G27 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 EA altså! <3 SATAN Heller! Spiller kamp, leder 3-1 i det 90 minutt, altså soleklar seier! GUESS WHAT?! Disconnect. Nettet fungerer fint, så problemet er ikke hos meg. Blir så jævli forbanna. ER det mulig? ÅÅÅÅÅÅÅÅAAAAAAA! Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Noen som er med og spiller om noe? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Noen som er med og spiller om noe? Nei, men hvis du bare vil spille: DBM1604. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan man regne ut hvor mange stjerner et lag vil få, isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan man regne ut hvor mange stjerner et lag vil få, isåfall hvordan? Aner ikke. Du kan kanskje sjekke om du finner noe på Futhead. Dersom du finner ut at du plutselig er villig til å satse noe i en kamp, så må du bare si ifra Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan man regne ut hvor mange stjerner et lag vil få, isåfall hvordan? Overall gjennomsnittet av alle på banen og benken. Du vet hvordan man regner ut gjennomsnitt? Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Noen som er med og spiller om noe i dag da? PS3 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 hva mener du spiller om noe? altså coins/spillere? Taperen blir nok så sur at han velger å beholde byttet, og ikke gi det til vinneren i 90% av tilfellene, så ser ikke poenget Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan man regne ut hvor mange stjerner et lag vil få, isåfall hvordan? Overall gjennomsnittet av alle på banen og benken. Du vet hvordan man regner ut gjennomsnitt? Oh, God. Bare la være å svare hvis du ikke skjønte at jeg lurte på hvor grensa går, om det er noen vekting på bane vs benk osv. Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 hva mener du spiller om noe? altså coins/spillere? Taperen blir nok så sur at han velger å beholde byttet, og ikke gi det til vinneren i 90% av tilfellene, så ser ikke poenget Ja. Coins eller spillere. Vet ikke med deg, men jeg gir fra meg hvis jeg taper. Er du med? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Får bli en annen gang, har svidd av sikkert 60-70k på pakker i påska uten å få en dritt. Må hustle litt mer på markedet før jeg har råd til å spille om penger Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Får bli en annen gang, har svidd av sikkert 60-70k på pakker i påska uten å få en dritt. Må hustle litt mer på markedet før jeg har råd til å spille om penger Den er grei. Har brukt noe av det samme på pakker, men så fikk jeg Scott Sinclair i en bronsepakke til 1,5k, så nå er økonomien god igjen Hva er PSN navnet ditt? Hvordan ser laget ditt ut? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Mistet 20 DNF poeng fra min forrige disconnect.. Hva faen? Noen andre som har opplevd det? Jeg merket at det var gått opp til 10, men 20???? REALLY EA?!?!! Og man får bare ETT eneste DNF poeng for å fullføre en kamp. Håper dette er en bug. Det kan ikke være seriøst. Minus 20 DNF Poeng for en disconnect som EA sine servere slenger i trynet på deg. Og man må spille 20 kamper for å få opp igjen poengene. Hahaha..... :&--#60; Okei, det er visst helt random :/ Nå fikk jeg 2 etter å ha fullført. Endret 9. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Den er grei. Har brukt noe av det samme på pakker, men så fikk jeg Scott Sinclair i en bronsepakke til 1,5k, så nå er økonomien god igjen Hva er PSN navnet ditt? Hvordan ser laget ditt ut? PSN navnet er Baguett1. Laget kan du se her eller her. Holder på å spare til et nytt lag, enten hybrid eller et billig bpl lag. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Dere som har lagt meg til, hvem er Nether og hvem er Reina? Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Den er grei. Har brukt noe av det samme på pakker, men så fikk jeg Scott Sinclair i en bronsepakke til 1,5k, så nå er økonomien god igjen Hva er PSN navnet ditt? Hvordan ser laget ditt ut? PSN navnet er Baguett1. Laget kan du se her eller her. Holder på å spare til et nytt lag, enten hybrid eller et billig bpl lag. Haha. Vi er vel i samme gruppe på Fifasamfunnets turnering. Har lagt deg til fra før av da Sykt lag! Mistet nesten hele lysten til å satse noe mot det der! Endret 9. april 2012 av D_kuyt 1 Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 haha, liten verden x) (y) Lenke til kommentar
Friedriech Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Dere som har lagt meg til, hvem er Nether og hvem er Reina? Jeg er reina Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Dere som har lagt meg til, hvem er Nether og hvem er Reina? Jeg er nether Kamp nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå