Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

IF-Moses som RM hadde jeg glatt valgt over Chamberlain!

Må kjøpe en pakke nå bare for å prøve å få han xD

edit: forresten noen som vet om man må kjøpe sølvpakker eller gullpakker for å få sølvspillere IF? mener å huske at jeg fikk IF-chamberlain i en gullpakke, men husker ikke.

Endret av baguett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Moses har imponert meg lenge på ekte, så har lyst å teste IF Moses på fifa nå. Se om han kan imponere litt der også :&--#62; Satser på at han ikke blir så overdrevent dyr

-------------

Hva synes du om El Kabir, LHUS? Vurderer å bygge dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/512484 da det virker awesome med både Kabir og N'gog på topp, i tillegg til raske vinger, men begge de sentrale midtbanespillerne får kun 7 i kjemi. Lurer på om det er verdt det. Scorer du like mye med Kabir som med N'gog?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hva synes du om El Kabir, LHUS? Vurderer å bygge dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/512484 da det virker awesome med både Kabir og N'gog på topp, i tillegg til raske vinger, men begge de sentrale midtbanespillerne får kun 7 i kjemi. Lurer på om det er verdt det. Scorer du like mye med Kabir som med N'gog?

Jeg digger egentlig El Kabir, både farten/drivet og skuddet, men han er jo litt veik i duellene. N'Gog hadde litt bedre scoringssnitt, men solgte 4-3-3-N'Gog og har ikke fått testet 4-3-1-2-versjonen ennå. Tror El Kabir vil fungere glimrende sammen med en litt større spiss som N'Gog.

Av en aller annen grunn er ikke El Kabir (14 kamper, 14 mål) toppscorer på sitt lag, både Castaignos (14 kamper, 17 mål) og Overtoom (SA, 16 kamper, 17 mål) scorer mer. Men han har jo mange assist.

King (4 kamper, 3 mål) scorer heller ikke mest på "Norway", aner ikke hva jeg gjør feil med stjernene mine :p Elyounoussi (4 kamper, 5 mål) scorer mer, og Berget (SA, 4 kamper, 3 mål) like mange som King.

Edit: Berget funker fett, var skeptisk til å ha han som SA. 5 mål signert Berget i siste matchen.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Hehe, typisk det. Men hos meg er det ihvertfall N'Gog som topper scoringslisten. Fy faen for en spiss! Jeg har veldig lyst på en til rå spiss, men jeg klarer ikke finne en som kan linkes oppmed N'gog. Jeg vil liksom ikke kvitte meg med han.

Mulig jeg bygger dette istedenfor http://www.futhead.com/12/squad/512484 . Da får alle 9 i kjemi. Det blir ikke 100% silver, men ser det er en del som spiller med blandet. Er fortsatt noen turneringer jeg kan være med i :)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hvilke turneringer tenker du å bruke det laget i?

Om det er 4.5 stjerners turneringen du vil delta i så holder det jo med å sette bronsespillere på benken og kjøre på med verdensstjerner over alt på banen. Ser nok av de som gjør det i den turneringen,

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Gad, folk som quiter i 1. omg.. Siste to kampene med El Kabir++ har motstanderen quita i 1. omg, som ødelegger hele målstatistikken, når jeg normalt ville rukket å score en haug med mål i løpet av den tida som var igjen.

Edit: man møter virkelig mye rart når man spiller med sølv. Ufattelig mange med søppellag, og i tillegg en helt råtten kjemi. Da vil jo målene naturligvis renne inn.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

hehe. Vel, Brasil er jo selvskreven i toppklassen på sølvlag, men det er et hav av gode alternativer.

Du kan som meg ha et engelsk lag med norsk angrep, du kan ha hel-italiensk, fransk (mange gode i Frankrike) og egentlig så har du mange andre land i tillegg. Hadde jeg vært deg ville fransk, italiensk eller brasiliansk vært valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...