på mål 2 skudd totalt.

LOL, du visste at jeg spiller med sølv og skulle likevel spille med gull, men unntak av venstrebacken som var sølv.

Da hadde du også Ribery som fikk utrettet fint lite. Veldig godt fornøyd med å holde så tett bakover mtp styrkeforholdet lagene imellom.

Jeg burde scoret minst to. Bommet på åpent mål mot slutten, og Di Natale hadde en enorm sjanse som ingen med 86 skal misbruke.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Sendt invitasjon.

3-0. Lett!

Meget bra :p 1 skudd på mål 2 skudd totalt.

LOL, du visste at jeg spiller med sølv og skulle likevel spille med gull, men unntak av venstrebacken som var sølv.

Da hadde du også Ribery som fikk utrettet fint lite. Veldig godt fornøyd med å holde så tett bakover mtp styrkeforholdet lagene imellom.

Jeg burde scoret minst to. Bommet på åpent mål mot slutten, og Di Natale hadde en enorm sjanse som ingen med 86 skal misbruke.

Visste faktisk ikke at du skulle bruke sølv.

Kunne skoret 5 til om jeg ville. Men ville få til den chippen :p

En kamp til. Så stiller jeg med sølv? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...