Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Sånn, da har jeg vunnet min første turnering og jeg er 5 000 coins rikere.

 

Ledet 5-1 i finalen før jeg slipper inn noen lette mål på slutten, men egentlig full kontroll.Laget jeg møtte hadde IF Cavani, en haug med over 80 spillere som koster 5Kish og en IF back. Så godt fornøyd med den.

 

Laget som jeg vant finalen med: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#foF4sGZqbbxHb

 

Coentrao, 1200, resten mellom 300-600 i verdi. Neymar fikk jeg i startpakken. Billig og godt lag.

 

Hadde en meget fint mål i finalen også. Neymar med chop-tunnel før jeg finesseren den i hjørnet.

 

Hele målet: virker som slowen kommer flere gsnger, men skal se om jeg får den opp, for det var noe av det mer pene jeg har scoret på fifa.

Finta i slow: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/95269068

 

Har 7 500 i coins nå, burde bruke de til å trade for å tjene mer, men er keen på å bruke de til en ny keeper og Nilmar. Da er sjansen større for å vinne mer. Og kamper er kulere enn trading i mine øyne.

 

Sa det vel i FIFA-tråden også, Neymar er fantastisk å spille med. Helt fantastisk

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg forhåndsbestilte også og fikk mail fra Lefdal idag med koden min, kommer sikkert fra Elkjøp iløpet av morgendagen eller noe?

Håper på det. :)

Jeg har fått kode. Men dem som har bestilt 23 sept. eller etter det får ikke koder lenger. Står det under spørsmål og svar.

 

 

 

Jeg har nå satt opp et bronsje lag online med gratis pakkene jeg fikk. Klar for å spille litt offline for å få litt poeng. Får bare håpe fifa kommer i posten imorgen.

Faderrullllan...Jeg ringte elkjøp, og han sa jeg skulle få en kode. :( Noen som har en ekstra elns? Og fikk ikke spillet i dag heller, så burde ligge der i morgen.

 

Hva koster egentlig slike pakker i KR?

Lenke til kommentar

 

Jeg forhåndsbestilte også og fikk mail fra Lefdal idag med koden min, kommer sikkert fra Elkjøp iløpet av morgendagen eller noe?

Håper på det. :)

Jeg har fått kode. Men dem som har bestilt 23 sept. eller etter det får ikke koder lenger. Står det under spørsmål og svar.

 

 

 

Jeg har nå satt opp et bronsje lag online med gratis pakkene jeg fikk. Klar for å spille litt offline for å få litt poeng. Får bare håpe fifa kommer i posten imorgen.

Faderrullllan...Jeg ringte elkjøp, og han sa jeg skulle få en kode. :( Noen som har en ekstra elns? Og fikk ikke spillet i dag heller, så burde ligge der i morgen.

 

Hva koster egentlig slike pakker i KR?

Litt usikker. Men den beste gullpakka koster 7500 gull, noe som tilsier 81 microsoft points.

500 microsoft points koster rundt 81 kroner slik jeg forstor. Så det er billig.

Lenke til kommentar

Sikkert nettet som blokkerer det hvis du er på skole/jobb.

 

Nei, det er nede med jevne mellomrom.

 

Jo, flere som sliter med det samme på skole og jobb i følge EAforumet. Selv får jeg den beskjeden når jeg prøver å logge meg på på skolenettet.

 

Og eg får denne meldingen hjemme både på web appen og på PS3'en. Og iogmed at det tydelig er EA som sliter med hele FUT opllegget sitt så regner eg med at grunnen til at en ikke komemr inn er fordi en er på en skole.

 

Jeg har fått en kode, men aner ikke hvor jeg trykker inn koden...

 

PS Store - Redeem Codes - trykk inn kode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...