Nemesis T Virus Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Var det Happy Hour idag? Var snakk om det på twitter hvertfall. Dritt as, var på trening.. Er Happy Hour igjen kl 00. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) haha vurderer å selge en spiller bare for å kjøpe en pakke selv om jeg vet at jeg ikke får en dritt Endret 17. april 2012 av baguett Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Som dere ser her, så får Donk 9 i kjemi: http://www.futhead.com/12/squad/481494 (Har Van Aanholt i 73 om det har noe å si) Men på Fifa får Donk bare 7? Han har riktig formasjon, bare for å ha sagt det. Endret 17. april 2012 av EAga Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Noen som vil ha kamp? Jeg er med. Første kamp med nordmennene nå, ikke mindre enn fire skader. Come on, EA. Endret 17. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Mongo kamp Jeg hadde 14 og 9 på mål, klarte bare score op 3 av dem.. Du var derimot mer effektiv som omtrent scorte på hvert skudd du hadde, til og med fra 90-graders vinkel fra mål! 'Du scorte 5 mål i første omgang og null i andre, jeg scorte 3 i andre, 0 i første. Dårligste kampen min idag! Takk for det!!! Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Mongo kamp Jeg hadde 14 og 9 på mål, klarte bare score op 3 av dem.. Du var derimot mer effektiv som omtrent scorte på hvert skudd du hadde, til og med fra 90-graders vinkel fra mål! 'Du scorte 5 mål i første omgang og null i andre, jeg scorte 3 i andre, 0 i første. Dårligste kampen min idag! Takk for det!!! Ting gikk på skinner, men bommet på kjempesjanser i 1. omgang også. 2. omgang var nitrist for min del, både forover og bakover. Alt i alt var kampen midt på treet for meg, tidenes svakeste andreomgang ødela alt. Takk for kampen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Helvete, du måtte vel ikke se den straffen, og ha lang feiring da LHUS???? -.- Jævli irriterende å tape på at du får en straffe som aldri var straffe, og når du i tillegg skal SE MÅLET? "uuuuH! Jeg skjøt et slapt skudd midt i mål". PFFF! Rematch en gang, uten regn D: Lurer litt på hvorfor det regna også, fordi det stod DRY før kampen. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Helvete, du måtte vel ikke se den straffen, og ha lang feiring da LHUS???? -.- Jævli irriterende å tape på at du får en straffe som aldri var straffe, og når du i tillegg skal SE MÅLET? "uuuuH! Jeg skjøt et slapt skudd midt i mål". PFFF! Rematch en gang, uten regn D: Lurer litt på hvorfor det regna også, fordi det stod DRY før kampen. Haha, FUNNY. Jeg så ikke om det var straffe eller ikke, men mål er mål og repriser er undervurdert Hater regnvær så mye at jeg vurderte å quite. Vi dropper regnvær heretter da, i hvert fall hvis vi spiller UT. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Noen som spiller UT på xbox her? Hadde vært greit å få tatt noen kamper i så fall:-) Lenke til kommentar
PwiurBaboon Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Noen som spiller UT på xbox her? Hadde vært greit å få tatt noen kamper i så fall:-) Kan spille om en times tid!? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg spiller på xbox men er ganske dårlig Men kan sikkert spille noen kamper. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Legg ut gamertag så kan jeg legge til... Er ikke noe verdensmester i fifa jeg heller, men gøy er det likevel:-) Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dr Richtofen C4 Lenke til kommentar
PwiurBaboon Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 PwiurBaboon, legg meg til Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ukens lag: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#Id8sIWDRbdmNh Tevez skal jeg ha! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Vaz Tê skal jeg ha! :o 91 shooting på en silver?! Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Som dere ser her, så får Donk 9 i kjemi: http://www.futhead.com/12/squad/481494 (Har Van Aanholt i 73 om det har noe å si) Men på FIFA får Donk bare 7? Han har riktig formasjon, bare for å ha sagt det. Hjelp anyone? Hvorfor får han ikke 9 i kjemi på FIFA? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Som jeg har sagt her tidligere så kan du ikke stole blindt på Futhead og hvilken kjemi du får opp der. For meg var det heldigvis motsatt, 7 på Futhead og 9 på FIFA. Donk er forresten rå, en av de beste sølvstopperne jeg har hatt. Steven Caulker mangler faktisk på ultimatedb.nl, helt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå