kong_gabby Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Dristig med så tregt forsvar, Baguett. Folk pace abuse'er ikke akkurat noe mindre med sølvlagene. Men vi får se, mulig jeg stiller med BPL Greek hvor jeg har Sinclair, Campbell og Quincy (94 i pace). Edit: Delph (174 cm) er min høyeste midtbanespiller. Godt gjort. Endret 14. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Litt irriterenes at etter en kamp, MÅ man se høydepunktene om den andre horen man spiller med ikke gidder å trykke bare for å irritere. Leaver man, taper man. Hender at jeg tar meg en kamp som jeg kanskje ikke helt har tid til, og må stikke så fort som mulig egentlig. Og plutselig må jeg vente to ekstra minutter for å slå av playstation om det er mange høydepunkter. Helt på trynet Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Er det en ting jeg vil at EA skal gjøre på UT, så er det å få RW-LW kort. Er utrolig kjipt å ikke kunne bygge klubblag fordi EA har fucket opp posisjonene til spillerne. Mener da ikke kun LW or RW, men alle. RM-LM, RB-LB, osv EA burde fjerne posisjonskort helt, er ikke noe poeng at man kan gjøre Drogba til sentral midt eller Mascherano til spiss. Det de hellr burde gjøre mulig er at spillerne enten blir 8 i kjemi i posisjoner de står oppført under posisjoner, eller at man kan kjøpe generelle posisjonskort som man kan bytte mellom. Villa har f.eks LW, ST, RW, CF. Mens Ronaldo har LW, LM, ST, RM. Da kan man bytte posisjonen til spilleren til disse, men man kan ikke gjøre Ronaldo til CF f.eks. 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fjerne posisjonskortene må de ikke finne på å gjøre! Jeg elsker de. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fjerne posisjonskortene må de ikke finne på å gjøre! Jeg elsker de. Elsker de? Hva er det å elske med posisjonskort som låser en spiller i EN eneste posisjon? En spiller bør kunne spille i de posisjonene han er tilfreds med på ekte. Ronaldo bør kunne spille LW, RW, ST. Nani bør kunne spille LW og RW, osv osv. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fjerner de posisjonskortene kan de like godt fjerne formasjonskort også. 433=LW, 442= LM osv. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 LHUS: har de raskeste norske/tippeliga stopperne, utenom Reginiussen, som jeg skal kjøpe når noen putter han på markedet til en vettig pris. Men fikk kjøpt Huseklepp Lenke til kommentar
Henro Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hvor mye vil man få hvis man vinner "Silver show off" 3 ganger? Første gang var det 4k, andre gang 2k, hva med tredje? Endelig har EA laget en sølv-turnering. Man får nesten ikke noe profit hvis man spiller vanlige kamper. Må kjøpe kort til skader, fysikk, kontrakter. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 En del, du burde ikke ha spillere under 70, selv har jeg mine alltid over 80 til enhver tid. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Kjøpte nettopp en premium gullpakke og fikk Rio Ferdinand(87). Min beste pakke hittil EDIT: Skriveleif.. Endret 14. april 2012 av EAga Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Da har jeg solgt det norske laget pga det var elendig, og kjøpt et norsk/engelsk lag Noen innvendinger? Har brukt hvert øre på laget, så kan ikke kjøpe noen dyrere spillere nå, men the Ox og Sinclair er på lista Endret 15. april 2012 av baguett Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Da har jeg solgt det norske laget pga det var elendig, og kjøpt et norsk/engelsk lag Noen innvendinger? Har brukt hvert øre på laget, så kan ikke kjøpe noen dyrere spillere nå, men the Ox og Sinclair er på lista Baptiste ser bedre ut enn Mariappa og han andre stopperen, og Kirkland skal vel være bedre enn Turnbull. Så generelt bra ut og ga meg noen tips. Jeg vurderer Mariappa og Baptiste istedenfor Bramble som er både treg, lav og uvenn med ballen, så gi gjerne en vurdering av Mariappa, særlig på hodespillet. Er han ok i luftrommet, er Bramble ferdig. Edit: grei måte å avslutte dagen på, visse spillere er lette å like: Endret 15. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Noen som har erfaring med UP King? Ser at han bare er 10 000 dyrere enn den vanlige nå. Er det verdt det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Noen er enklere å like enn andre ja... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det målsnittet var ikke feil. Jeg har begynt på et tredje sølvlag, så skader og slitne spillere blir et mindre problem: http://futhead.com/12/squad/479827 Bare fått inn El Kabir, Mangala og Tiendalli. Er Jourdren den beste franske sølvkeeperen? Hva med Vercoutre, med bedre handling? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det målsnittet var ikke feil. Jeg har begynt på et tredje sølvlag, så skader og slitne spillere blir et mindre problem: http://futhead.com/12/squad/479827 Bare fått inn El Kabir, Mangala og Tiendalli. Er Jourdren den beste franske sølvkeeperen? Hva med Vercoutre, med bedre handling? For å være ærlig synes jeg Corchia er ubrukelig som RB. Blir ofte tatt på kontringer fordi backen ikke er i nærheten av å holde følge med raske vinger og spisser. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det målsnittet var ikke feil. Jeg har begynt på et tredje sølvlag, så skader og slitne spillere blir et mindre problem: http://futhead.com/12/squad/479827 Bare fått inn El Kabir, Mangala og Tiendalli. Er Jourdren den beste franske sølvkeeperen? Hva med Vercoutre, med bedre handling? For å være ærlig synes jeg Corchia er ubrukelig som RB. Blir ofte tatt på kontringer fordi backen ikke er i nærheten av å holde følge med raske vinger og spisser. Jeg har tenkt tanken, og vurdert Mendy fra OB. Men Corchia er mye bedre på å forsvare, så jeg tror jeg tester han først. Spiller med Maniatis (fart på 77) som HB i "BPL Greek" og jeg sitter ikke med følelsen av at farta hans er et problem, men mulig jeg har vært heldig. Corchia så veldig god ut all over, med unntak av at han er litt treg. Mangala kan være en redning der. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kanskje dette kan være noe for meg: 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Bare 99? Synes Young hadde fortjent 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå