Nemesis T Virus Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Er visst HH nå fikk en Vidic jeg. Og ukens lag er: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jyVNFqcgbdjJx Endret 11. april 2012 av Dummkopfs Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som er med og spiller om noe? ps3 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 "D. Blind" ble bytta inn og fikk sin debut her nå. Fikk han i pakke for en stund siden og var den eneste jeg valgte å beholde, utelukkende fordi han ser ut som en kloning av faren, og da ser ut som en kul fyr :!: N'Gog var forresten en kurant spiss, tror han har scoret på over halvparten av sine avslutninger, og han var heldigvis ubrukt da jeg jeg kjøpte han, så jeg kan holde litt følge med antall kamper og mål. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hvis du går inn på Bio på Web-appen, så ser du din statistikk på spilleren. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hvis du går inn på Bio på Web-appen, så ser du din statistikk på spilleren. Merkelig, mener at bio på konsollen viser andres kamper og mål også, men på web er det bare mine stats ser jeg nå. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Stemmer det, var derfor jeg poengterte at du måtte sjekke via nettleseren. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Bra lei av å søke etter Donk (nederlandsk stopper, Brügge, 4-3-3) nå, vært på jakt etter han i tre dager eller noe. Er altfor få som ligger ute, og jeg er for sta til å betale den blodprisen noen krever når de vet at han er sjelden. Donk er siste spilleren jeg mangler før sølvlaget er komplett, men er man sta så er man sta. Endret 12. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nå har jeg endelig knekt koden på Ultimate Team!!! Har fikset meg et lag som har 8 strake seire, og to silver turneringer vunnet på rad. Trenger en utfordring, any1? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Noen som har noen formening om hva som er best av Caulker + Kirkland vs Bramble + Mignolet? Bramble er både lav og treg, men virker ellers bedre enn Caulker. Ridgewell er den andre stopperen. Backen er en gresk middelmådighet med 77 i pace. Edit: Fikk Bramble og Given til en ok pris, så jeg tester ut Bramble mens jeg er på leting etter en billig Mignolet. Men når jeg spiller enkeltkamper, får det da noen negativ innvirkning at Given er gull? Endret 13. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hater hvor mye headinger er overpowered på dette spillet, uansett hva jeg gjør så slipper jeg inn mål på headinger er jo som forsvarsspillerne blir paralysert hver gang det kommer en corner. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Spilte nettopp en online kamp og vant 13-1. Han gav opp når jeg scoret mitt 7 mål. Poenget er uansett ikke resultatet, men pengene jeg vant. Kun 836 coins. Når jeg begynte med UT for 1-2 måneder siden sa folk at de pleide å få 1000 coins etter en kamp. Altså, det nekter jeg å tro på Må isåfall ha blitt nerfet til de grader. Min DNF Modifier er på 0,97 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kommer jo også ann på hva slags kamp/turnering det er. Hvis jeg vant 4-0 i en kamp med høy bonus kunne jeg få rundt 1000 coins. Har heller ikke noe å si om du scorer 4 eller 15 mål. Samme gjelder cornere, antall skudd osv. Er vel for at folk ikke skal møte en venn å tjene 10 000 coins per kamp. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg hadde dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/195876 For en måned siden klarte jeg utrolig nok å slette det. Jeg har ikke spilt siden den gang, men merker jeg har lyst til å starte igjen. Det jeg lurer på er om noen har lyst til å gi meg noen coins/spillere slik at jeg kan starte igjen. Merker at det blir for tøft å starte opp igjen med kun dårlige bronsespillere man får i startpakken... Noen som kan hjelpe en "fattig" medspiller i krise ? Jeg kan til og med gi tilbake coins/spillere etter hvert som jeg har fått bygd opp et bedre lag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Spilte nettopp en online kamp og vant 13-1. Han gav opp når jeg scoret mitt 7 mål. Poenget er uansett ikke resultatet, men pengene jeg vant. Kun 836 coins. Når jeg begynte med UT for 1-2 måneder siden sa folk at de pleide å få 1000 coins etter en kamp. Altså, det nekter jeg å tro på Må isåfall ha blitt nerfet til de grader. Min DNF Modifier er på 0,97 Max DNF ( altså det høyeste) mye finter, ingen offsides, ingen kort, mange mål, cornere, frispark osv så kommer du glatt opp i 1000coins. Jeg hadde dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/195876 For en måned siden klarte jeg utrolig nok å slette det. Jeg har ikke spilt siden den gang, men merker jeg har lyst til å starte igjen. Det jeg lurer på er om noen har lyst til å gi meg noen coins/spillere slik at jeg kan starte igjen. Merker at det blir for tøft å starte opp igjen med kun dårlige bronsespillere man får i startpakken... Noen som kan hjelpe en "fattig" medspiller i krise ? Jeg kan til og med gi tilbake coins/spillere etter hvert som jeg har fått bygd opp et bedre lag Hørtes litt muffins ut spørr du meg. Men uansett kunne lånt deg eg men eg er så godt som ferdig med FUT og Fifa12. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Spilte nettopp en online kamp og vant 13-1. Han gav opp når jeg scoret mitt 7 mål. Poenget er uansett ikke resultatet, men pengene jeg vant. Kun 836 coins. Når jeg begynte med UT for 1-2 måneder siden sa folk at de pleide å få 1000 coins etter en kamp. Altså, det nekter jeg å tro på Må isåfall ha blitt nerfet til de grader. Min DNF Modifier er på 0,97 Max DNF ( altså det høyeste) mye finter, ingen offsides, ingen kort, mange mål, cornere, frispark osv så kommer du glatt opp i 1000coins. Jeg hadde dette laget: http://www.futhead.com/12/squad/195876 For en måned siden klarte jeg utrolig nok å slette det. Jeg har ikke spilt siden den gang, men merker jeg har lyst til å starte igjen. Det jeg lurer på er om noen har lyst til å gi meg noen coins/spillere slik at jeg kan starte igjen. Merker at det blir for tøft å starte opp igjen med kun dårlige bronsespillere man får i startpakken... Noen som kan hjelpe en "fattig" medspiller i krise ? Jeg kan til og med gi tilbake coins/spillere etter hvert som jeg har fått bygd opp et bedre lag Hørtes litt muffins ut spørr du meg. Men uansett kunne lånt deg eg men eg er så godt som ferdig med FUT og Fifa12. Jeg kan garantere deg at det jeg sier er sant. Jeg vet det høres muffens ut at jeg "plutselig" klarte å slette laget mitt, men kan godt gi deg forklaringen på det. Hadde vært helt fantastisk hvis du kunne ha lånt meg noen coins! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ja, er du på PS3? Var inne å sjekket og har 5 tusen stående, og de kan du bare få siden eg ikke lenger spiller noe. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Ja, er du på PS3? Var inne å sjekket og har 5 tusen stående, og de kan du bare få siden eg ikke lenger spiller noe. Ja, er på PS3, heter fugla04. Tusen takk, hjelper mye! Edit: Jeg sendte deg en melding Endret 13. april 2012 av Jespio Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Legg ut noe dritt på auksjon og gi meg detaljene så kjøper eg kortet for det eg har. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Duggan ST 51 Irland Galway United Airtricity League Start Price 5000 Buy Now 5100 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvor lenge satt du auksjonen til og hva slags formasjon er han i ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå