Xabi.A Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvor lenge satt du auksjonen til og hva slags formasjon er han i ? 1 time 4-1-2-1-2 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Enjoy. Takk for det! Hvis det er noen andre som har noen spillere til overs/coins og ønsker å gi det til meg, hadde jeg vært meget takknemlig Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tenkte meg dette her: http://www.futhead.com/12/squad/463012 Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Haha! Men her kommer spørsmålet: Hvem bør jeg følge på twitter for å vite når det er happy hour? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) jackatack45 og Easportsfifa Endret 13. april 2012 av baguett Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ok, er det happy hour idag? Vet du det? Lenke til kommentar
Ireaa Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hei! Noen som har problemer med å få spilt kamper? "Det oppstod en feil med spilløkten din, Vennligst prøv igjen. Har hatt det sånn i 2-3 uker nå. Både på offline og online delen. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Samme her? EDIT: Fant det ut. Du må ha fullt opp både benk og reserver. Funket knall! Endret 13. april 2012 av EAga Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jippi, svidd av 200kr idag på pakker, beste jeg fikk var Benayoun... /sarkasme Ok, er det happy hour idag? Vet du det? Er neppe idag, de skrev at det ikke ble MOTM-HH idag så. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å få spilt mot et jevngodt lag, med mitt nykomponerte sølvlag. Siden jeg har ræva moral på hele gjengen er jeg ikke veldig keen på å møte lag med 80+ i angrep helt ennå. Og settes jeg opp mot et lag som er hårfint bedre enn mitt, så gidder de ikke? Har bare sølv og bronse på benken, så det er ikke min egen feil at mange av lagene jeg settes opp mot er betydelig bedre enn mitt. Viser seg forresten at Futhead ikke er helt til å stole på når det kommer til kjemi. Futhead gir Almebäck 7, EA gir han 9: http://futhead.com/12/squad/466199 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Villa,Tevez,Maicon og IF Raul fikk jeg i dag i pakker. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 HVA? Har sett litt i denne tråden en god stund nå, og du har f**n meg fått syke spillere hver gang. Har du et triks i ermet, eller sykt flaks? hvilke pakker kjøper du? ekte penger/coins? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Vinninga går garantert opp i spinninga. 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ea får med seg hva Luna skriver om meg så de gir meg fordeler Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Er det en ting jeg vil at EA skal gjøre på UT, så er det å få RW-LW kort. Er utrolig kjipt å ikke kunne bygge klubblag fordi EA har fucket opp posisjonene til spillerne. Mener da ikke kun LW or RW, men alle. RM-LM, RB-LB, osv Satt forresten og lekte meg på futhead, og mekket sammen et crazy pace abuse lag, til ikke en altfor høy sum. Selv har ikke jeg råd til det enda, da jeg svidde av halvparten av coinsa mine på pakker uten å få en dritt, men dette er soleklart en kandidat til neste lag om det ikke blir sølv lag http://www.futhead.com/12/squad/468229 Endret 14. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hva mener du med å få RW-LW kort? bla. ukens TOTW-Ronaldo er jo i RW(?) Holder på å bygge et norsk sølvlag, men har ikke fått råd til de sykeste enda (Huseklepp, King, Tettey, IF-Hanstveit) men holder på å spare, siden jeg ved siden av har et bundesligalag. Kom over at det faktisk ikke finnes en norsk sølvspiller i LM posisjon, meget underlig. Her er laget. edit: må samtidig uttrykke at jeg ikke fatter og forstår hvorfor man ikke kan velge hvilken formasjon man er ute etter når man søker etter formasjonskort, samme med manager.... Endret 14. april 2012 av baguett Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ronaldo er LW ikke RW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå