Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å få spilt mot et jevngodt lag, med mitt nykomponerte sølvlag. Siden jeg har ræva moral på hele gjengen er jeg ikke veldig keen på å møte lag med 80+ i angrep helt ennå.

Og settes jeg opp mot et lag som er hårfint bedre enn mitt, så gidder de ikke? Har bare sølv og bronse på benken, så det er ikke min egen feil at mange av lagene jeg settes opp mot er betydelig bedre enn mitt.

Viser seg forresten at Futhead ikke er helt til å stole på når det kommer til kjemi. Futhead gir Almebäck 7, EA gir han 9:

http://futhead.com/12/squad/466199

Lenke til kommentar

Er det en ting jeg vil at EA skal gjøre på UT, så er det å få RW-LW kort. Er utrolig kjipt å ikke kunne bygge klubblag fordi EA har fucket opp posisjonene til spillerne. Mener da ikke kun LW or RW, men alle. RM-LM, RB-LB, osv

Satt forresten og lekte meg på futhead, og mekket sammen et crazy pace abuse lag, til ikke en altfor høy sum. Selv har ikke jeg råd til det enda, da jeg svidde av halvparten av coinsa mine på pakker uten å få en dritt, men dette er soleklart en kandidat til neste lag om det ikke blir sølv lag :)http://www.futhead.com/12/squad/468229

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hva mener du med å få RW-LW kort? bla. ukens TOTW-Ronaldo er jo i RW(?)

Holder på å bygge et norsk sølvlag, men har ikke fått råd til de sykeste enda (Huseklepp, King, Tettey, IF-Hanstveit) men holder på å spare, siden jeg ved siden av har et bundesligalag. Kom over at det faktisk ikke finnes en norsk sølvspiller i LM posisjon, meget underlig.

Her er laget.

edit: må samtidig uttrykke at jeg ikke fatter og forstår hvorfor man ikke kan velge hvilken formasjon man er ute etter når man søker etter formasjonskort, samme med manager....

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...