baguett Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) IF-Moses som RM hadde jeg glatt valgt over Chamberlain! Må kjøpe en pakke nå bare for å prøve å få han xD edit: forresten noen som vet om man må kjøpe sølvpakker eller gullpakker for å få sølvspillere IF? mener å huske at jeg fikk IF-chamberlain i en gullpakke, men husker ikke. Endret 18. april 2012 av baguett Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Ja, Moses har imponert meg lenge på ekte, så har lyst å teste IF Moses på fifa nå. Se om han kan imponere litt der også :&--#62; Satser på at han ikke blir så overdrevent dyr ------------- Hva synes du om El Kabir, LHUS? Vurderer å bygge dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/512484 da det virker awesome med både Kabir og N'gog på topp, i tillegg til raske vinger, men begge de sentrale midtbanespillerne får kun 7 i kjemi. Lurer på om det er verdt det. Scorer du like mye med Kabir som med N'gog? Endret 18. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hva synes du om El Kabir, LHUS? Vurderer å bygge dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/512484 da det virker awesome med både Kabir og N'gog på topp, i tillegg til raske vinger, men begge de sentrale midtbanespillerne får kun 7 i kjemi. Lurer på om det er verdt det. Scorer du like mye med Kabir som med N'gog? Jeg digger egentlig El Kabir, både farten/drivet og skuddet, men han er jo litt veik i duellene. N'Gog hadde litt bedre scoringssnitt, men solgte 4-3-3-N'Gog og har ikke fått testet 4-3-1-2-versjonen ennå. Tror El Kabir vil fungere glimrende sammen med en litt større spiss som N'Gog. Av en aller annen grunn er ikke El Kabir (14 kamper, 14 mål) toppscorer på sitt lag, både Castaignos (14 kamper, 17 mål) og Overtoom (SA, 16 kamper, 17 mål) scorer mer. Men han har jo mange assist. King (4 kamper, 3 mål) scorer heller ikke mest på "Norway", aner ikke hva jeg gjør feil med stjernene mine Elyounoussi (4 kamper, 5 mål) scorer mer, og Berget (SA, 4 kamper, 3 mål) like mange som King. Edit: Berget funker fett, var skeptisk til å ha han som SA. 5 mål signert Berget i siste matchen. Endret 18. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hehe, typisk det. Men hos meg er det ihvertfall N'Gog som topper scoringslisten. Fy faen for en spiss! Jeg har veldig lyst på en til rå spiss, men jeg klarer ikke finne en som kan linkes oppmed N'gog. Jeg vil liksom ikke kvitte meg med han. Mulig jeg bygger dette istedenfor http://www.futhead.com/12/squad/512484 . Da får alle 9 i kjemi. Det blir ikke 100% silver, men ser det er en del som spiller med blandet. Er fortsatt noen turneringer jeg kan være med i Endret 18. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hvilke turneringer tenker du å bruke det laget i? Om det er 4.5 stjerners turneringen du vil delta i så holder det jo med å sette bronsespillere på benken og kjøre på med verdensstjerner over alt på banen. Ser nok av de som gjør det i den turneringen, Endret 19. april 2012 av svortevik Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvilken turnering du bruker laget i? Den setningen må du fikse på. Skjønte ingenting jeg Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Noen som gidder å sjekke pris på Jerome på Stoke, 4-3-1-2? Ultimatedb.nl funker dårlig på mob. Auksjonen går ut om en halvtime. Endret 19. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Aner ikke hva formasjon, men 52K på Xbox og 58K på PS3 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Aner ikke hva formasjon, men 52K på Xbox og 58K på PS3 Hm? Hvis du velger 4-3-1-2? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ser ikke noen plass eg kan velge det på Ultimate siden. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Ser ikke noen plass eg kan velge det på Ultimate siden. Merkelig, skal vel stå prices per formation eller noe, men takk for forsøket Edit: kjøpte han til slutt for 56k. Skal bruke han sammen med N'Gog og Falque som SA. Endret 19. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg har et problem hvor items jeg har solgt ikke forsvinner fra tradepilen, de bare ligger der og tar plass. Og da får jeg ikke solgt nye ting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kan fjerne de manuelt ved å gå innpå dem og trykke trekant eller noe slikt mener eg å huske. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hvis det skjer på konsoll er det bare gå ut og inn etter du har sett på dem, er det på web appen har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
PwiurBaboon Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er det på WEB, så er de bare å gå inn på kortet deretter gå inn og ut av "Trade pile". Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Gad, folk som quiter i 1. omg.. Siste to kampene med El Kabir++ har motstanderen quita i 1. omg, som ødelegger hele målstatistikken, når jeg normalt ville rukket å score en haug med mål i løpet av den tida som var igjen. Edit: man møter virkelig mye rart når man spiller med sølv. Ufattelig mange med søppellag, og i tillegg en helt råtten kjemi. Da vil jo målene naturligvis renne inn. Endret 19. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Må vel snart lage meg et sølvlag jeg også. Har ca 500 000,- så et ok lag må jeg vel klare å få til. Har en sølvspiller( El Shaarawy) i klubben som jeg bruker i det italienske laget mitt, så kan gjerne bruke ham i et sølvlag også, men tar gjerne i mot gode tips til sølvlag:-) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 med 500k til rådighet + el shaarawy allerede vil du få MYE mer en et "ok lag" Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Joda, men jeg kjenner ikke markedet for sølvlag spesielt godt, så føler jeg famler litt i blinde. Får sjekke litt på futhead i prisklassen jeg har å gå for, se hva som dukker opp:-) Er der en nasjonalitet/liga som utmerker seg når det gjelder sølvspillere? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 hehe. Vel, Brasil er jo selvskreven i toppklassen på sølvlag, men det er et hav av gode alternativer. Du kan som meg ha et engelsk lag med norsk angrep, du kan ha hel-italiensk, fransk (mange gode i Frankrike) og egentlig så har du mange andre land i tillegg. Hadde jeg vært deg ville fransk, italiensk eller brasiliansk vært valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå