Teipball Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Sånn, da har jeg vunnet min første turnering og jeg er 5 000 coins rikere. Ledet 5-1 i finalen før jeg slipper inn noen lette mål på slutten, men egentlig full kontroll.Laget jeg møtte hadde IF Cavani, en haug med over 80 spillere som koster 5Kish og en IF back. Så godt fornøyd med den. Laget som jeg vant finalen med: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#foF4sGZqbbxHb Coentrao, 1200, resten mellom 300-600 i verdi. Neymar fikk jeg i startpakken. Billig og godt lag. Hadde en meget fint mål i finalen også. Neymar med chop-tunnel før jeg finesseren den i hjørnet. Hele målet: virker som slowen kommer flere gsnger, men skal se om jeg får den opp, for det var noe av det mer pene jeg har scoret på fifa. Finta i slow: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/95269068 Har 7 500 i coins nå, burde bruke de til å trade for å tjene mer, men er keen på å bruke de til en ny keeper og Nilmar. Da er sjansen større for å vinne mer. Og kamper er kulere enn trading i mine øyne. Sa det vel i FIFA-tråden også, Neymar er fantastisk å spille med. Helt fantastisk Endret 29. september 2011 av Teipball Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Ultimate Team nede på hjemmsida til EA igjen? det står: "Oops! Looks like somethin went wrong and an error has occured. Please refresh your browser to restart the application" hjelper ikke å refreshe sida Endret 29. september 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
fnats Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sikkert nettet som blokkerer det hvis du er på skole/jobb. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 kommer jo faen ikke inn på UT på FIFA? "serverne hos EA er nede for øyeblikket. Prøv igjen senere." OMG Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kjøpte gullpakka idag. Fikk Eriksen og Neymar Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Neymar får du mye gøy med, kanonspiller. Eriksen får du vel for 600, så den er ikke så spesiel. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 grei deal og kjøpe diarra og gourcuff for 2000 hver? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sikkert nettet som blokkerer det hvis du er på skole/jobb. Nei, det er nede med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fy faen. Kjøper ei ny gullpakke siden jeg hadde så flaks på den første, og der dukker Falcao opp Lenke til kommentar
Kentrr11 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Ultimate er jo det artigste med hele Fifa, digger det. Hvor mange har fifa 12 Har et lite skoleprosjekt gående, la oss se hvor mange som spiller fifa. Like like like Endret 29. september 2011 av Kentrr11 Lenke til kommentar
Henro Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg forhåndsbestilte også og fikk mail fra Lefdal idag med koden min, kommer sikkert fra Elkjøp iløpet av morgendagen eller noe? Håper på det. Jeg har fått kode. Men dem som har bestilt 23 sept. eller etter det får ikke koder lenger. Står det under spørsmål og svar. Jeg har nå satt opp et bronsje lag online med gratis pakkene jeg fikk. Klar for å spille litt offline for å få litt poeng. Får bare håpe fifa kommer i posten imorgen. Faderrullllan...Jeg ringte elkjøp, og han sa jeg skulle få en kode. Noen som har en ekstra elns? Og fikk ikke spillet i dag heller, så burde ligge der i morgen. Hva koster egentlig slike pakker i KR? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg forhåndsbestilte også og fikk mail fra Lefdal idag med koden min, kommer sikkert fra Elkjøp iløpet av morgendagen eller noe? Håper på det. Jeg har fått kode. Men dem som har bestilt 23 sept. eller etter det får ikke koder lenger. Står det under spørsmål og svar. Jeg har nå satt opp et bronsje lag online med gratis pakkene jeg fikk. Klar for å spille litt offline for å få litt poeng. Får bare håpe fifa kommer i posten imorgen. Faderrullllan...Jeg ringte elkjøp, og han sa jeg skulle få en kode. Noen som har en ekstra elns? Og fikk ikke spillet i dag heller, så burde ligge der i morgen. Hva koster egentlig slike pakker i KR? Litt usikker. Men den beste gullpakka koster 7500 gull, noe som tilsier 81 microsoft points. 500 microsoft points koster rundt 81 kroner slik jeg forstor. Så det er billig. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sikkert nettet som blokkerer det hvis du er på skole/jobb. Nei, det er nede med jevne mellomrom. Jo, flere som sliter med det samme på skole og jobb i følge EAforumet. Selv får jeg den beskjeden når jeg prøver å logge meg på på skolenettet. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 1 7,500-pakke koster 10 kroner på PS3. Fikk forresten spillet i postkassen nettopp! Lenke til kommentar
snitch Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Får melding om at det er for mange på så kommer ikke inn på appen, sykt irriterende. Men kommer heller ikke inn på selve spillet. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) får opp dette... Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. Endret 29. september 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
snitch Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 får opp dette... Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. Samme her, men skulle tro det var mulig inne på det selve spillet Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 EA serverne er overbelasta? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sikkert nettet som blokkerer det hvis du er på skole/jobb. Nei, det er nede med jevne mellomrom. Jo, flere som sliter med det samme på skole og jobb i følge EAforumet. Selv får jeg den beskjeden når jeg prøver å logge meg på på skolenettet. Og eg får denne meldingen hjemme både på web appen og på PS3'en. Og iogmed at det tydelig er EA som sliter med hele FUT opllegget sitt så regner eg med at grunnen til at en ikke komemr inn er fordi en er på en skole. Jeg har fått en kode, men aner ikke hvor jeg trykker inn koden... PS Store - Redeem Codes - trykk inn kode. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 kan spillere på Ultimate Team gå opp i rating? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå