Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mongo kamp :p Jeg hadde 14 og 9 på mål, klarte bare score op 3 av dem.. Du var derimot mer effektiv som omtrent scorte på hvert skudd du hadde, til og med fra 90-graders vinkel fra mål! 'Du scorte 5 mål i første omgang og null i andre, jeg scorte 3 i andre, 0 i første. Dårligste kampen min idag! :p

Takk for det!!!

Lenke til kommentar

Mongo kamp :p Jeg hadde 14 og 9 på mål, klarte bare score op 3 av dem.. Du var derimot mer effektiv som omtrent scorte på hvert skudd du hadde, til og med fra 90-graders vinkel fra mål! 'Du scorte 5 mål i første omgang og null i andre, jeg scorte 3 i andre, 0 i første. Dårligste kampen min idag! :p

Takk for det!!!

Ting gikk på skinner, men bommet på kjempesjanser i 1. omgang også. 2. omgang var nitrist for min del, både forover og bakover.

Alt i alt var kampen midt på treet for meg, tidenes svakeste andreomgang ødela alt. Takk for kampen :)

Lenke til kommentar

Helvete, du måtte vel ikke se den straffen, og ha lang feiring da LHUS???? -.- Jævli irriterende å tape på at du får en straffe som aldri var straffe, og når du i tillegg skal SE MÅLET? "uuuuH! Jeg skjøt et slapt skudd midt i mål". PFFF! :grumpy:

Rematch en gang, uten regn D: Lurer litt på hvorfor det regna også, fordi det stod DRY før kampen.

Lenke til kommentar

Helvete, du måtte vel ikke se den straffen, og ha lang feiring da LHUS???? -.- Jævli irriterende å tape på at du får en straffe som aldri var straffe, og når du i tillegg skal SE MÅLET? "uuuuH! Jeg skjøt et slapt skudd midt i mål". PFFF! :grumpy:

Rematch en gang, uten regn D: Lurer litt på hvorfor det regna også, fordi det stod DRY før kampen.

Haha, FUNNY. Jeg så ikke om det var straffe eller ikke, men mål er mål og repriser er undervurdert ;)

Hater regnvær så mye at jeg vurderte å quite. Vi dropper regnvær heretter da, i hvert fall hvis vi spiller UT.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt her tidligere så kan du ikke stole blindt på Futhead og hvilken kjemi du får opp der. For meg var det heldigvis motsatt, 7 på Futhead og 9 på FIFA. Donk er forresten rå, en av de beste sølvstopperne jeg har hatt.

Steven Caulker mangler faktisk på ultimatedb.nl, helt utrolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...